Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
woofie schreef:Vraagje, Helpt het je eigenlijk? al dat geërger?
Niet? Laat het dan gaan...al die stress is nergens voor nodig toch?
Je pakje word er echt niet eerder door bezorgt, en die trekker of bejaarde voor je op de weg gaat er echt niet harder van rijden..............
hagelslag schreef:Kan helaas mijn vorige bericht niet wijzigen.
Heb een nog veel erger drama.
De buren die hun haag weghalen en er niks voor terugplaatsen. Bye bye rust...
Oftewel maandag schuttingelementen halen...
(het is hier zo geregeld dat de rechterkant van je grondstuk ben jij verantwoordelijk voor tenzij anders afgesproken. En deze buren wonen links en willen meer "uitzicht" hebben
Danique schreef:hagelslag schreef:Kan helaas mijn vorige bericht niet wijzigen.
Heb een nog veel erger drama.
De buren die hun haag weghalen en er niks voor terugplaatsen. Bye bye rust...
Oftewel maandag schuttingelementen halen...
(het is hier zo geregeld dat de rechterkant van je grondstuk ben jij verantwoordelijk voor tenzij anders afgesproken. En deze buren wonen links en willen meer "uitzicht" hebben
Zet je die schutting toch gewoon 10 cm naar 'binnen' op jouw grond, ipv precies op de grens? Of je er nou 10 stoelen of een hekje neer zet, het is JOUW tuin. En wat zij dan met hun rechter kant van de tuin doen moeten zij weten
laraxXxemma schreef:woofie schreef:Vraagje, Helpt het je eigenlijk? al dat geërger?
Niet? Laat het dan gaan...al die stress is nergens voor nodig toch?
Je pakje word er echt niet eerder door bezorgt, en die trekker of bejaarde voor je op de weg gaat er echt niet harder van rijden..............
Als je er niks van wil lezen, niemand verplicht jeSterker nog ik denk dat maar weinig mensen alle berichten hier lezen. 9/10 berichtjes hier reageert niemand op.
Maar het is heerlijk om een plek te hebben waar je alles lekker van je af kan schrijven en even lekker kan klagen zonder andere er lastig mee te vallen. Het opschrijven ervan is een manier van laten gaan. Niet iedereen is de rust zelve en kan na 10 sec uit zichzelf de frustraties laten gaan.