Fenja, ik hoop oprecht met je mee, dat het voor zo ver het nog meevallen kan dat t mee valt...
Rebecca, onwijs veel succes morgen! Soms is dat gevoel juist wel goed, dat je dan juist slaagt! Hoelaat moet je op??
Vriendlief is nog aan het werk voor zichzelf... Morgen gaan we een nachtje naar een hotel in zeeland! Want daar ben ik pijn vrij op de een of andere manier (heb 24/7 aangezichts pijn in mijn gezicht door chronische ziekte, Laaaaaaaaang verhaal allemaal..) Dus willen we daar gaan genieten!! Maar hij mag onderhand wel naar me toe komen dat ik kan gaan proberen te slapen!
Heb theorie boek al 4 weken dicht , heb genoeg zelfvertrouwen dat ik het wel weet. Ene cursus van 7 tot 2 , en de ander van 9 tot 3 . Het zou erin moeten zitten.. , eruit is het lastige. En mag van bewindvoerder niet eerder lessen dan dat ik theorie heb dus die druk is hoog
Ohh das naar! Jammer dat ze er zoveel druk op leggen.... Maar vooral morgen niet meer in de boeken kijken en uitgaan van je gevoel! Ik gun het je van harte!! Tis allemaal al duur zat!!
Ja vreselijk duur , kijk in de supers al bij de pakjes boter maar helaas geen rijbewijs daar . Vader word ouder en is niet echt meer veilige chauffeur en is er ooit wat dan kan ik tenminste rijden , kan zijn auto ook gebruiken
Jaaa inderdaad! Rijbewijs is gewoon heeeel handig om te hebben, en dat voor de kleinste dingen, en die merk je pas wanneer je er een hebt..
Anoniem
Geplaatst: 24-08-16 02:02
Geloof ik zo ,wil voor het voorjaar hem hebben ivm mijn hobby wat meer willen uit oefenen en volgend jaar naar Frankrijk - Duitsland en GB voor wat evenementen met luchtballonnen. Ben zo gebonden aan OV en pa