Zo, heerlijk rustig buiten. Moet ik zo een tijd binnen zitten... (nichtje zwemt af). Ik hoop dat het de rest van de dag rustig blijft zodat ik aan het eind van de dag kan gaan rijden. Het wordt echt tijd, madam heeft energie over...
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 13-12-14 13:32
Droog en windstil . Grijs dat wel weer maar in ieder geval lichtgrijs. Een heel stuk beter dan gister.
De heining had de storm doorstaan en stond nog netjes strak gelukkig. Alleen nu niet meer nodig omdat ze bij elkaar staan nu.
Het heeft wel een beetje geregend, maar viel reuze mee. Ik begreep van de stalhouder (levenslang een boerenbedrijf) dat het komende week weer gaat waaien... Ik wil die harde wind niet meer als ik moet rijden!!! En helemaal geen regen. Gewoon sneeuw en ijs en een kraakheldere lucht.
Kijk! Zo hoort winter te zijn!! Hier voelde ik vannacht al dat het zou gaan vriezen. En vanochtend een strakblauwe lucht, een heerlijk frisse temperatuur en bijna geen wind! Echt heerlijk!
dravergekkie
Geplaatst: 14-12-14 12:36
Heerlijk weer , vind het zo mooi als er sóchtends zo'n wit laagje van het vriezen over de weilanden hangt en zonnetje erbij