Roosch schreef:Ik heb er nog wel een paar, ik ga je pben!
Bedankt! Ik ga er naar kijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Weet iemand of Praxis wel eens geldende kortingen heeft op kasten? Ik heb een kast op het oog die me eigenlijk net iets te duur is, maar met bijvoorbeeld de 20% korting te doen.
haffiefreak schreef:Is er een code voor hypostore?
Blacky94 schreef:haffiefreak schreef:Is er een code voor hypostore?
DIDIANNEHYPO5 werkte gisteren bij mij nog.
Eerder had Praxis vaak van die 20% korting op 1 artikel naar keuze. Volgens mij geldt dat op bijna alles. Weet wel dat merken zoals Philips Hue vaak uitgesloten zijn maar kan op de website zo snel helaas niks zien waaraan je dat kan zien. Zoals anderen website wel eens zo'n "vaste lage prijs" icoontje oid erbij hebben staan welke dan altijd uitgesloten is, zeg maar. Heb wel eens een tuinkast en stellingkasten met die korting gekocht, dus zou het in die zin zeker proberen.
Blacky94 schreef:haffiefreak schreef:Is er een code voor hypostore?
DIDIANNEHYPO5 werkte gisteren bij mij nog.
Eerder had Praxis vaak van die 20% korting op 1 artikel naar keuze. Volgens mij geldt dat op bijna alles. Weet wel dat merken zoals Philips Hue vaak uitgesloten zijn maar kan op de website zo snel helaas niks zien waaraan je dat kan zien. Zoals anderen website wel eens zo'n "vaste lage prijs" icoontje oid erbij hebben staan welke dan altijd uitgesloten is, zeg maar. Heb wel eens een tuinkast en stellingkasten met die korting gekocht, dus zou het in die zin zeker proberen.