Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Jurkjes van de H&M komen bij mij vaak net over mijn kont heen of zelfs niet helaas.
Doubtless schreef:Marly daar zit wel weinig vorm in?
Ik hou van grote sjaals Roos, dus laat maar komenEn die tricot jurk lijkt me leuk met overknee socks
Ben benieuwd! Wordt volgende week al geleverd
xSwanHeart schreef:Doubtless schreef:Marly daar zit wel weinig vorm in?
Ik hou van grote sjaals Roos, dus laat maar komenEn die tricot jurk lijkt me leuk met overknee socks
Ben benieuwd! Wordt volgende week al geleverd
Denk dat dat wel meevalt, eigenlijk. Die modellen zijn alleen zooooo dunZe lopen bij ons regelmatig rond en ik ben iedere keer weer bang dat ze gewoon doormidden breken. Echt bizar hoe smal hun taille is...
Begin 'de' legging trouwens steeds leuker te vinden! Maar denk niet dat ik 'm ooit zou dragen...
Ben helemaal blij met de blousejes dit jaar. Houd echt van geruite blouses, en laten die er nou heeel veel zijn. Heb er geloof ik 22 op mijn verlanglijstje bij zalando staan
DewiRox schreef:[ Afbeelding ]
Eindelijk de sjaal gevonden die ik ongeveer in mijn hoofd had. Ik vind sjaals heel leuk, maar ik heb altijd een beetje moeite met Hoe ik ze moet dragen. Zo kan het wel, maar het staat mij niet als ik ze om mijn nek sla zeg maar.
Ook nog een leuke broek en trui gekocht. Zal die even op de foto zetten als ik het een keer aan heb
Fijn Macyy! Ja nike moet toch altijd wel een maatje of half maatje groter dan normaal.