Ik ga overigens sowieso niet voor twee uur / half drie slapen ... heb nog een oudje dat ik tussendoor controleer, anders vind ik de periode dat ik haar niet zie te lang als ik tot de ochtend zou wachten
Ik verheug me al op zondag, dat belooft een lekker dagje te worden !
Ja, dat geloof ik ook! Dat zondag lekker wordt. Ik ga ook laat slapen, maar niet omdat ik dat wil, maar omdat ik vaak moeite heb met inslaap vallen. Met koffie is dat nog erger. Ik ben een echt avondmens. 's Ochtends altijd moeite met opstaan.
Ik kan wel wakker worden 's nachts, doe ik eigenlijk best regelmatig. Ik ga dan even naar het toilet en ga er dan weer in. Als ik langer wakker ben, val ik niet meer in slaap en ga ik overdag slapen. En dat wil ik liever niet!
Oh, we moeten wel on topic blijven... Ik heb werkelijk géén idee hoe het weer nu is!
't Gebeurt mij wel dat ik een uurtje in de weer ben 's nachts, als ik met een zieke zit of een ander noodgevalletje ... val meestal toch wel weer als een blok in slaap als ik eenmaal lig
Het is hier trouwens nog steeds aan het regenen, maar als ik de buienradar mag geloven, wordt het toch over niet al te lange tijd droog
tine10
Geplaatst: 29-06-13 07:54
Koud en somber buiten. Zucht. Het hoeft helemaal niet overdreven warm, maar iets warmer en een zonnetje..... droomt verder. Ik wil nu toch ook wel eens die eerste snee ervan af. Straks ga ik de winter nog in met het land vol en de deel leeg.
Hahaha goeiemorgen nayomie Hier erg grijs maar wel weer droog na vanacht. Als het zo doorgaat heeft mn zusje dit jaar een herfst verjaardag en heb ik in november eindelijk eens een bbq weertje
Niks gemerkt van vanavond dankzij de pijnstillers (en ontstekingsremmers), maar die hebben dus ook een nadeel. Ik weet namelijk al genoeg als ik niet meer normaal de trap op en af kan lopen, maar dat zien wel als de pijnstillers op zijn dan kan ik zeer waarschijnlijk helemaal niet meer lopen.
Nu nog droog, weinig wind en bewolkt ben ik ook al tevreden mee.
Marcella ik loop ook bijna niet meer,ik waggel en loop platvoets. Maar ik ga echt geen pijnstillers nemen! Heel af en toe komt de zon even kijken,maar nog erg bewolkt.Maar heey,tis droog!