Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 20:53

wyoming schreef:
Vandaag naar de tandarts met de kinderen, meltdown voordat we gingen van dochter (want spannend) €86 armer en een meltdown toen we terug waren. (Want helaas een gaatje dus nog meer spanning) Nu helemaal leeg. Vanavond maar vroeg naar bed.
Wordt nog wat als het gaatje gevuld gaat worden.

Er bestaan speciale angst tandartsen, misschien kun je dat overwegen voor je dochter?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 20:56

marleen_88 schreef:
wyoming schreef:
Vandaag naar de tandarts met de kinderen, meltdown voordat we gingen van dochter (want spannend) €86 armer en een meltdown toen we terug waren. (Want helaas een gaatje dus nog meer spanning) Nu helemaal leeg. Vanavond maar vroeg naar bed.
Wordt nog wat als het gaatje gevuld gaat worden.

Er bestaan speciale angst tandartsen, misschien kun je dat overwegen voor je dochter?

Inderdaad, mijn dochter ging ook met haar kinderen naar een kinder/angsttandarts.
Ging bij hun heel goed, nu lopen ze bij een gewone tandarts.

MARenAMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 21:18

Heb alweer een blessure :(
Ik had een maand terug mijn knie goed pijn gedaan, maar ik heb een vrij hoge pijngrens dus ben gewoon doorgegaan met sporten etc.
Toen kreeg ik vorige week s'nacht ineens onwijs pijnlijke steken in mijn kuit (zelfde been als de knie).
En nu is mijn hele rechterbeen overbelast en geblesseerd :'). Ben alleen beslist geen stilzitter maar dat lijkt me nu toch wel enigszins verstandig… :+
Misschien ook maar even langs de huisarts, want het duurt me wel wat te lang allemaal

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 21:58

Aan het feit dat mijn paard haar schaamlip open heeft liggen met een scheur. Geen idee hoe, want we kunnen nergens iets vinden waar ze zich zo aan kan bezeren.
Zijn 3 maanden geleden geëmigreerd en hebben effectief 2/3 weken kunnen werken. Eerst had ze veel stress, toen kreeg ik flink griep, toen kreeg zij een uierontsteking, toen kneusde ik mijn ribben en nu dit.
Ben er een beetje klaar mee. :\

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 22:00

Het zit jullie niet mee. Arme Gibbie. Is het gehecht?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 22:09

Bellatrix schreef:
Het zit jullie niet mee. Arme Gibbie. Is het gehecht?

Nee, de wond was al een paar uur oud. En daarbij is het een enorm bewegelijke plek waar hoogstwaarschijnlijk de hechtingen gaan scheuren.
Elke dag schoonmaken en zalven en haar temperatuur checken.
Als het groter wordt (of als ze koorts ontwikkeld) wel weer aan de bel trekken, dan gaan ze toch proberen te hechten en wordt er een drain in geplaatst of zal ze aan de antibiotica moeten. Maar hij heeft goede hoop dat het van binnenuit gaat herstellen en weer dicht groeit. Ze mag wel de paddock op en wandelen, maar even niet trainen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 22:16

Hopelijk loopt het met een sisser af dan.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 22:21

Bellatrix schreef:
Hopelijk loopt het met een sisser af dan.

Ik hoop het ook, maar ben er wel even helemaal klaar mee. :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 22:44

chanicha schreef:
marleen_88 schreef:

Inderdaad, mijn dochter ging ook met haar kinderen naar een kinder/angsttandarts.
Ging bij hun heel goed, nu lopen ze bij een gewone tandarts.

Onze tandarts is al heel goed met angst. Daarom loop ik ook bij hem. Ik was zelf als kind doodsbang, mijn ouders vonden het ook niet meer nodig toen mijn beugel eruit was om op controles te gaan waardoor ik van mijn 13de jaar tot mijn 23ste jaar niet meer bij een tandarts was geweest.
Tot ik mega kiespijn had. En toen dus bewust op zoek gegaan naar een tandarts die mij kon helpen met mijn angst en bij hem uitgekomen en nog nooit spijt gehad. Deze man is zo rustig, begripvol en geduldig. Het blijft een tandarts :+ dus hij wordt nooit mijn beste vriend, maar ik kan toch wel zeggen dat ik de controles zonder angst doe en als er wat moet gebeuren, met gezonde spanning.
Dochter deed overigens de eerste 7 controles ook zonder probleem. Alleen deze 8ste keek ze dus tegenop, achteraf omdat ze dus al af en toe kiespijn voelde. Maar ze had niks gezegd en die spanning werd haar dus teveel. Tijdens de controle was er dan weer niks aan de hand, ze liep vrolijk naar binnen en net zo vrolijk naar buiten. (Misschien nog wel vrolijker want ze had een mooie ring uitgekozen) Alleen thuis viel het kwartje dat het gaatje gemaakt moest worden en kwam de spanning voor het onbekende eruit. (Ze verwerkt nou eenmaal dingen anders dan anderen, er lopen niet voor niks onderzoeken)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 22:47

MARenAMY schreef:
Ik had een maand terug mijn knie goed pijn gedaan, maar ik heb een vrij hoge pijngrens dus ben gewoon doorgegaan met sporten etc.
Toen kreeg ik vorige week s'nacht ineens onwijs pijnlijke steken in mijn kuit (zelfde been als de knie).
En nu is mijn hele rechterbeen overbelast en geblesseerd :'). Ben alleen beslist geen stilzitter maar dat lijkt me nu toch wel enigszins verstandig… :+
Misschien ook maar even langs de huisarts, want het duurt me wel wat te lang allemaal

En wanneer was je ook al weer van plan eens naar je lijf te gaan luisteren? :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 22:48

Vandaag wezen op passen op mijn moeder, maar schrok mij rot hoe ze eruit zag. Snap wel waarom mijn vader haar niet alleen durft te laten. :=

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 22:49

MarlindeRooz sterkte met het verlies van je maatje

Oooh ik heb honger, nog 10 minuten en dan klaar met werken

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 22:50

Er wordt morgen een punctie van een bultje afgenomen bij mij. Ik ben niet bang voor de punctie zelf, wel voor de uitslag. Hopelijk kan ik vannacht een beetje slapen.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 22:58

Sterkte deksel
Knuffel voor iedereen die er een kan gebruiken.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 23:00

Sterkte deksel.

Marcella sterkte met je moeder.
Niet fijn haar zo te zien.

MARenAMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 23:27

Hutcherson schreef:
MARenAMY schreef:

En wanneer was je ook al weer van plan eens naar je lijf te gaan luisteren? :')

:+

Ik heb mijn been nu sinds eind vorige week rust gegeven, alleen ik geloof dat ik daar de komende weken nog wel even aanvast zit... -O- Dus dat wordt de komende weken/maanden goed naar mijn lijf luisteren :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 23:47

Ok, ik woon hier net en mag niet klagen. Maar een van de buren zet dus af en toe de muziek even heel hard. Het is vaak maar kort valt mij op dus er komt ook wel een einde aan.

Maar vind dit tijdstip wel een beetje laat. En ik wil mij er niet aan irriteren omdat het waarschijnlijk ook zo weer stopt.

Heb zelf ook vrijwel altijd muziek op, maar zeker niet te hard.

Mijn buurman lijkt vrij korte tijden te werken en is veel thuis en krijgt dagelijks mensen over de vloer. Het is een beetje type aso. Al gaf hij zelf al aan als ik last van hem had ik gewoon langs mocht komen. Maar waarom hebben sommige mensen totaal geen zelfinzicht om zich automatisch een beetje aan de regels te houden.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 23:51

Ugh ik heb Rosacea volgens de huisarts.
In het gezicht is het rustig, maar de jeuk in m'n haar net boven de oren..ik word gek!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 00:45

Kaitlyn schreef:
Aan het feit dat mijn paard haar schaamlip open heeft liggen met een scheur. Geen idee hoe, want we kunnen nergens iets vinden waar ze zich zo aan kan bezeren.
Zijn 3 maanden geleden geëmigreerd en hebben effectief 2/3 weken kunnen werken. Eerst had ze veel stress, toen kreeg ik flink griep, toen kreeg zij een uierontsteking, toen kneusde ik mijn ribben en nu dit.
Ben er een beetje klaar mee. :

Paard van mijn moeder heeft het ook eens gehad. Die liep altijd zo te slettebakken bij de ruinen, die is dus een keer op haar flamoes getrapt :=

Ik erger me eraan dat mijn benen het weer voor gezien hielden met het sparren bij de warming up. Lag ineens onderuit. Ze zullen het wel niet leuk hebben gevonden dat ik twee dagen achter elkaar sportte. Ze moeten morgen toch echt nog een keer :')

Sterkte deksel!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 00:47

Aan het egoïstische gedrag van onze dochters.We gaan nu toch wat dingen schrappen die we voor ze doen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 00:57

Marcella schreef:
Vandaag wezen op passen op mijn moeder, maar schrok mij rot hoe ze eruit zag. Snap wel waarom mijn vader haar niet alleen durft te laten. :=

Veel sterkte met je moeder! Hoop dat er nog wat betere momenten komen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 00:58

Mensne die niet communiceren en waarbij je alles moet raden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 04:47

In paniek wakker schrikken van een hele nare nachtmerrie.

En dan beseffen dat het je niks zou verbazen als die nachtmerrie ooit uit zou komen.

Dat helpt niet, dus lig nu met de lamp aan in bed. Zodat ik niet weer in slaap val. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 06:30

deksel schreef:
Er wordt morgen een punctie van een bultje afgenomen bij mij. Ik ben niet bang voor de punctie zelf, wel voor de uitslag. Hopelijk kan ik vannacht een beetje slapen.

Wat knap dat je niet bang bent voor de punctie. :(:)

Ik moet voor een spier biopt en ik kan aan niets anders meer denken...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 09:37

Ik las: wat knap dat je niet bang bent voor interpunctie. En vond het al gemeen. Ik heb meer slaap nodig. :+

Sterkte beiden! :(:)