Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Ik zat net in een andere trein toen het gebeurde. Hopenlijk ben ik over een goeduur thuis. Dik 3 uur onderweg voor iets wat normaal een klein uur is.
En dat na een lange werkdag die eigenlijk al teveel is.
Ik ben al lang blij dat ik niet in dé trein zat... Maar ik vind dit ook wel erg pittig nu.
Moska schreef:Volgens mij hebben ze een gewapende man uit de trein gevist
Benzz schreef:Ergenis: rekening van de volvo dealer van 2200 euro. Terwijl ik gekozen heb om het roetfilter niet te vervangen en af te melden bij de rdw. Hele reparatie is dus nooit uitgevoerd en geen akkoord voor gegeven. Datum van factuur klopt ook niet. Morgen maar even achteraan bellen.
Ineke2 schreef:Een recruiter die mij op whatsapp benaderde? Ik zag een vreemd nr en na een tijdje twijfelen vroeg ik wie dit was.
Zegt ze “ Ik ben … en vroeg mij af of je geïnteresseerd bent in vacature x blabla.”
Dus ik “Nee, ik heb geen interesse in een andere baan.”
In plaats van dat ze zegt Ok jammer neem ajb contact wanneer je wel interesse hebt en tot ziens ofzoiets, begon ze met “ maar kan ik toch …”
Nee gewoon nee en heb het gesprek geblokkeerd. Hoezo ga je gewoon door na een heel duidelijke nee?!