Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Daar is inmiddels een hele landelijke discussie over geweest geloof ikIn ieder geval maakt het mij geen donder uit hoe iemand zich identificeert, maar vind ik het wel fijn als iemand zich 'anders' identificeert het mij ook even laat weten. Dan is dat makkelijker met hij/zij/hen etc/mens/etc.
Maar ik ben dan ook 'gewoon' een 'zij'
Jessix schreef:Winged schreef:Daar is inmiddels een hele landelijke discussie over geweest geloof ikIn ieder geval maakt het mij geen donder uit hoe iemand zich identificeert, maar vind ik het wel fijn als iemand zich 'anders' identificeert het mij ook even laat weten. Dan is dat makkelijker met hij/zij/hen etc/mens/etc.
Maar ik ben dan ook 'gewoon' een 'zij'
Met je eens. Maar in het geval van deze dame vind ik dat allemaal niet zo moeilijk of spannend. Zij is nu toch gewoon een vrouw en doet mee aan een misverkiezing?
Maar misschien ben ik gewoon te simpel.
Roosch schreef:Ghostattack schreef:Ik voel me zo onwijs poedersuiker.. Sta echt onder enorme stress en ik voel mezelf gewoon langzaam afglijden
Mijn kat ligt als sinds vrijdagochtend op de kliniekZaterdag was hij aan de beterende hand en vanmorgen was het weer slecht. Dit had een leuk weekend moeten worden, maar in plaats daarvan kan ik alleen maar janken en stress hebben.
Morgen mag ik eindelijk mijn lang verwachte auto ophalen, maar zelfs daar heb ik geen zin inIk heb nog 100x liever mn oudje terug thuis morgen, dan die 100x uitgestelde auto..
Hoe is het met poes?
Veel geluk met je nieuwe auto!
Ghostattack schreef:Dankjewel, hij is 20 dus hij heeft een prachtig leven gehad. Maar het valt me heel zwaar daardoor. Mijn moeder is nog op vakantie (was echt haar vriendje voor mn ouders gingen scheiden) dus ik vind dit echt heel poedersuiker![]()
Schrale troost is wel dat ik m'n nieuwe auto heb na bijna 18 maanden..
[ [url=m/6tAibm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niobe schreef:Ghostattack schreef:Dankjewel, hij is 20 dus hij heeft een prachtig leven gehad. Maar het valt me heel zwaar daardoor. Mijn moeder is nog op vakantie (was echt haar vriendje voor mn ouders gingen scheiden) dus ik vind dit echt heel poedersuiker![]()
Sterkte![]()
Blijft altijd moeilijk met beestjes.
Mooie auto! Maar 18 maanden?? Wauw
Ghostattack schreef:Dankjewel, hij is 20 dus hij heeft een prachtig leven gehad. Maar het valt me heel zwaar daardoor. Mijn moeder is nog op vakantie (was echt haar vriendje voor mn ouders gingen scheiden) dus ik vind dit echt heel poedersuiker![]()