Mkango schreef:Ik heb Kling Klokjes in m'n hoofd.
Huj, bedankt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Of je morele kompas is gewoon stuk.Dat overal en nergens, bokt incluis, dingen die vroeger als humor of grapje gezien werden, nu ineens als pestgedrag gezien worden.
Zélfs als het alleen om woordgrappen gaat, of verwijzingen naar gebeurtenissen, of, of, of.
Zonder ook maar ergens op de man te spelen of op persoonlijke dingen te wijzen.
Je durft zowat geen luchtig en licht bedoelde opmerkingen te maken.
(En dan heb ik het dus expliciet níet over echt pest gedrag, over fysieke handelingen of over mensen belachelijk maken.)
Mkango schreef:Femke_Tweety schreef:Of je morele kompas is gewoon stuk.Dat overal en nergens, bokt incluis, dingen die vroeger als humor of grapje gezien werden, nu ineens als pestgedrag gezien worden.
Zélfs als het alleen om woordgrappen gaat, of verwijzingen naar gebeurtenissen, of, of, of.
(En dan heb ik het dus expliciet níet over echt pest gedrag, over fysieke handelingen of over mensen belachelijk maken.)
Of mag dat ook niet?
[***] schreef:Als mijn benen en armen er zo uitzien heb ik vitamine K tekort. Zit in groene bladgroenten, andere groenten, fruit, melk en melkproducten, vlees, eieren en granen. Je kunt ook supplementen krijgen bij de huisarts als uit bloedonderzoek blijkt dat het dat is.
Mkango schreef:Femke_Tweety schreef:Of je morele kompas is gewoon stuk.Dat overal en nergens, bokt incluis, dingen die vroeger als humor of grapje gezien werden, nu ineens als pestgedrag gezien worden.
Of mag dat ook niet?
Menino schreef:Berdien schreef:Relaties zijn soms maar ingewikkeld, pijnlijk en zo kwetsbaar. Poeh![]()
Ik vind dit eigenlijk een onwijs mooie rake omschrijving maar het klinkt helemaal poedersuiker. Sterkte Berdien.
Ik erger me. Ik ben op een low key dieet en krijg ik allemaal stollingsproblemen (en extreme vermoeidheidsklachten) Nu ben ik al vaker op stel en sprong en met hoge urgentie voor een bloedonderzoek gestuurd hiervoor, maar er is eigenlijk nooit iets mis.
Mn ene been is omdat mijn legging opgerold heeft gezeten in mijn knieholte, de andere omdat de fietstas er met postbezorgen af en toe tegenaan stootte.Spoiler:
[ [url=m/bge9pV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/twJ6o8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c7gp0S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aangezien dit obviously een abnormale reactie is wil ik gewoon weten wat er mis gaat in mijn lichaam.
SpikkelFire schreef:Verdrietig dat mijn cavia zich niet lekker voelt, ik ontdekte gisteravond een bult op haar kont.Gelukkig kan ik straks nog bij de dierenarts terecht, maar ik vrees het ergste..