Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 10:41

Raad eens, ik moet naar kantoor... :))
Werkzaamheden dus nu met de bus naar Driebergen, daarvandaan met de trein naar Utrecht en daarvandaan met de trein naar Den Haag voor een [***] van 2 uur.

Waarschijnlijk zo'n 4u onderweg..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 10:46

Plaatselijke onweersbui in huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 10:46

Captain schreef:
Raad eens, ik moet naar kantoor... :))
Werkzaamheden dus nu met de bus naar Driebergen, daarvandaan met de trein naar Utrecht en daarvandaan met de trein naar Den Haag voor een meeting van 2 uur.

Waarschijnlijk zo'n 4u onderweg..

Oh god, wat vreselijk. Vooral de hele tijd dat wachten tussendoor.

Na mijn berichtje hier toch maar mijn ontslag ingediend :+ werkt toch beter dan hier dagelijks te spuien.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 10:50

Buikgriep hebben -O-
heb mij nog nooit zo beroerd gevoeld

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 11:11

Menino schreef:
fleurtjeuh schreef:
Fout gemaakt op het werk en daarop aangesproken worden..
Het is niet zozeer dat ik erop ben aangesproken, maar wel dat het nodig was..
Nu voel ik me super poedersuiker omdat het een fout is bij een klant waar al een ding bij liep dus die is nu natuurlijk nog bozer aan het worden als hij hoort dat dit ook niet goed gaat..

Aaah, het feit dat je weet dat het je “eigen” schuld is maakt het ook zoveel pijnlijker.

Maargoed. Fouten maken is menselijk. Fouten maken mag (behalve als je daardoor 440 euro aan G/W/L moet gaan betalen. Ik huil nog steeds, figuurlijk). En managers doen graag hun plasje over dingen en doen daarom of bovenstaande niet waar is.

Ik twijfel zo over mijn ontslag :)) ben echt te loyaal van aard. Maar vanavond moet ik een rit van 56 km fietsen. Dat vind ik echt te ver :') voor 15 pakketjes en zonder pauze en een deel in een donker bos als vrouw alleen (met voor minimaal 10K aan elektronica bij me +:)+ ).

Coolblue heeft een goede reputatie, en eerlijk, de kerstpakketten zijn top. Maar verder zijn het wel gewoon slavendrijvers inclusief onervaren overijverige micromanagers die je op je vrije dagen lastig gaan vallen en oliebol arbeidsomstandigheden die soms ook gewoon tegen arbowet ingaan (voor 11.50 per uur )
Het is dat ik zo van fietsen houd…. :+ Maar krijg sinds ik op een nieuwe hub alleen nog maar rot ritten.

Het is fout gegaan bij degene die moest uitleveren.
Die zijn gisteren gaan leveren terwijl overal voor vandaag staat.
Maar dat heb ik over het hoofd gezien waardoor ik gisteren niet een bericht heb kunnen sturen met 'he sukkels, niet vandaag maar morgen uitleveren!'
En dus zat die deze ochtend niet in de vrachtwagen voor uitlevering want standaard procedure is dat er dan gebeld gaat worden voor een leverafspraak

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 11:13

Urbanus schreef:
Sherivey schreef:
Instagram.

Iemand heeft mijn bio en foto's gebruikt en verstuurt vanuit daar phishing.
Instagram laat echter weten dat het profiel niet in strijd is met hun regels en voorwaarden en dat het dus mag blijven bestaan. 8)7

Zet de link ff hier neer dan kunnen wij allemaal rapporteren.

Wil het profiel net opzoeken, maar kan m niet terug vinden.

Misschien heeft ie een ander slachtoffer gevonden

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 11:20

Mijn favoriete sparerib toko is in een jaar of 6 van €16,- naar €22,95 gestegen voor een menuutje. Prima als ze betere kwaliteit inkopen maar da is nie...Ciao, adios i'm done :wave:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 11:34

fotolijstje schreef:
Naar de huisarts geweest, piercing blijkbaar gewoon ontstoken?
Voordat ik naar de huisarts ging was ik al misselijk en spugen.
Ik heb serieus moeten stilstaan toen ik terugging, en ja hoor ook weer spugen.
Ik twijfel om mij ziek te melden van werk wat ik moet pas 18:00 werken

ben je ook voor je andere klacht geweest?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 11:35

Zou je melding kunnen maken dat je het vermoeden heb dat het krijsende buurkind word mishandeld?Is dat probleem ook opgelost.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 11:41

Bijna een uur later met de traagste laptop van de wereld maar de foto's zijn besteld.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 11:49

Menino schreef:
Oh god, wat vreselijk. Vooral de hele tijd dat wachten tussendoor.

Na mijn berichtje hier toch maar mijn ontslag ingediend :+ werkt toch beter dan hier dagelijks te spuien.

Goed dat je voor jezelf hebt gekozen :j :j Je loyaliteit zal echt door een andere werkgever beloond gaan worden :):) Hopelijk heb je snel een nieuwe en fijnere werkgever gevonden!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 12:06

Dat ik er toch weer ingetuind ben om hachee vlees bij Plus te kopen... Wat een waterige troep is dat en het duurt een eeuwigheid voor er het goudbruin is (en dus gortdroog gebakken). Hopelijk wordt het nog wat met een paar uurtjes pruttelen op het petroleumstel, maar ik ben er nu helemaal zeker van dat ik het niet meer daar koop.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 12:09

Na een meningsverschil gisteren gestopt bij mijn verzorgpaard. Ben nog netjes de sleutel terug gaan brengen.
Kom ik daar, komt ze niet eens zelf naar de deur, maar haar vriend. Dat vond ik zo kinderachtig. Als je er zo van overtuigd bent dat je goed bezig bent, waarom durf je me dan niet eens onder ogen te komen?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:03

Koppijn

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:41

Kan wel janken zo erg mis ik mijn vriend. Werken is stom.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:50

Maandag gestoken door een wesp. Nu is m’n onderarm fantastisch aan t jeuken. De zwelling en rode vlek nemen gelukkig langzaam af dus hopelijk de jeuk ook snel.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:51

Voor de derde keer in een maand de dierenarts op bezoek

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:56

Dat het precies vandaag regent :+. 1x per jaar (afgelopen 2 jaar niet ivm corona) hebben wij braderie op het dorp, met smorgens dorpsontbijt en 's avonds bierfeest (voor het eerst niet in een tent maar in de open lucht). Dat is dus precies vandaag. Vind het best een beetje sneu, na al die weken/maanden van droogte. Dat het nu net op deze ene dag dan moet regenen....

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:13

iirrssjjee schreef:
Dat het precies vandaag regent :+. 1x per jaar (afgelopen 2 jaar niet ivm corona) hebben wij braderie op het dorp, met smorgens dorpsontbijt en 's avonds bierfeest (voor het eerst niet in een tent maar in de open lucht). Dat is dus precies vandaag. Vind het best een beetje sneu, na al die weken/maanden van droogte. Dat het nu net op deze ene dag dan moet regenen....

Jij woont in de Hoeksche Waard? :D
Oh zie nu je profiel, zelfde dorp idd!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:32

SpikkelFire schreef:
iirrssjjee schreef:

Jij woont in de Hoeksche Waard? :D
Oh zie nu je profiel, zelfde dorp idd!

Hahaha wat een toeval!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:35

Nog steeds geen geld ontvangen van een vriend van mij , hij had met mij de afspraak gemaakt dat het er vandaag zeker op komt te staan.

Echt maak het gewoon over als je zoveel dure spullen kunt kopen in plaats van met domme smoesjes te komen en te liegen omdat hij geen nee kan zeggen.

Het is een goede vriend maar hij kan soms zich super raar gaan gedragen. Ik zie hier ook heen eindeloze vriendschap in. Wel jammer want ik vond hem best wel leuk maar hij laat nu echt geen leuke kant meer zien.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:39

Ik ben een verhaal aan het schrijven voor een schrijfwedstrijd en het verhaal wil niet meewerken.
Versie 1 staat, alleen ben ik niet tevreden over het begin, dus wil kijken of ik dat om kan bouwen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:53

Gloeiend heet kookwater over mijn arm alweer.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 15:08

Dat Minoes dol is op bosui. Elke keer als er wat lengte aan zit, zie ik uit m'n ooghoek die gremlin er aan knagen. Ik wil ook bosui door m'n gerechten, toe, alsjeblieft :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 15:11

Aan sommige mensen die echt overal over zeiken.. dan denk ik, hoe kunnen mensen bevriend met je zijn als er nooit iets positiefs uitkomt??