Werkzaamheden dus nu met de bus naar Driebergen, daarvandaan met de trein naar Utrecht en daarvandaan met de trein naar Den Haag voor een [***] van 2 uur.
Waarschijnlijk zo'n 4u onderweg..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Raad eens, ik moet naar kantoor...
Werkzaamheden dus nu met de bus naar Driebergen, daarvandaan met de trein naar Utrecht en daarvandaan met de trein naar Den Haag voor een meeting van 2 uur.
Waarschijnlijk zo'n 4u onderweg..
Menino schreef:fleurtjeuh schreef:Fout gemaakt op het werk en daarop aangesproken worden..
Het is niet zozeer dat ik erop ben aangesproken, maar wel dat het nodig was..
Nu voel ik me super poedersuiker omdat het een fout is bij een klant waar al een ding bij liep dus die is nu natuurlijk nog bozer aan het worden als hij hoort dat dit ook niet goed gaat..
Aaah, het feit dat je weet dat het je “eigen” schuld is maakt het ook zoveel pijnlijker.
Maargoed. Fouten maken is menselijk. Fouten maken mag (behalve als je daardoor 440 euro aan G/W/L moet gaan betalen. Ik huil nog steeds, figuurlijk). En managers doen graag hun plasje over dingen en doen daarom of bovenstaande niet waar is.
Ik twijfel zo over mijn ontslagben echt te loyaal van aard. Maar vanavond moet ik een rit van 56 km fietsen. Dat vind ik echt te ver
voor 15 pakketjes en zonder pauze en een deel in een donker bos als vrouw alleen (met voor minimaal 10K aan elektronica bij me
).
Coolblue heeft een goede reputatie, en eerlijk, de kerstpakketten zijn top. Maar verder zijn het wel gewoon slavendrijvers inclusief onervaren overijverige micromanagers die je op je vrije dagen lastig gaan vallen en oliebol arbeidsomstandigheden die soms ook gewoon tegen arbowet ingaan (voor 11.50 per uur )
Het is dat ik zo van fietsen houd….Maar krijg sinds ik op een nieuwe hub alleen nog maar rot ritten.
Urbanus schreef:Sherivey schreef:Instagram.
Iemand heeft mijn bio en foto's gebruikt en verstuurt vanuit daar phishing.
Instagram laat echter weten dat het profiel niet in strijd is met hun regels en voorwaarden en dat het dus mag blijven bestaan.
Zet de link ff hier neer dan kunnen wij allemaal rapporteren.
fotolijstje schreef:Naar de huisarts geweest, piercing blijkbaar gewoon ontstoken?
Voordat ik naar de huisarts ging was ik al misselijk en spugen.
Ik heb serieus moeten stilstaan toen ik terugging, en ja hoor ook weer spugen.
Ik twijfel om mij ziek te melden van werk wat ik moet pas 18:00 werken
Menino schreef:Oh god, wat vreselijk. Vooral de hele tijd dat wachten tussendoor.
Na mijn berichtje hier toch maar mijn ontslag ingediendwerkt toch beter dan hier dagelijks te spuien.
iirrssjjee schreef:Dat het precies vandaag regent. 1x per jaar (afgelopen 2 jaar niet ivm corona) hebben wij braderie op het dorp, met smorgens dorpsontbijt en 's avonds bierfeest (voor het eerst niet in een tent maar in de open lucht). Dat is dus precies vandaag. Vind het best een beetje sneu, na al die weken/maanden van droogte. Dat het nu net op deze ene dag dan moet regenen....
SpikkelFire schreef:iirrssjjee schreef:Dat het precies vandaag regent. 1x per jaar (afgelopen 2 jaar niet ivm corona) hebben wij braderie op het dorp, met smorgens dorpsontbijt en 's avonds bierfeest (voor het eerst niet in een tent maar in de open lucht). Dat is dus precies vandaag. Vind het best een beetje sneu, na al die weken/maanden van droogte. Dat het nu net op deze ene dag dan moet regenen....
Jij woont in de Hoeksche Waard?
Oh zie nu je profiel, zelfde dorp idd!