Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:15

Ik vind het geweldig bedacht maar nee doei, teveel moeite joh := :evaw:

maralyn

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:25

Ohhh die is wel heel erg tof!!! Held of heldin!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:29

deksel schreef:
Puur uit nieuwsgierigheid: hoezo zou je al die moeite er in stoppen en presenteren als je weet dat je weg gaat?
Omdat je nog gewoon in dienst bent? Althans, ik neem aan dat deze anonieme biechtster die presentatie niet op haar vrije zondagmiddag in elkaar heeft geschroefd. :+

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:33

Mkango schreef:
deksel schreef:
Puur uit nieuwsgierigheid: hoezo zou je al die moeite er in stoppen en presenteren als je weet dat je weg gaat?
Omdat je nog gewoon in dienst bent? Althans, ik neem aan dat deze anonieme biechtster die presentatie niet op haar vrije zondagmiddag in elkaar heeft geschroefd. :+

Nee, dat denk ik ook niet. Maar snap het nog steeds niet helemaal. :') Ben wel benieuwd hoe de directie op het nieuws reageerde!!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 22:39

Ik snap het ook niet helemaal.
Natuurlijk zet je je in totdat je uit dienst bent.
Maar dit lijkt mij een beetje nutteloos.

Ik heb trouwens een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek *\o/*

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:16

Mkango schreef:
Fly_high schreef:
Ik zocht er juist niets spannends achter, dacht dat het om Anoniem haar biologische vader (en grootvader van het ongeboren kind) ging :?
Dat gaat het ook. :)

Nog een anonieme biecht:
Heb net mijn jaarplan gepresenteerd aan de directie terwijl ik dondersgoed weet dat ik morgen ontslag ga nemen :')
Hierin staat uitvoerig beschreven waar ik mij het komende jaar op ga focussen en welke projecten ik ga uitvoeren.
En nog met droge ogen zeggen: “ja het gaat een pittig jaar worden”

Dan is mijn biecht ook meteen dat ik bijzonder jaloers ben op deze biecht. _O-

Kan de anonieme biechter nu ook anoniem biechten over hoe ze reageerden op het ontslag nemen vandaag :Y)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:18

Yltje schreef:
Mkango schreef:

Nog een anonieme biecht:
Heb net mijn jaarplan gepresenteerd aan de directie terwijl ik dondersgoed weet dat ik morgen ontslag ga nemen :')
Hierin staat uitvoerig beschreven waar ik mij het komende jaar op ga focussen en welke projecten ik ga uitvoeren.

Kan de anonieme biechter nu ook anoniem biechten over hoe ze reageerden op het ontslag nemen vandaag :Y)

Jaaa alsjeblieft!!
Desnoods via mij!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:29

Yltje schreef:
Mkango schreef:

Nog een anonieme biecht:

Jaa dit!!!
Afbeelding

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 00:28

Mkango schreef:
Fly_high schreef:
Ik zocht er juist niets spannends achter, dacht dat het om Anoniem haar biologische vader (en grootvader van het ongeboren kind) ging :?
Dat gaat het ook. :)

Nog een anonieme biecht:

We hebben een vervolg!

Anoniem: U vraag wij draaien
Overigens is het jaarplan ook een overdracht voor m’n opvolger en de richting van het programma. Daarnaast kon m’n leidinggevende niet eerder en kon niet echt dit afzeggen zonder enige reden :')

Het gesprek ging heel goed. Bij aanvang van het gesprek overhandigde ze me nog wel een verjaardagscadeau die ik te goed had kennelijk. Voelde me zo opgelaten, als je denkt dat het niet onhandiger allemaal kon :') ze had veel voor begrip en respect voor m’n keuze. Ik heb elders een baan gevonden waar de cultuur en de core business beter bij mij past. We gaan dit positief eindigen. En ik hoef niet m’n cadeau terug te geven _O-

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 08:26

Ik had echt gehoopt op spektakel en drama… :') maar dit is wel het prettigst voor de biechter! Fijn dat het zo is gelopen en je het cadeau mocht houden :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-22 09:32

Wat irritant dat de biechter bij 2 verschillende mensen biecht. Houd het gewoon lekker bij Mkango :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:33

Urbanus schreef:
Wat irritant dat de biechter bij 2 verschillende mensen biecht. Houd het gewoon lekker bij Mkango :=

:') _O-
Dat vond ik nou ook :') _O-

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:37

Wat maakt dat uit? :')

Ik biecht op dat ik het heerlijk vind om me bad ass te voelen naar grote instanties om bij rekeningen betalen ‘per ongeluk’ het bedrag achter de komma vergeten in te voeren en dus net iets te weinig over te maken :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-22 09:40

Ik vind het gewoon irritant, heb je er last van?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:44

Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:50

Urbanus schreef:
Ik vind het gewoon irritant, heb je er last van?

Rustaaaaaaaag..

Jolien.

"Haloooo allemaal! Wat fijn dat je er bent!!!" 8-) <3 kon het niet laten. Excuses

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:54

:')
Ik ben nu al heel wat jaren juf maar ik ben toch nog nooit in de verleiding gekomen om dat te gaan zingen. Godzijdank.

Wel betrap ik mezelf regelmatig op juf Ank gedrag.
De 'Uh uh uh' en 'Wat gek zeg' floept er nog weleens uit.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:05

Jolien87 schreef:
Ik ben nu al heel wat jaren juf maar ik ben toch nog nooit in de verleiding gekomen om dat te gaan zingen. Godzijdank.

Ik ben geen juf. Maar biecht wel op dat ik dit in de ochtend bij mn bewoners van boven de 80 durf te doen. :')

Zo ook... "Goedemorgen!! Goedemorgen!!! Goedemorgen zonneschijn!! Goedemorgen!! Goedemorgen Ohh wat is het fijn!!!" (Op good morning sunshine!" :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 16:30

Mijn biecht van de week.
Afgelopen weekend zou een vriendin haar verjaardag vieren. Om eerlijk te zijn had ik daar totaal geen zin in omdat er 100% veel drank en drugs gedaan zou worden, laat ik dat nou net niet zo tof vinden.

Daarnaast wouden mijn schoonouders me leren kennen en wou mn vriend als t kon t hele weekend met me doorbrengen.

3x raden wat ik heb gedaan.
3x raden wie me nu zo goed als dagelijks probeert te bellen en 3x raden wiens telefoon t ook niet meer compleet doet.

Ik voel me er wel schuldig over maar ik merk dat ik ook gewoon echt geen zin heb in vanalles :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 10:18

maralyn schreef:
Jolien87 schreef:

Ik ben geen juf. Maar biecht wel op dat ik dit in de ochtend bij mn bewoners van boven de 80 durf te doen. :')

Zo ook... "Goedemorgen!! Goedemorgen!!! Goedemorgen zonneschijn!! Goedemorgen!! Goedemorgen Ohh wat is het fijn!!!" (Op good morning sunshine!" :')

Die zongen wij op het werk als er chagrijnige collega's waren, maar dan met de originele tekst: Goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen zonneschijn. Mens wat kijk je toch weer vrolijk, een beetje lachen doet geen pijn. Goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen zonneschijn. Elke morgen zou een morgen zoals deze moeten zijn. :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 10:22

Sterre98 schreef:
Mijn biecht van de week.
Afgelopen weekend zou een vriendin haar verjaardag vieren. Om eerlijk te zijn had ik daar totaal geen zin in omdat er 100% veel drank en drugs gedaan zou worden, laat ik dat nou net niet zo tof vinden.

Daarnaast wouden mijn schoonouders me leren kennen en wou mn vriend als t kon t hele weekend met me doorbrengen.

3x raden wat ik heb gedaan.
3x raden wie me nu zo goed als dagelijks probeert te bellen en 3x raden wiens telefoon t ook niet meer compleet doet.

Ik voel me er wel schuldig over maar ik merk dat ik ook gewoon echt geen zin heb in vanalles :o

Als ik ergens tegenop zie of geen zin in heb, dan zeg ik dat tegenwoordig 'gewoon' (is nog steeds niet altijd makkelijk, maar gaat me wel steeds beter af). Wordt meestal wel begrepen en anders is het toch jammer voor diegene, want mijn mening/gevoel verandert er niet door. Ga mezelf niet meer willens en wetens kwellen om een ander te pleasen. Dat pleasen heeft me veel te veel energie gekost, met alle nadelige gevolgen voor mijzelf.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 13:55

Shenavallie schreef:
Die zongen wij op het werk als er chagrijnige collega's waren, maar dan met de originele tekst: Goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen zonneschijn. Mens wat kijk je toch weer vrolijk, een beetje lachen doet geen pijn. Goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen zonneschijn. Elke morgen zou een morgen zoals deze moeten zijn. :D

Dat moet de werkplek uit de hel zijn...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-22 14:01

_O- voor mij ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 14:12

Ik vrees dat als dat mijn werkplek was, er een hoop hoofden op staken voor de deur zouden staan. _O-

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 14:12

Heerlijk dat thuiswerken _/-\o_