Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:deksel schreef:Omdat je nog gewoon in dienst bent? Althans, ik neem aan dat deze anonieme biechtster die presentatie niet op haar vrije zondagmiddag in elkaar heeft geschroefd.Puur uit nieuwsgierigheid: hoezo zou je al die moeite er in stoppen en presenteren als je weet dat je weg gaat?
Mkango schreef:Fly_high schreef:Dat gaat het ook.Ik zocht er juist niets spannends achter, dacht dat het om Anoniem haar biologische vader (en grootvader van het ongeboren kind) ging
Nog een anonieme biecht:
Heb net mijn jaarplan gepresenteerd aan de directie terwijl ik dondersgoed weet dat ik morgen ontslag ga nemen
Hierin staat uitvoerig beschreven waar ik mij het komende jaar op ga focussen en welke projecten ik ga uitvoeren.
En nog met droge ogen zeggen: “ja het gaat een pittig jaar worden”
Dan is mijn biecht ook meteen dat ik bijzonder jaloers ben op deze biecht.
Yltje schreef:Mkango schreef:
Nog een anonieme biecht:
Heb net mijn jaarplan gepresenteerd aan de directie terwijl ik dondersgoed weet dat ik morgen ontslag ga nemen
Hierin staat uitvoerig beschreven waar ik mij het komende jaar op ga focussen en welke projecten ik ga uitvoeren.
Kan de anonieme biechter nu ook anoniem biechten over hoe ze reageerden op het ontslag nemen vandaag
Yltje schreef:Mkango schreef:
Nog een anonieme biecht:
Kan de anonieme biechter nu ook anoniem biechten over hoe ze reageerden op het ontslag nemen vandaag
Mkango schreef:Fly_high schreef:Dat gaat het ook.Ik zocht er juist niets spannends achter, dacht dat het om Anoniem haar biologische vader (en grootvader van het ongeboren kind) ging
Nog een anonieme biecht:
Jolien87 schreef:
Ik ben nu al heel wat jaren juf maar ik ben toch nog nooit in de verleiding gekomen om dat te gaan zingen. Godzijdank.
Wel betrap ik mezelf regelmatig op juf Ank gedrag.
De 'Uh uh uh' en 'Wat gek zeg' floept er nog weleens uit.
maralyn schreef:Jolien87 schreef:
Ik ben nu al heel wat jaren juf maar ik ben toch nog nooit in de verleiding gekomen om dat te gaan zingen. Godzijdank.
Wel betrap ik mezelf regelmatig op juf Ank gedrag.
De 'Uh uh uh' en 'Wat gek zeg' floept er nog weleens uit.
Ik ben geen juf. Maar biecht wel op dat ik dit in de ochtend bij mn bewoners van boven de 80 durf te doen.![]()
Zo ook... "Goedemorgen!! Goedemorgen!!! Goedemorgen zonneschijn!! Goedemorgen!! Goedemorgen Ohh wat is het fijn!!!" (Op good morning sunshine!"
Sterre98 schreef:Mijn biecht van de week.
Afgelopen weekend zou een vriendin haar verjaardag vieren. Om eerlijk te zijn had ik daar totaal geen zin in omdat er 100% veel drank en drugs gedaan zou worden, laat ik dat nou net niet zo tof vinden.
Daarnaast wouden mijn schoonouders me leren kennen en wou mn vriend als t kon t hele weekend met me doorbrengen.
3x raden wat ik heb gedaan.
3x raden wie me nu zo goed als dagelijks probeert te bellen en 3x raden wiens telefoon t ook niet meer compleet doet.
Ik voel me er wel schuldig over maar ik merk dat ik ook gewoon echt geen zin heb in vanalles
Shenavallie schreef:Die zongen wij op het werk als er chagrijnige collega's waren, maar dan met de originele tekst: Goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen zonneschijn. Mens wat kijk je toch weer vrolijk, een beetje lachen doet geen pijn. Goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen zonneschijn. Elke morgen zou een morgen zoals deze moeten zijn.