Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynnepinny schreef:Dat doe ik ook wel eens. Communiceert wat makkelijker, vooral vlak voor een afspraak. Als het niks is dan verwijder je elkaar gewoon weer.
Peelie schreef:Mijn ervaring is dat de stap om een daadwerkelijke date af te spreken, als je nummers uitgewisseld hebt voor die tijd, zo ruim word, dat het bijna nooit van de grond komt. De urgentie is dan weg ofzo.
Daarbij heb ik ook wel wat rare dinge meegemaakt over de jaren met nummers uitwisselen, dus doe ik dat gewoon niet zo snel meer. En het is ook een kleine, simpele grens stellen.
Ieder zo zijn manier.
luxx schreef:Lynnepinny schreef:Dat doe ik ook wel eens. Communiceert wat makkelijker, vooral vlak voor een afspraak. Als het niks is dan verwijder je elkaar gewoon weer.
Hoewel ik bijna nooit nummers opneem die ik niet ken kan dat wel voorkomen omdat ik bijvoorbeeld iets te koop heb gezet of iets dergelijks, daarom verwijder ik nooit een nummers, wil graag weten met wie ik te maken heb en of ik dat wel of niet wil beantwoorden. Stel dat zo'n persoon drie jaar later denkt, oh laat ik nog eens een berichtje sturen, moet je gaan vragen wie is dit en dan ben je al weer in gesprek met iemand waar je niet meer mee in gesprek wilt zijn. Wanneer ze door blijven piepen kun je ze altijd nog blokkeren. Maar verwijderen dat doe ik dus absoluut niet, hoe weet je dat diegene dat bij jou ook doet? Vind ik gewoon echt te spannend
Alja schreef:Peelie schreef:Mijn ervaring is dat de stap om een daadwerkelijke date af te spreken, als je nummers uitgewisseld hebt voor die tijd, zo ruim word, dat het bijna nooit van de grond komt. De urgentie is dan weg ofzo.
Daarbij heb ik ook wel wat rare dinge meegemaakt over de jaren met nummers uitwisselen, dus doe ik dat gewoon niet zo snel meer. En het is ook een kleine, simpele grens stellen.
Ieder zo zijn manier.
Niet om je te beledigen en ik gun jou ook zeker een fijne relatie
Maar maak jij dingen soms ook niet te complex ?
pien_2010 schreef:Suzanne F. schreef:Eeh wat?![]()
Wat is dit voor opmerking? Lekker emo chantage. Daar ben ik echt meteen klaar mee. Ik zou zeggen:
oké, na deze opmerking ik niks meer voor jou, doei.
Precies. Dit is emotionele chantage met als doel om de ander onzeker te maken. Dat mechanisme zit blijkbaar in deze man en dat is geen goed teken voor de toekomst. De opmerking van Suzanne vind ik erg sterk!
Herfstblad schreef:Nee, dat heb ik niet. Maar bij de vorige ook niet. Wat als dat niet bestaat?
Herfstblad schreef:Nee, dat heb ik niet. Maar bij de vorige ook niet. Wat als dat niet bestaat?