Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 15:03

oomens schreef:
xPabloBokt schreef:
Tsja, dat vliegertje gaat niet op imo als je vervolgens alles in een heupmand propt en het daar laat liggen :+

We hebben geen strijkwas (m.a.w. we strijken nooit) en hij gooit het met regelmaat zodanig vochtig in de mand dat het gewoon muf wordt en niet opdroogt.

Klam is een ander verhaal.

Maar... de lijn is dan wel weer vrij, en in de kast zie je toch niet dat het vochtig is. Tegen de tijd dat je het weer aantrekt is het meestal allemaal wel droog.

Ah jakkes, dat gaat stinken :\.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 15:16

Jongens, hij gaat in op de vraag "hoe werkt een mannenbrein"

Ik vind jullie reacties nog veel grappiger hahaah!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 15:18

Captain schreef:

Ja, maar dan stinkt de was niet minder ;(. Of ruiken mannen dat gewoon niet :7?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 15:18

Captain schreef:

Dat dus. Gelijk een stel vrouwenbreinen die komen uitleggen hoe een vrouwenbrein ernaar kijkt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 15:19

Captain schreef:

Dôh -O-

@oomens you got me there :Y)
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 21-02-22 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 15:21

_San87_ schreef:
Captain schreef:

Misschien, maar die zitten er misschien minder mee. Een beetje muf ruik je nauwelijks (tenminste, zolang het niet regenpak-na-een-herfstvakantie-in-een-middelbareschoolkluisje-muf is). Als de zichtbare vlekken en zweetlucht eruit zijn, dan is was schoon.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 15:31

oomens schreef:
_San87_ schreef:

Misschien, maar die zitten er misschien minder mee. Een beetje muf ruik je nauwelijks (tenminste, zolang het niet regenpak-na-een-herfstvakantie-in-een-middelbareschoolkluisje-muf is). Als de zichtbare vlekken en zweetlucht eruit zijn, dan is was schoon.

Oh dear ;(.

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-22 15:55

Ben zo blij dat mijn vriend niet zo is :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 16:01

Sorry, maar ik vond hem ook te grappig. :') Had al eerder willen reageren: ‘hap hap!’ :+

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 16:06

Marocje schreef:
Sorry, maar ik vond hem ook te grappig. :') Had al eerder willen reageren: ‘hap hap!’ :+

Ik (als vrouw zijnde) zat stiekem ook al te genieten :+

Ik stoor me aan het kinderachtige gedrag van mijn collega. We zijn van hetzelfde detacheringsbureau. En zitten nu op dezelfde opdracht. Haar tempo van dingen oppakken ligt een heel stuk lager dan het mijne. En dat is niet erg he, ik wil daar ook met alle liefde en plezier rekening mee houden. Maar ze maakt continu hele domme fouten, waardoor we beide steeds maar weer opnieuw uitleg krijgen over taken...

En ze ziet mij overduidelijk als bedreiging. Met vandaag als hoogte punt dingen niet willen doorgeven. Zij heeft een lijstje data. En dat wil ze gewoon niet delen....
Dankzij haar ligt het niveau van de opdracht ook zo bizar laag en onder mijn niveau. Ik zit binnenkort tegen een bore-out aan als het zo door gaat. En als je vraagt om meer werk: Kan niet want je collega moet dat ook leren en anders moeten we het twee keer uitleggen.
Dat snap ik ook wel. Maar lieve help.....Ik verveel me zo ontzettend. Doe het werk met 2 complete handen in mijn neus. Dit is zo demotiverend, kan wel huilen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 16:10

Net gesprek gehad omtrent werk, meest chaotische gesprek ooit en ik ben nu helemaal op en leeg :\ zal wel ook door de anti biotica komen ik reageer daar meestal niet zo goed op veel moe enzo maar jeetje kom op zeg ik ben de laatste maanden al zo moe en nu dus nóg vermoeider dat ik me nergens toe kan zetten |o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 16:35

Cynn schreef:
Mensen die met dit weer op de snelweg hun verlichting niet aandoen. Doodeng.

Als het een witte Toyota Aygo is dan excuseer ik mij voor mijn moeder. Argument: "Maar ik kijk toch zelf goed". _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 16:58

Mijn beste vriendin is er ook zo'n eentje. Hoezo licht aan bij slecht weer? Het is toch overdag 8)7

Zat ik er naast met knikkende knietjes bang dat niemand ons zag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 17:06

Iemand tips voor leuke dingen op Netflix? Ik moet toch in quarantaine.

Ik houd van misdaadseries, het liefst met Engelse audio. Het origineel hoeft niet Engels te zijn, ingesproken is ook prima.
Nog meer leuke dingen om te doen thuis?

(Ergernis is dus dat ik in quarantaine moet)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 17:14

[***] schreef:
Iemand tips voor leuke dingen op Netflix? Ik moet toch in quarantaine.

Ik houd van misdaadseries, het liefst met Engelse audio. Het origineel hoeft niet Engels te zijn, ingesproken is ook prima.
Nog meer leuke dingen om te doen thuis?

(Ergernis is dus dat ik in quarantaine moet)

Oeh, de Zweedse versie van de Millennium trilogie. Ik weet alleen niet of die op Netflix staat bedenk ik me nu :+.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 17:32

Eigenlijk moet ik best veel nog regelen voordat ik volgende week naar het revalidatie centrum ga...
Maar ik heb er vandaag echt echt geen zin in....

En mijn gebrek aan motivatie is gewoon irritant.... Ik weet dat ik het weer ala last Minute ga doen, zoals altijd

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 17:45

Ik moet super nodig naar de wc en ik heb ontzettende honger.
Maar de klusjesman is er en natuurlijk durf ik dan niet iets te doen ;(

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 17:47

Appeltje_1 schreef:
Arethe schreef:
In de kerstvakantie Corona gekregen terwijl ik echt toe was aan wat vrije dagen.
Nu zouden we morgen naar de Efteling gaan voor 3 nachten en werd mijn dochter wakker van de pijn aan haar oor. Echt krijsen van de pijn.. arm ding. :(:)
Straks naar de huisarts maar ik vrees dat dit onze vakantie zal beïnvloeden. Haar gezondheid gaat altijd voor maar balen doe ik wel even.

Balen zeg! Veel sterkte :knuffel:

Dank je wel, lief van je.

Inderdaad een dikke oorontsteking, ogen beginnen nu ook te prutten. Huisarts was gelukkig heel erg aan het meedenken en hebben alvast antibiotica mee gekregen. Ze is er zo gevoelig voor en meestal erg ziek ervan. Nu proberen met pijnstillers het onder controle te houden en bij koorts toch over op antibiotica. Ze zag geen reden om niet te gaan dus hopelijk krijgt ze niet teveel last en kan ze gewoon genieten. Ze keek er zo naar uit om te gaan, gaan samen met oma. 3 generaties samen gezellig op pad. <3

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 17:47

Ik zoek iemand in Duitsland die me wil helpen om 3 bestelling die ik alleen in Duitsland kan laten leveren naar Nederland te krijgen, maar tot nu toe heb ik alleen iemand gevonden die ik het nu echt niet aan wil doen (bokker kan elk moment bevallen). Maar baal wel dat ik nog niemand heb gevonden die me wil helpen. :(

En ik erger me aan mn vriend zn nieuwe werk. Zit nog altijd bij dezelfde baas, maar rijdt nu vanaf een andere standplaats met andere tijden. Zo gezegd zou tie minder werken, maar hij moet eerder beginnen, en is om dezelfde tijd thuis. We hebben er dus helemaal niks mee gewonnen, behalve dat tie nu vanaf de standplaats rijdt welke dichterbij onze toekomstige woonplaats is.

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 18:21

Rambogirl schreef:
Ik zoek iemand in Duitsland die me wil helpen om 3 bestelling die ik alleen in Duitsland kan laten leveren naar Nederland te krijgen, maar tot nu toe heb ik alleen iemand gevonden die ik het nu echt niet aan wil doen (bokker kan elk moment bevallen). Maar baal wel dat ik nog niemand heb gevonden die me wil helpen. :(

En ik erger me aan mn vriend zn nieuwe werk. Zit nog altijd bij dezelfde baas, maar rijdt nu vanaf een andere standplaats met andere tijden. Zo gezegd zou tie minder werken, maar hij moet eerder beginnen, en is om dezelfde tijd thuis. We hebben er dus helemaal niks mee gewonnen, behalve dat tie nu vanaf de standplaats rijdt welke dichterbij onze toekomstige woonplaats is.

https://www.huifkarverzendservice.nl/ misschien?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 19:41

Zon leuke Facebook herinnering....

Vorige jaar 11 km gewandeld met de hondjes op deze dag -O-

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 20:09

De verwachting was dat de wind na de middag zou afnemen, maar het gaat hier nog steeds aardig tekeer. Donder nou eens op met die rotwind! Ben dat gesuis en gebeuk nu toch echt zo spuugzat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 20:09

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 20:16

Mo_86 schreef:
De verwachting was dat de wind na de middag zou afnemen, maar het gaat hier nog steeds aardig tekeer. Donder nou eens op met die rotwind! Ben dat gesuis en gebeuk nu toch echt zo spuugzat!

Ohh waar woon jij? Ik zat dus net te denken dat ik weer rekening heb gehouden met de storm, maar dat het hier (Groningen) dus totaal niet gestormd heeft vroeg me al af hoe het in de rest van het land was..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 20:17

Normaal mag je niet roken in een trappenhuis in het kader van de brandveiligheid. :=