Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Askja schreef:Inhoud motie ff opgezocht, blijkt van Baudet (hoe verrassend). Nogal tendentieus geformuleerd ('sociaal-maatschappelijk uitsluiten dmv qr-code'), dus ik kan me voorstellen dat ie niet aangenomen is.
bigone schreef:996981 schreef:Wat een aannames...
Goh, was een aanname maar blijkt realiteit.
https://nos.nl/artikel/2399501-ook-tech ... -artiesten
Needje schreef:Askja schreef:Inhoud motie ff opgezocht, blijkt van Baudet (hoe verrassend). Nogal tendentieus geformuleerd ('sociaal-maatschappelijk uitsluiten dmv qr-code'), dus ik kan me voorstellen dat ie niet aangenomen is.
Had jij ook deze reactie gegeven als het niet door Baudet was ingediend maar door bv de Jonge??
Needje schreef:bv De Jonge ... Ja, die gaat een motie indienen tegen zijn eigen beleidAskja schreef:Inhoud motie ff opgezocht, blijkt van Baudet (hoe verrassend). Nogal tendentieus geformuleerd ('sociaal-maatschappelijk uitsluiten dmv qr-code'), dus ik kan me voorstellen dat ie niet aangenomen is.
Had jij ook deze reactie gegeven als het niet door Baudet was ingediend maar door bv de Jonge??
Askja schreef:996981 schreef:Het ging hier al niet alleen meer over Douwe Bob.
Waar precies staat dat dit ook voor de betreffende artiest geldt? O wacht, nergens.
Zebrastreep schreef:Ik snap ook niet waarom er zo'n drama is om te zeggen of je wel of niet een prik hebt gehad, het is niet dat ze je vragen of ze je pincode mogen hebben
Ik vindt dat de meeste mensen zeer overdreven ermee omgaan. In de zorgsector wordt het ook gevraagd en ik vindt dat geen probleem. De meesten gooien ook hun hele levensverhaal eruit bij collega's maar zeggen of ze gevaccineerd zijn nee dat gaat toch echt te ver.
Verder als iemand het niet wil zeggen neig ik toch vaak te denken van oh die is niet gevaccineerd dus dat wordt dan al heel snel duidelijk.
bigone schreef:Dan heb je het artikel niet gelezen of het interesseert je geen hol dat er mensen zijn die door het afzeggen van artiesten hooguit 30 % inkomsten hebben.
Die artiesten lopen maanden te verkondigen dat de boel open moet en dan mag het open en schreeuwen ze discriminatie !!!
Suzanne F. schreef:Dagahra schreef:Poehh ik schrik van de reacties hier. Er is veel commentaar op de wappies... Maar de mensen die pro-vaccin zijn, kunnen er ook wat van zeg...
Inderdaad, de toon is fel hier. Je hoeft elkaar niet te overtuigen van je gelijk. Gewoon respect hebben voor ieders mening. Discussiëren is prima maar elkaar aanvallen lijkt me niet nodig.
Ik ben eigenlijk geen van beiden denk ik. Geen pro en geen tegen. Ik heb me laten vaccineren om van het gezeur af te zijn. Anders had ik het niet gedaan.
loriene schreef:Popstra schreef:Dat is weer zo een vergelijking die kant nog wal slaat!
Ik heb het over de landen om ons heen.
Chiná ligt aan de andere kant Vd wereld
Zweden,denemarken en noorwegen heffen de maatregelen zo goed als op.
Dus kunnen wij dat ook.
loriene schreef:Popstra schreef:Dat is weer zo een vergelijking die kant nog wal slaat!
Dus kunnen wij dat ook.
Dus kunnen wij dat ook.
loriene schreef:We hebben toch een wereldwijde pandamie???
Daar horen deze landen ook bij.