Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Dat ik emotioneel zo'n wrak ben..
Gewoon lopen huilen op werk vanwege de onzekerheid en onduidelijkheid betreffende mijn werkzaamheden tijdens mijn reintegratie.
En een gesprek daarover aanknopen gaat dan ook niet, want niemand kan mij verstaan als ik huil.
Gewoon lopen huilen op werk vanwege de onzekerheid en onduidelijkheid betreffende mijn werkzaamheden tijdens mijn reintegratie.
En een gesprek daarover aanknopen gaat dan ook niet, want niemand kan mij verstaan als ik huil.
Mkango schreef:karuna schreef:O, ik ken dat alleen van mensen die in het middelbaar onderwijs werken en van mensen die eigenlijk helemaal niet zo goed op de hoogte zijn van hoe het heurt, maar graag belangrijk gevonden willen worden. Ieder ander die gevousvoyeerd wil worden en met meneer of mevrouw aangesproken wil worden, sluit af met voornaam + achternaam. Dat is overigens al vrij lang zo, zeg maar sinds mijn 60-jarige moeder ooit na de mavo een opleiding tot secretaresse ging volgen.Waarom niet? Ik heb het zo geleerd afsluiten met De heer of Mevrouw vul naam in. Ik erger me ook altijd aan dat gejij en gejouw. Ik ken die persoon niet dus is het u en niet jij.
Nayomie schreef:Uhm, nou, dit. Mensen zijn naar binnen gegaan en de auto zo gelaten.
[ [url=m/jtpV0l.jpg]Afbeelding[/url] ]
N_B_N schreef:Helaas gezakt met 1 fout teveel. Er was 1 vraag over hoeveel btw ik moest berekenen over 2000€ voedingsmiddelen. Ik heb geleerd dat voedingsmiddelen 6%btw bevatten en dus 120€ aangetikt. Is het dus fout want tegenwoordig zijn voedingsmiddelen 9%. Stom boek, stom cbr. Nu moet ik opnieuw examen doen á 134€
[ [url=m/GyBCdY.jpg]Afbeelding[/url] ]
oomens schreef:N_B_N schreef:Helaas gezakt met 1 fout teveel. Er was 1 vraag over hoeveel btw ik moest berekenen over 2000€ voedingsmiddelen. Ik heb geleerd dat voedingsmiddelen 6%btw bevatten en dus 120€ aangetikt. Is het dus fout want tegenwoordig zijn voedingsmiddelen 9%. Stom boek, stom cbr. Nu moet ik opnieuw examen doen á 134€
[ [url=m/GyBCdY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarom moet je wanneer wet- en regelgeving getoetst wordt ook altijd zorgen dat je actueel lesmateriaal gebruikt.
Rennie89 schreef:Nayomie schreef:Uhm, nou, dit. Mensen zijn naar binnen gegaan en de auto zo gelaten.
[ [url=m/jtpV0l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou daarachter gewoon staan toeteren. Had ik ook een x bij mij in de straat, echt ontzettend hinderlijk want dan moet je 5 minuten met geluk omrijden. Kwam gewoon niemand toen. Zo aso dit
xPabloBokt schreef:oomens schreef:Daarom moet je wanneer wet- en regelgeving getoetst wordt ook altijd zorgen dat je actueel lesmateriaal gebruikt.
Waar is die nabrander nou weer voor nodig?
Balen dat je gezakt bent N_B_N, maar je hebt in ieder geval je best gedaan
N_B_N schreef:xPabloBokt schreef:
Waar is die nabrander nou weer voor nodig?
Balen dat je gezakt bent N_B_N, maar je hebt in ieder geval je best gedaan
Nou inderdaad. Bedankt dat je voor me opkomt Pablo. Ik ga er vanuit dat mijn les boek het bij het juiste eind heeft, zeker bij een thuis studie. Ik baalde, nu weer schouders eronder en volgende week opnieuw. Het is gewoon zo zonde van het geld