Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
upendo schreef:Ik heb nu al een ruime 3 weken een pakket van DHL onderweg. Is vanuit NL verstuurd, naar dus een ander DHL punt in NL. Kan ik er vanuit gaan dat dat pakket weg is?![]()
Gebeurt me nooit bij DHL..
Mijn andere pakket met nog 2 mantels (waarvan 1 voor carnaval) is ook aangekomen vandaag. En dan verwacht ik nog 3 pakjes met enkele jurkjes, wat bloesjes en een laatste lichtroze zomermantel. BigOne schreef:Had Uggs verkocht, dame haalt ze op en zegt dat ze te klein zijn. Links past , rechts zit te strak. Netjes uitgelegd dat links vaker wordt gepast en de wol zich naar de voeten moet zetten. Maakt me daar een hoop heisa, oké stuur maar terug . Doen ze dat in België niet? Links eerst passen in de winkels ? Had ze een uur gedragen maar echt te plat voor mij, waren verder nieuw en voor een lage prijs. Tja.

upendo schreef:Ik heb nu al een ruime 3 weken een pakket van DHL onderweg. Is vanuit NL verstuurd, naar dus een ander DHL punt in NL. Kan ik er vanuit gaan dat dat pakket weg is?![]()
Gebeurt me nooit bij DHL..

hopelijk weet iemand hier het.
Dan zijn alle verzendopties vaak weer open.
Uiteindelijk nét op tijd binnen voor Carnaval, was het stuk
"Eén keer gebruikt" en geadverteerd als "Heel goed"...
Het andere zit de onderrok best strak, maar daar is met stukje stof tussen te zetten wel een oplossing. En naar de sportschool gaan ook