Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-23 16:55

Als je ziet wat bij Vinted geldt als goed voldoet hij daar wel aan denk ik ja.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-23 17:08

Gianti schreef:
Sorry voor binnenvallen, maar heb jullie mening nodig. Ik heb een jogging broek gekocht via Vinted, staat stond beschreven als ‘goed’, maar zo ziet het stof eruit. Vinden jullie dit acceptabel onder ‘goed’?

[ [url=m/66xNeE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja, dit zou ik onder goed scharen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-23 17:19

Oké duidelijk! Dank :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-23 17:49

Ik heb nu al een ruime 3 weken een pakket van DHL onderweg. Is vanuit NL verstuurd, naar dus een ander DHL punt in NL. Kan ik er vanuit gaan dat dat pakket weg is? :(

Gebeurt me nooit bij DHL..

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-23 19:03

upendo schreef:
Ik heb nu al een ruime 3 weken een pakket van DHL onderweg. Is vanuit NL verstuurd, naar dus een ander DHL punt in NL. Kan ik er vanuit gaan dat dat pakket weg is? :(

Bij mij heeft een DHL pakje pas meer dan 3 weken stil gestaan en dat werd toen opeens bezorgd. Dus ik zou de hoop nog niet opgeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-23 19:53

Ik heb gisteren een superleuke mantel ontvangen via Vinted. Zou er stiekem de hele dag in huis mee willen rondlopen :') Mijn andere pakket met nog 2 mantels (waarvan 1 voor carnaval) is ook aangekomen vandaag. En dan verwacht ik nog 3 pakjes met enkele jurkjes, wat bloesjes en een laatste lichtroze zomermantel.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-23 20:11

Doe je goed Varekaj! Foto?

Hier een carnavalsmuts voor zoon gekocht, hoop dat hij tijdig hier is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-23 21:24

Ik heb geen grote spiegel, anders graag! Morgen zelf weer 2 pakjes wegbrengen en eentje is aangekomen op het afhaalpunt van de koper.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 22:54

BigOne schreef:
Had Uggs verkocht, dame haalt ze op en zegt dat ze te klein zijn. Links past , rechts zit te strak. Netjes uitgelegd dat links vaker wordt gepast en de wol zich naar de voeten moet zetten. Maakt me daar een hoop heisa, oké stuur maar terug . Doen ze dat in België niet? Links eerst passen in de winkels ? Had ze een uur gedragen maar echt te plat voor mij, waren verder nieuw en voor een lage prijs. Tja.

Dit is precies de reden waarom je in de winkel ook de linkerschoen even erbij moet vragen. De meeste mensen passen de rechterschoen. Wat zonde dat ze het geen kans geeft.

Upendo: heb je al contact opgenomen met DHL? Dat is wel erg lang.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 02:08

Nou ik heb weer zo'n leuke 3 sterren review met daaronder als enige tekst "alles prima". :roll:

Heb zelf een trui gekocht die ik de afgelopen 2 jaar al minstens 3 keer eerder heb proberen te kopen van dezelfde verkoopster. Ben benieuwd of we deze keer op het punt komen dat ze hem daadwerkelijk verstuurd.... :=

Via Facebook bood ze hem een paar weken geleden weer eens een keer aan maar zijn we wederom gestrand bij mijn vraag hoe ze het liefst wil dat ik ervoor betaal.... daar heb ik nooit antwoord op gekregen maar ze heeft hem een week of wat daarna wel op Vinted gezet, daar kwam ik hem toevallig weer tegen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 10:02

Ik had een bundel samengesteld van 3 ietwat duurdere items, en kwam op 50% korting uit. Kreeg ik bericht "sorry, ik heb enkel item X nog". Ok, geen probleem, jammer maar dan gaat het over.
Blijven alle items wel gewoon in de kledingkast staan, en ook de korting wijzigt niet.

Heb zo'n zuur vermoeden dat ze gewoon geen zin hadden om het voor die prijs te verkopen. Geef dat dan aan of haal de items eraf als ze effectief al verkocht zijn.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 11:44

upendo schreef:

Hier net zo, inmiddels heeft de koper haar geld terug en ik heb niets. Geschil geopend maar ik ben er bang voor...

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 19:57

Ik had interesse in een colbert. Vraagprijs €59,00
Ik gaf aan max. € 50,00 te willen betalen en kreeg als antwoord dat ik met een k,utsmoesje haar goede kleding wilde kopen en werd geblokkeerd _O-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:42

Die gaat op die manier niet veel verkopen :+

Ik bied zo vaak op items. En ook echt wel flink lager dan wat ze vragen. Soms accepteren ze direct. Soms kom je in midden uit. Soms hebben ze een goede reden waarom ze niet willen zakken. Allemaal prima.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 10:02

Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen als mijn pakketje kwijt is? Ik ben de verkoper. Koopster heeft haar geld al terug. Het is via DHL gegaan en die verwijzen me naar Vinted. Maar daar kan je niet mee in contact komen. Dus, hoe kom ik er nu achter wat ik nu moet doen.. :7 hopelijk weet iemand hier het.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 10:22

Als je via je profiel naar helpdesk gaat kan je de betreffende bestelling aanklikken en kan je aangeven dat het pakket niet is aangekomen. Naar wat ik begrepen heb handelt Vinted dit soort dingen heel netjes af.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 14:26

Ik dacht dat je binnen 5 werkdagen moest verzenden? Ik heb 10 februari wat gekocht, maar het is helaas nog niet verzonden. Verkoper reageert ook niet meer, alleen de koop is nog niet automatisch geannuleerd door Vinted.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 14:34

Exact 7 dagen na het downloaden van het verzendlabel! Dus daarom kan het soms wat gerekt worden tot na 7 dagen.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 15:34

_Lorette_ schreef:
Exact 7 dagen na het downloaden van het verzendlabel! Dus daarom kan het soms wat gerekt worden tot na 7 dagen.

Dank je wel!

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 22:23

Weet iemand waarom de verzendkosten ineens zo hoog zijn? Normaal 2,50 en nu voor een babytruitje ineens 4 euro??? Hoe kan dat nou weer.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 22:32

Even wachten tot morgenochtend. :) Dan zijn alle verzendopties vaak weer open.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 22:52

Ja zwaar irritant is dat, daar mag vinted wel wat aan doen.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 15:45

Ik heb nu voor het eerst een keer 3 sterren gegeven (wel 5 teruggekregen)...

Ik zocht een tasje voor Carnaval. Verzender was niet op tijd met verzenden, dus werd het geannuleerd.
Vroeg ze of ik het opnieuw wilde kopen, zou het dan binnen een paar dagen verzenden. Nou vooruit dan, want het was toch wel een leuk tasje :P Uiteindelijk nét op tijd binnen voor Carnaval, was het stuk -O- "Eén keer gebruikt" en geadverteerd als "Heel goed"...

Gelukkig heb ik hem zelf nog kunnen maken en toch nog kunnen gebruiken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 12:13

Intussen 2 jurkjes waarvan eentje weer de verkoop in gaat. Te strak om de billen en bovenaan kom ik een cupmaat of 2 te kort :') Het andere zit de onderrok best strak, maar daar is met stukje stof tussen te zetten wel een oplossing. En naar de sportschool gaan ook :Y)
Vandaag laatste pakket ophalen, daar zitten 3 duurdere items bij en zooooooo benieuwd! Die zijn alle 3 zo mooi, hoop echt dat het past.

Eigen verkoop is ook weer aangetrokken! Laatste week denk ik pakket of 4 al weggebracht en straks nog eentje.

Vanmiddag op bezoek bij mama, eens kijken of zij nog boeken of boekenreeksen heeft die ze niet meer leest en die weg mogen. Of gezelschapsspellen en dergelijke.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 17:50

Iemand heeft twee artikelen van me gekocht en die zijn bij een ander pakketpunt bezorgd dan zij had aangegeven en nu wil ze het niet ophalen. Pakketpunt waar het nu bezorgd is, is maar 2,5 km van die andere vandaan dus waar hebben we het over..

Wat gebeurd er nu? Het zal wel terug gestuurd worden dan maar krijgt zij haar geld ook terug?