Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:38

UWV soap, maar persoon gaat het uitzoeken is namelijk flink verschil 50 euro dagloon of 80 euro dagloon. Zou betekenen dat ik voor het werk bij laatste werkgever gestraft wordt. Hoe wil je dan mensen motiveren om te werken.

Ik ben niet meer gemotiveerd in ieder geval. :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:52

M’n laptop die na een update er mee ophield en de systeembeheerder kon er niks mee en nu zijn al m’n bestanden weg ;( ;(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:53

lenaa_tje schreef:
M’n laptop die na een update er mee ophield en de systeembeheerder kon er niks mee en nu zijn al m’n bestanden weg ;( ;(

-O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 18:12

Dat m'n kitesurfles van komend weekend is geannuleerd. Niet geheel onverwacht en ook volkomen begrijpelijk, maar ik keek er zo naar uit om weer wat buiten de deur te kunnen doen, wat te leren en ook weer eens mensen te zien. -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 18:14

Rugpijn. Koud. En m’n bakje is stuk, opzich geen probleem maar die heb ik van mijn moeder gehad het jaar voor haar terminale diagnose. Ondanks dat is ze wonder boven wonder schoon en zijn we door de eerste spannendste fases heen, maar ik moet nu m’n tranen inhouden op het werk omdat dat bakje stuk is. Thanks brein.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 19:02

Mkango schreef:
Dat m'n kitesurfles van komend weekend is geannuleerd. Niet geheel onverwacht en ook volkomen begrijpelijk, maar ik keek er zo naar uit om weer wat buiten de deur te kunnen doen, wat te leren en ook weer eens mensen te zien. -O-

Kom naar Zwolle dan xoxoxo

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 19:10

Darmziekte... iemand die het over wil nemen? Heb er lang genoeg nu last van gehad.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 19:24

Valerie93 schreef:
Darmziekte... iemand die het over wil nemen? Heb er lang genoeg nu last van gehad.

Knuffel.

Ik erger me, dat ik nergens aan hoef te ergeren. Zeuren is soms best lekker. :') hahaha

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 19:31

WhatsApp ligt er bij mij al vanaf 2 uur uit. Lekker rustig maar ik wil weer vinkjes zien

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 19:34

capopjekop schreef:
WhatsApp ligt er bij mij al vanaf 2 uur uit. Lekker rustig maar ik wil weer vinkjes zien

Afbeelding

Misschien een tijdelijke vervanger :knuffel:

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 19:34

capopjekop schreef:

Zou het niet kunnen dat die persoon de blauwe vinkjes uit heeft staan?

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 19:36

maralyn schreef:
capopjekop schreef:

[ [url=m/zmsnjw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Misschien een tijdelijke vervanger :knuffel:

_/-\o_ _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 19:40

Kairos schreef:
capopjekop schreef:

Zou het niet kunnen dat die persoon de blauwe vinkjes uit heeft staan?

Nee ik krijg al uren niks binnen, terwijl de drukke appgroepen 24/7 actief zijn. En ik krijg geen vinkje bij mijn eigen bericht

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 20:32

Dat ik eigenlijk na 20.00 uur alcohol gekocht heb, maar wel al voor 20.00 uur in de rij stond en winkel om 20.00 dicht gaat. :')

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 20:33

Mijn dakgoot lekt.

En ik heb zo’n vermoeden dat het flink wat gaat kosten. (Jaren ‘30, houten goot, zinken bekleding)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 20:33

Schimmel in de plant. Inmiddels die modder verwijdert.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 20:42

DUO die zijn zaken niet op orde heeft waardoor ik 100 euro kwijt ben sowieso. Met een beetje pech 200.

Echt top, scheelt dat ik sowieso geld over heb en niet sowieso al 10x na moest denken voordat ik geld uit geef. Oh wacht... toch wel. :n

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 20:50

Dekjes die te koop staan, die , zelfs voor een spotprijs niet weg te krijgen zijn. :')
Ligt zwaar in de weg!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 21:00

MarlindeRooz schreef:
DUO die zijn zaken niet op orde heeft waardoor ik 100 euro kwijt ben sowieso. Met een beetje pech 200.

Echt top, scheelt dat ik sowieso geld over heb en niet sowieso al 10x na moest denken voordat ik geld uit geef. Oh wacht... toch wel. :n

How come? In principe krijg je namelijk gewoon waar je recht op hebt, al dan niet met terugwerkende kracht.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 21:03

michelle___ schreef:
Dekjes die te koop staan, die , zelfs voor een spotprijs niet weg te krijgen zijn. :')
Ligt zwaar in de weg!

Wat voor dekjes heb je? :o Als je ze op marktplaats hebt staan mag je wel een linkje sturen.

--
Dat mijn oma definitief geen 3 maanden meer heeft... Je weet dat het eraan zit te komen en toch valt het dan rot. Er is officieel een aanvraag gedaan voor een hospice. Ze hoeft nog niet op stel en sprong heen , pas als ze niet meer zelfstandig kan redden ( bijvoorbeeld niet meer kunnen koken). Ze staat nu in ieder geval op een lijst. Helaas heeft ze wel besloten als ze naar de hospice gaat , dat ze ook definitief haar aanvraag voor euthanasie gaat doen. Ik sta hier 100% achter , maar het voelt heel dubbel. Ene kant is het heel triest en sneu dat ze dan misschien nog eerder gaat , maar aan de andere kant ze heeft geen toekomstperspectief meer en ik snap wel dat je er dan helemaal klaar mee bent. En om het ergste lijden te voorkomen natuurlijk.

Zelf voel ik er nog niet zoveel bij , omdat ik het waarschijnlijk een beetje aan het wegstoppen ben en er nog niet over na wil denken. Aan de ene kant is het heel verdrietig , maar aan de andere kant zal ik voor haar blij en opgelucht zijn als het voorbij is. Geen pijn meer , geen ongemakken en vooral geestelijk voor haar meer rust. Geen hoop , geen toekomst en je wordt alleen maar zieker geeft zoveel onrust voor haar.... Ik gun haar vooral rust en geen zorgen meer.

Het is zo dubbel allemaal.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 21:06

__Sannne schreef:
MarlindeRooz schreef:

How come? In principe krijg je namelijk gewoon waar je recht op hebt, al dan niet met terugwerkende kracht.

Ik heb recht op die 12 maanden extra OV. Krijg ik 31 maart een mail dat ik die voor 1 april opnieuw aan moet vragen want anders heb ik niks. Ik heb die mail niet goed verwerkt (iets met een hersenschudding). Nu is het zonder verdere herinnering stopgezet en heb ik de hele maand geen OV en dus waarschijnlijk een boete omdat ik deze week hem wel gebruikt heb. Tevens moet ik deze maand reizen dus kost zo’n abbo ook nog 100 euro op zijn minst. (=190 euro)

En dat terwijl ik nog 12 maanden OV tegoed heb. Maar zij hebben een gare administratie waardoor ik (alweer) in de stress zit. Tel erbij op dat ik nog steeds niet meer dan 3,5 uur per week werk. Dus weinig geld. -O-

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 21:10

Dat we naar een hypotheek aan het kijken zijn en we tot nu toe mega weinig kunnen lenen (iig bij ING)...

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 21:35

Wat ontzettend prut MarlindeRooz.. Ze kunnen het toch ook niet maken om op 31 maart een mail te sturen dat je voor 1 april iets aangevraagd moet hebben.. Hopelijk kunnen ze nog iets voor je regelen en anders sowieso bezwaar maken tegen de boete!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 21:42

michelle___ schreef:
Ligt zwaar in de weg!

Oh dit heb ik ook gehad. Kreeg ik te horen dat ze het niet wilden kopen omdat ze te goedkoop waren. Prima toch, heb ze uiteindelijk aan een manege gedoneerd, their loss. :wave:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 21:48

Ik had dan geantwoord “ je mag ze ook voor 10 euro meer kopen hoor. Geen enkel probleem “ :+

Een dikke knuffel voor iedereen die dat nodig heeft :knuffel: