boeflover schreef:toch fout bij de SS van MDH, ik dacht aan capopjeKOP bij de hint "hoofd" (en het dansje erbij wijst naar waar je cap hoort te zitten)
Ik ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:KM_Ris schreef:Weet iemand toevallig nog wat je moet doen zodat je alleen maar foto's van dit topic te zien krijgt? Vorig jaar werd er een linkje neergezet zodat je alle foto's op een rij had maar ik weet niet meer hoe dat precies zat.
[LZP] Secret Santa Surprise 2020
_AB_ schreef:Roodvos schreef:Ik heb ook nog 2 lokaal gebrouwen biertjes in de kelder staan.
Die pasten niet meer in de doos![]()
Sorry _AB_
Huilen!!
Maar nu ben k wel nieuwsgierig welke het zijn!
Moirin schreef:En toen... De hint!
[ [url=m/zR2tT8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik herkende braille en morse code vrij snel, en na even Googlen ook de streepjescodes. En na flink puzzelen kwam ik op de volgende hint:
"Hallo boekenwurm,
Volgens het meest
Gelezen boek ter
Wereld mag mijn
Paard geen appel"
Het meest gelezen boek ter wereld... Dat is de bijbel... En wie eet daar tegen beter weten in een appel? Dat is Eva! Laat het paard van Roulette_ nou zo heten![]()
Lieve Roulette_, ben jij mijn Secret Santa?![]()
Moirin schreef:Het meest gelezen boek ter wereld... Dat is de bijbel... En wie eet daar tegen beter weten in een appel? Dat is Eva! Laat het paard van Roulette_ nou zo heten![]()
Lieve Roulette_, ben jij mijn Secret Santa?![]()
Boterbloem90 schreef:Koffie drink ik alleen met melk en het liefst met een Koffie siroop in