boeflover schreef:toch fout bij de SS van MDH, ik dacht aan capopjeKOP bij de hint "hoofd" (en het dansje erbij wijst naar waar je cap hoort te zitten)
Ik ook
 Ik dacht eindelijk goed te worden in het raden van de hints. Helaas 
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

briljant! 
                                                         miccamaaike schreef:KM_Ris schreef:Weet iemand toevallig nog wat je moet doen zodat je alleen maar foto's van dit topic te zien krijgt? Vorig jaar werd er een linkje neergezet zodat je alle foto's op een rij had maar ik weet niet meer hoe dat precies zat.
[LZP] Secret Santa Surprise 2020

_AB_ schreef:Roodvos schreef:Ik heb ook nog 2 lokaal gebrouwen biertjes in de kelder staan.
Die pasten niet meer in de doos![]()
Sorry _AB_
Huilen!!
Maar nu ben k wel nieuwsgierig welke het zijn!
 Moirin schreef:En toen... De hint!
[ [url=m/zR2tT8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik herkende braille en morse code vrij snel, en na even Googlen ook de streepjescodes. En na flink puzzelen kwam ik op de volgende hint:
"Hallo boekenwurm,
Volgens het meest
Gelezen boek ter
Wereld mag mijn
Paard geen appel"
Het meest gelezen boek ter wereld... Dat is de bijbel... En wie eet daar tegen beter weten in een appel? Dat is Eva! Laat het paard van Roulette_ nou zo heten![]()
Lieve Roulette_, ben jij mijn Secret Santa?![]()
   Het braille en morse code deel alleen was ik al 6 jaar mee bezig geweest  

Maar je hebt wel een onwijs leuk pakket gekregen!                                                         

zulke hints zijn niet aan mij besteed 
 ik zou hem gelijk naar mn vader sturen, die heeft wat meer inzicht daarin HAHAHAHA

Moirin schreef:Het meest gelezen boek ter wereld... Dat is de bijbel... En wie eet daar tegen beter weten in een appel? Dat is Eva! Laat het paard van Roulette_ nou zo heten![]()
Lieve Roulette_, ben jij mijn Secret Santa?![]()
 Ja, dat ben ik!

Boterbloem90 schreef:Koffie drink ik alleen met melk en het liefst met een Koffie siroop in

Eén van iemand die pindakaas niet lust en de ander die zich voorstelde helemaal gek te zijn van pindakaas  
 En laat diegene nu ook nog sinds kort bezorger zijn bij de o zo drukke post tegenwoordig 

). Ben jij mijn santa?!