Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:Dat ik nu al geen zin heb in de feestdagen als ik veroordeeld ben tot ze doorbrengen met mijn moeders familie.
MarlindeRooz schreef:Mkango schreef:Dat ik nu al geen zin heb in de feestdagen als ik veroordeeld ben tot ze doorbrengen met mijn moeders familie.
Hotel boeken en lekker het hele weekend eten en Netflix kijken. Yeah.
Ik erger me aan mensen die als je ze spreekt zeggen “ja ik eet ook bijna alleen maar vegetarisch hoor”. En dan op sociale media en als je ze ziet eten/bestellen ze altijd vlees.
Boeit mij weinig hoor iedereen mag het zelf weten. Maar dat “neppe” gedoe omdat vega eten hip is. En dan stiekem gewoon vaak vlees eten.
Nayomie schreef:Mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. Ik rij links met 130 om in te halen, gooit een meneer zijn auto vlak voor die van ons nog naar links met 100, waardoor ik hard op de rem moest op een nat wegdekGa dan gewoon geen auto rijden. Hij zag dat ik hem aan het inhalen was.
Captain schreef:Nayomie schreef:Mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. Ik rij links met 130 om in te halen, gooit een meneer zijn auto vlak voor die van ons nog naar links met 100, waardoor ik hard op de rem moest op een nat wegdekGa dan gewoon geen auto rijden. Hij zag dat ik hem aan het inhalen was.
90% van Nederland kan gewoon niet rijden. Anticiperen nergens op, kijken niet twee keer in spiegels.. Gewoon hoppa, doen wat ze willen en schijt aan de wereld.
Ga eens in Duitsland rijden, wát een verademing! Mensen wachten netjes als je er langs wil, gaan voor je aan de kant.. Echt Duitsland is mijn favoriete land om auto te rijden!
Italië daarentegen..
Nayomie schreef:Mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. Ik rij links met 130 om in te halen, gooit een meneer zijn auto vlak voor die van ons nog naar links met 100, waardoor ik hard op de rem moest op een nat wegdekGa dan gewoon geen auto rijden. Hij zag dat ik hem aan het inhalen was.
Detroit schreef:Nayomie schreef:Mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. Ik rij links met 130 om in te halen, gooit een meneer zijn auto vlak voor die van ons nog naar links met 100, waardoor ik hard op de rem moest op een nat wegdekGa dan gewoon geen auto rijden. Hij zag dat ik hem aan het inhalen was.
Was je zo vroeg het huis uit dat je 130 mocht![]()
Maar inderdaad. Sommige mensen kunnen echt niet rijden en hebben een inschattingsvermogen van een pindarotsje.
MyWishMax schreef:Het verschil in dataverbuik tussen de app van de provider en mijn telefoon. Nog 20 dagen met deze bundel en ik gebruik 95% van de tijd mijn telefoon alleen op de Wi-Fi, want ik zit thuis en als ik weg ben ben ik bezig dus gebruik ik geen telefoon behalve een keer een appje
Een klein verschil snap ik, maar mijn telefoon geeft van 1 oktober tot nu 120mb aan. App van provider 19,9GB over dezelfde periode?En de provider is 'leidend'
Nayomie schreef:Nee was gisteravond laat.
Ik denk dat zelfs een pindarots nog meer inhoud heeft dan dat.