Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 21:33

Dat de bodem van onze trailer niet goed meer is...

LukieBradley

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 21:36

Dat ik een overbezorgde moeder lijk.
Heb niet eens kinderen.
Wel kippen... en daar gaat het over _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 21:42

Dat ik nu al geen zin heb in de feestdagen als ik veroordeeld ben tot ze doorbrengen met mijn moeders familie. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 21:44

Mkango schreef:
Dat ik nu al geen zin heb in de feestdagen als ik veroordeeld ben tot ze doorbrengen met mijn moeders familie. -O-

Hotel boeken en lekker het hele weekend eten en Netflix kijken. Yeah.

Ik erger me aan mensen die als je ze spreekt zeggen “ja ik eet ook bijna alleen maar vegetarisch hoor”. En dan op sociale media en als je ze ziet eten/bestellen ze altijd vlees.

Boeit mij weinig hoor iedereen mag het zelf weten. Maar dat “neppe” gedoe omdat vega eten hip is. En dan stiekem gewoon vaak vlees eten. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 21:54

MarlindeRooz schreef:
Mkango schreef:

Hotel boeken en lekker het hele weekend eten en Netflix kijken. Yeah.

Ik erger me aan mensen die als je ze spreekt zeggen “ja ik eet ook bijna alleen maar vegetarisch hoor”. En dan op sociale media en als je ze ziet eten/bestellen ze altijd vlees.

Boeit mij weinig hoor iedereen mag het zelf weten. Maar dat “neppe” gedoe omdat vega eten hip is. En dan stiekem gewoon vaak vlees eten. :+

Als ik niet bij m’n bestie terecht kan, is dat inderdaad exact mijn plan: een schandalig luxueus hotel boeken en daar gaan chillen. :') Maar dat moet wel mogelijk zijn met corona.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 22:57

Mijn excuus was vorig jaar eenmaal: sorry ik heb een zieke cavia dus kan echt niet weg.
Kwam ik mooi vanaf.
Aanrader als smoes bij van alles en nog wat.
Dan moet je er wel veel hebben om het geloofwaardig te houden _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 23:30

Gewoon een buitenlandse vriend zoeken, heb je al die schoonfamilie-perikelen niet. :D

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 23:55

Aan dat ik mijn favoriete, een rustige en tamme kip, vandaag dood heb terug gevonden. Ze at gewoon goed, ze miste geen veren en had geen wondjes. Zo ineens dood. Ik baal echt en vind het ook wel sneu. Ze is nog geen 1,5 jaar geworden. :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 03:09

K*t muggen hopelijk heb ik de klier te pakken gekregen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 06:08

Dat het weekend al weer voorbij is, en dat ik nu weer vroeg op moet staan. Ik heb zo'n behoefte aan één weekje vrij |o

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 08:49

Mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. Ik rij links met 130 om in te halen, gooit een meneer zijn auto vlak voor die van ons nog naar links met 100, waardoor ik hard op de rem moest op een nat wegdek :x Ga dan gewoon geen auto rijden. Hij zag dat ik hem aan het inhalen was.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:21

Nayomie schreef:
Mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. Ik rij links met 130 om in te halen, gooit een meneer zijn auto vlak voor die van ons nog naar links met 100, waardoor ik hard op de rem moest op een nat wegdek :x Ga dan gewoon geen auto rijden. Hij zag dat ik hem aan het inhalen was.

90% van Nederland kan gewoon niet rijden. Anticiperen nergens op, kijken niet twee keer in spiegels.. Gewoon hoppa, doen wat ze willen en schijt aan de wereld.

Ga eens in Duitsland rijden, wát een verademing! Mensen wachten netjes als je er langs wil, gaan voor je aan de kant.. Echt Duitsland is mijn favoriete land om auto te rijden!

Italië daarentegen.. :')

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:23

Vuurwerk of eigenlijk die idioot die het nodig vond om het rond 05.12 aan te steken. Knallen joh niet normaal en dan ook nog van die gillende keukenmeiden met flitsen erbij. _-:(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:26

Kwart voor 8 met de trilplaat over de de stenen en om 8.00 uur hele dag door heien.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:31

Captain schreef:
Nayomie schreef:

90% van Nederland kan gewoon niet rijden. Anticiperen nergens op, kijken niet twee keer in spiegels.. Gewoon hoppa, doen wat ze willen en schijt aan de wereld.

Ga eens in Duitsland rijden, wát een verademing! Mensen wachten netjes als je er langs wil, gaan voor je aan de kant.. Echt Duitsland is mijn favoriete land om auto te rijden!

Italië daarentegen.. :')

Ik moet maar verhuizen denk ik :')
Deze beste man in kwestie gooide daarna zijn knipperlicht naar rechts, dus ik geef weer gas, blijft hij links rijden en het super gek vinden dat ik dan kleef.

Ik snap gewoon echt niet dat die mensen nog op de weg rijden. Ik ben zelf ook geen pro hoor, beter gezegd, ik heb sinds dit jaar mijn rijbewijs. :+ Maar als mensen dit soort taferelen uithalen, dan vraag ik me echt af waar het mis ging.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:35

Dat mijn oor opeens dicht gaat... Gelukkig geen pijn dat scheelt dan wel weer. Af en toe wordt het minder en dan weer wat erger. Ik hoop gewoon een prop ofzo

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:39

Nayomie schreef:

Was je zo vroeg het huis uit dat je 130 mocht ~~}>

Maar inderdaad. Sommige mensen kunnen echt niet rijden en hebben een inschattingsvermogen van een pindarotsje.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:54

Dat ik vanavond verjaardag van oma heb (wel een beladen + coronaproof maar toch) en dat ik er zin in heb, maar dat ik eerst door de werkdag heen moet.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:56

Detroit schreef:
Nayomie schreef:

Was je zo vroeg het huis uit dat je 130 mocht ~~}>

Maar inderdaad. Sommige mensen kunnen echt niet rijden en hebben een inschattingsvermogen van een pindarotsje.

Nee was gisteravond laat. O:)

Ik denk dat zelfs een pindarots nog meer inhoud heeft dan dat. _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:56

Het verschil in dataverbuik tussen de app van de provider en mijn telefoon. Nog 20 dagen met deze bundel en ik gebruik 95% van de tijd mijn telefoon alleen op de Wi-Fi, want ik zit thuis en als ik weg ben ben ik bezig dus gebruik ik geen telefoon behalve een keer een appje :+

Een klein verschil snap ik, maar mijn telefoon geeft van 1 oktober tot nu 120mb aan. App van provider 19,9GB over dezelfde periode? :+ En de provider is 'leidend'

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:12

Een kat die hier bij een varkensstal schijnbaar moet muizen vangen... Echt ik ben in the midle of knowwhere..... De kat heeft wel een houten huisje/hokje om in de slapen maar alsnog...

Ik ben niet echt een kattenmens. Maar deze kat is echt overduidelijk mensen gewend. Komt om te aaien etc

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:24

MyWishMax schreef:
Het verschil in dataverbuik tussen de app van de provider en mijn telefoon. Nog 20 dagen met deze bundel en ik gebruik 95% van de tijd mijn telefoon alleen op de Wi-Fi, want ik zit thuis en als ik weg ben ben ik bezig dus gebruik ik geen telefoon behalve een keer een appje :+

Een klein verschil snap ik, maar mijn telefoon geeft van 1 oktober tot nu 120mb aan. App van provider 19,9GB over dezelfde periode? :+ En de provider is 'leidend'

Is die 19gb niet wat je nog over hebt?

Nayomie schreef:
Nee was gisteravond laat. O:)

Ik denk dat zelfs een pindarots nog meer inhoud heeft dan dat. _O-

Oef dat viel mij laatst ook op.... Was heel blij met de auto van mijn vriend; adaptive cruise control. Want oei oei, mensen gooien hem er gewoon voor en lijken te vergeten dat je auto ook harder kan en mag dan 100.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:57

Ik moet nog opruimen thuis...Heb al wel de vogelvolière schoongemaakt.

Nu eerst maar naar stal, mijn verzorgpaard beweging geven. Dat is veel leuker O:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-20 11:02

Uitstelgedrag. Moet leerdoelen uitschrijven maar heb absoluut geen zin. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 11:07

xPabloBokt schreef:
Uitstelgedrag. Moet leerdoelen uitschrijven maar heb absoluut geen zin. :')

Haha dát moet ik ook nog verder doen. Ga ik wel doen overigens, want dan kan ik van het weekend werken aan mijn presentatie die ik moet gaan doen. -O-