19.25 uur: 3 nieuwe reserveringen in de mailbox voor dit weekend

en mensen die bellen "voor hotels geldt dat niet toch, zwembad dicht etc."
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Als het gaat zoals bij ons in de velden wil je nu echt niet gaan wandelen. Je kan over de koppen lopen. Heel bijzonder vind ik dat, die paden liggen er al eeuwen bij wijze van spreken, maar tot de Lockdown(s) begonnen was er amper een ziel te bekennen. Soms weleens wat fervente wandelaars als er een club wat organiseerde, voorts alle rust van de wereld.
Corona int land, lockdown en ineens ziet het er zwart van het volk...
mvdende schreef:Varekaj schreef:Als het gaat zoals bij ons in de velden wil je nu echt niet gaan wandelen. Je kan over de koppen lopen. Heel bijzonder vind ik dat, die paden liggen er al eeuwen bij wijze van spreken, maar tot de Lockdown(s) begonnen was er amper een ziel te bekennen. Soms weleens wat fervente wandelaars als er een club wat organiseerde, voorts alle rust van de wereld.
Corona int land, lockdown en ineens ziet het er zwart van het volk...
Dat is hier ook zo. Wandelen is geen reet meer aan, zeker niet met een hond die bij ieder mens weer vast moet.
Toch iedere dag een wandeling van 45-60 minuten maken en dan hopen dat hond daarvan toch een gedeelte los kan.
Maar het is echt extreem aan het worden en echt totaal niet leuk meer.
Varekaj schreef:Ik kom de meeste wandelaars tegen op de paden waar ik normaal galoptraining op doe en ze snoeihard voorbij knallen door plassen is nou niet zo sociaal
Berdien schreef:Ik sta nu bijna tien jaar op mijn huidige stal, en het is nog nooit zo druk geweest in de aangrenzende bossen als nu. In het weekend kun je er gewoon niet meer rijden, is geen lol aan. Natuurlijk gun ik iedereen zijn uitje en ik snap dat je íets moet, maar ergens vind ik het wel zuur. Ik rijd daar al jaaaaaren en heb ook écht wel behoefte om lekker uit te waaien maar omdat half Groningen daar nou ook ineens moet wandelen lukt dat niet meer.
Nou ja, dan maar zien of ik een keer doordeweeks van werk kan spijbelen zodat ik nog wel een keer lekker kan rijden zonder dat we alleen maar kunnen stappen.