Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Pien wat eng.
Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen.
Kan je ergens melden dat er gevaarlijke klei op de weg ligt?
Unwritten schreef:Nummer 2 vind ik ook hinderlijk, niet bij officiële ritsvlakken (daar erger ik me juist aan de mensen die bewust geen ruimte laten, leer de regels pfff) maar bijvoorbeeld op de A2 bij Breukelen, de afslag eindigt op rotondes die de drukte niet aankunnen. Dus de hele afrit staat vol en dan daarna gaat het door op de vluchtstrook. Hier staan ook borden voor 'let op file op vluchtstrook' en de matrixbordn gaan naar 90 helemaal links en 70 langs de vluchtstrook. Er is goede doorstroming op de rest van de A2.
En dan dus ook malloten die last minute volop remmen omdat ze er tussen moeten, die rijden de hele wachtende rij voorbij en riskeren heel wat levens door op de doorrijdende 70 strook ineens stil te gaan staan. Hoe vaak ik daar het net goed heb zien gaan.. vrachtwagens die moesten uitwijken. Brrr.
xSagan schreef:@Siggislief, ik weet exact welk punt je bedoelt, van het weekend daar ook gereden en toen werd er ook nog eens een baan afgesloten. Voelde mij niet erg op mijn gemak daar. Dacht dat Utrecht al een ramp was soms, maar deze is erger. XD
Siggislief schreef:Utrecht kan er ook wat van, heb denk ik 2 stukken daar dat ik zeg nee bedankt.
Vooral afslag 16 tm 18 dacht ik vind ik vreselijk kom je van 100 af en dan ineens moet je 70 rijden,
voor mijn gevoel rij je dan ineens 30 en je staat dan ook voor gevoel 'stil'.
Ghostattack schreef:6 tm 8, knooppunt Oudenrijn? Dat is toch ook gewoon 100?