Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:Mijn handen die super droog zijn en pijn doen. Normaal is dit al erg in de winter door het vele handen wassen en handschoentjes dragen op het werk. Maar nu dus 2x zo erg omdat je toch nog vaker je handen wast en desinfecteerd.
nicole_floor schreef:Mijn handen die super droog zijn en pijn doen. Normaal is dit al erg in de winter door het vele handen wassen en handschoentjes dragen op het werk. Maar nu dus 2x zo erg omdat je toch nog vaker je handen wast en desinfecteerd.
LukieBradley schreef:nicole_floor schreef:Mijn handen die super droog zijn en pijn doen. Normaal is dit al erg in de winter door het vele handen wassen en handschoentjes dragen op het werk. Maar nu dus 2x zo erg omdat je toch nog vaker je handen wast en desinfecteerd.
Daar bestaat van dat speciaal spul voor. Zag dat bij een vriendin op Facebook voorbij komen met t zelfde probleem en werkt heel goed.
Ik kan kijken wat het was?
MarlindeRooz schreef:Dat ik letterlijk ziek word van de pijn in mijn schouder door het vele thuis studeren. Fysio lijkt me niet echt haalbaar in deze tijd.
Morgenvroeg nog 1 ding typen en vanaf dan alleen nog op de bank studeren.
Ja ik heb een goede stoel en alles maar heb helaas een verpeste schouder.
casperzazoe schreef:Al jaren last van bepaalde klachten. 1,5 jaar geleden was de emmer vol en ben ik ingestort. Gewoon doorgegaan met alle gevolgen vandien. 3 maanden geleden pas naar de huisarts durven gaan en klote hulp krijg, totaal niet serieus genomen worden. Na al die jaren eindelijk de stap durven maken en dan heb je nog niks. Terug bij af. Nu belangrijke stappen op andere vlakken in m'n leven aan het maken en meteen weer de angst. Het ging eindelijk beter maar nu weer terug bij af incl paniekaanval. Kan hier ook met niemand over praten omdat ze me toch niet serieus nemen en ik er toch nooit vanaf kom maar im. So. Done.
Ineke2 schreef:MarlindeRooz schreef:Dat ik letterlijk ziek word van de pijn in mijn schouder door het vele thuis studeren. Fysio lijkt me niet echt haalbaar in deze tijd.
Morgenvroeg nog 1 ding typen en vanaf dan alleen nog op de bank studeren.
Ja ik heb een goede stoel en alles maar heb helaas een verpeste schouder.
Ik ben maandag nog ‘ gekraakt ‘ en ga maandag weer![]()
Je kunt ook beeld bellen om oefeningen te verkrijgen![]()
Sterkte ermee!