Geen dickpicks, dubbelzinnige opmerkingen of gevraag om foto's van mijn lijf(gewoon 0) maar knuffelen... Gevolg van corona of omdat ik de laatste tijd mannen van pak een beet 2-5 jaar ouder match? Moet eerlijk zeggen, best verfrissend! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geen dickpicks, dubbelzinnige opmerkingen of gevraag om foto's van mijn lijf(gewoon 0) maar knuffelen... Gevolg van corona of omdat ik de laatste tijd mannen van pak een beet 2-5 jaar ouder match? Moet eerlijk zeggen, best verfrissend! 
daffodil schreef:Silly1972 schreef:Ik zit nu al een jaar op Tinder en wil maar niet vinden wat ik zoek.
Best vermoeiend soms
Heb je ook al eens een andere app geprobeerd? Ik heb ook erg weinig van Tinder gehaald maar via Paiq des te succesvoller. En ok, ik betaal dan 1x iets want ik wil wel gelijk foto's zien......
Abby_Snow schreef:Ik heb zelf happn nog niet geprobeerd! Kan dat na tinder nog wel eens een kans geven![]()
@relaxed denk je telefoon... bij mij werkt dat typen wel goed!
Silly1972 schreef:Ik zit nu al een jaar op Tinder en wil maar niet vinden wat ik zoek.
Best vermoeiend soms
Relaxed schreef:Abby_Snow schreef:Ik heb zelf happn nog niet geprobeerd! Kan dat na tinder nog wel eens een kans geven![]()
@relaxed denk je telefoon... bij mij werkt dat typen wel goed!
Wat bedoel je? Ik krijg de melding dat iemand aan het typen is en als ik vervolgens op tinder kijk heeft diegene niks gestuurd. Ik denk dus dat diegene zich bedacht heeft en niks heeft gestuurd
haha Flessuh schreef:Silly1972 schreef:Ik zit nu al een jaar op Tinder en wil maar niet vinden wat ik zoek.
Best vermoeiend soms
Ik ken het. Volgens mij hebben meer er "last" van want kom toch aardig dezelfde gezichten tegen op Bumble/Happn![]()
Tot nu toe blijft Tinder wel redelijk stabiel met 1x in de 2 maanden een match ofzo![]()