Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 07:39

Dat ik onwijs zenuwachtig ben voor vanmiddag en opeens niet meer durf.

Hoef alleen maar een handtekening te zetten voor samenleving contract en huis te kopen...

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 08:06

Aan de mevrouw die haar drie chihuahuas zichzelf lieten uitlaten en ze daar luid blaffend op ons kwamen afrennen. Mevrouw heeft dus 1.5 jaar geleden niets geleerd toen haar chihuahua in mijn hond hing en ik d'r duidelijk heb gemaakt wat er kan gebeuren als mijn hond dat bij die van haar zou doen :( :(

En dan maar afvragen waarom er bange honden zijn...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:01

Moet zeggen dat de kleine hondjes soms enger zijn dan de grote.Laats in het bos met onze bosknol ook een klein keffertje.Ik zag mijn ruin echt zo kijken van "wat is dat nou".Gelukkig riep de eigenaar hem terug.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:05

Ja ik kijk er ook echt al naar uit om straks standaard vermeden te worden als mijn pup een volwassen herder is. Schijt vooroordelen. Bah. Lekker alles over 1 kam scheren.

xDenies,
echt ongelooflijk dat zoiets niet lijkt binnen te komen bij mensen he.

Zo kwam ik een tijdje terug met onze hond ergens langs een huis hier in de wijk, waar iemand buiten op de stoep zat met haar hond, los, die Meteen op ons afgevlogen kwam en vol in mijn hond zijn ruimte zat. Normaal kijk ik altijd vooruit, maar dit was net om de hoek dus zag ik gewoon niet. Mijn hond heeft angst agressie en dat is dus het laatste wat je dan moet doen, in ZIJN ruimte vliegen als hij ook nog aangelijnd is en de ander niet - ik heb 'm altijd aan de lijn en liep op rustige tijden en lette goed op, maar dit kwam echt uit het niks op ons afgevlogen. Luisterde voor de paasei niet naar zijn baasje en dan zegt het baasje 'ach als ze gebeten wordt (haar hond) dan is ze het zelf schuld' 8)7

Ik had het vre-se-lijk gevonden als dat was gebeurd, bah. Heb urenlang thuis nog zitten trillen van deze 'aanvaring' en ben erna m'n hond maar weer een tijdje gaan muilkorven om het toch maar voor iedereen veilig te maken als ik nog eens in zo'n situatie terecht kwam. Uiteindelijk de muilkorf ook weer af gedaan want ik vind dat het van twee kanten werkt; ik heb 'm altijd aangelijnd, ik loop op rustige tijden en vermijd andere honden met een boog dus dan vind ik het vreselijk voor m'n 13 jarige als het warm is om 'm te muilkorven. Mijn hond luisterde verder prima aan de riem en kon gewoon relaxed wandelen met 'm. Maar als er een hond in Zijn ruimte zit, houdt het wel echt op ja. Houd je honden gewoon aangelijnd, en zeker in de bebouwde kom en zeker als ze verdomme niet luisteren!!! Kan daar zo boos over worden dat sommige honden eigenaren zo nonchalant met alles omgaan en hun verantwoording niet nemen naar hun eigen dieren toe vooral, maar ook naar anderen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:42

Dat ik niet weet wat ik eens zal gaan doen vandaag :')

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:59

Dat de aankomende 3 dagen erg lange werkdagen worden..

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:23

De zenuwen die ik echt constant heb om mijn paard. Hij is in goede handen in de kliniek, maar toch. Vreet mezelf finaal op.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:26

Een bepaalde bokker :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:43

blauw00gje schreef:

Wat heb ik nu weer gedaan? :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:45

Steeph schreef:
Dat ik niet weet wat ik eens zal gaan doen vandaag :')

Netflix!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:45

Myfairytale schreef:
De zenuwen die ik echt constant heb om mijn paard. Hij is in goede handen in de kliniek, maar toch. Vreet mezelf finaal op.

Oh bah, sterkte! Ik kon dat ook moeilijk loslaten toen mijn paardje begin dit jaar in de kliniek stond. Kan je op bezoek gaan daar?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:48

Anoniem schreef:
blauw00gje schreef:

Wat heb ik nu weer gedaan? :+

Oh ik dacht dat het over mij ging :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:56

Niobe schreef:

Het gaat heus niet altijd over jou hoorrrrrr :Y)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:59

Dat ik vanmorgen terug in slaap ben gevallen en pas om 9:30 wakker werd _-:(

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:00

Myfairytale schreef:

Sterkte! Ik ken je gevoel, mijn lease paard staat nu ook op de kliniek tot sowieso maandag. Met een behandeling die goed of fout kan gaan, dus het is nog afwachten of het nog goed gaat komen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:02

Anoniem schreef:
Niobe schreef:

Het gaat heus niet altijd over jou hoorrrrrr :Y)

banketstaaf!!! ^)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:35

Vriendinnen. Snapt zij nou echt niet dat ik geen zin heb af te spreken als ze elke keer een dag van tevoren afzegt om verschillende redenen? :? Ik hou mijn hele dag vrij, soms had ik zelfs kunnen werken (wordt je extra gevraagd, zeg je dat je niet kan), en dan komt zij een dag van tevoren dat ze niet kan.
En dan zit ik weer alleen...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 13:01

Kairos schreef:
Vriendinnen. Snapt zij nou echt niet dat ik geen zin heb af te spreken als ze elke keer een dag van tevoren afzegt om verschillende redenen? :? Ik hou mijn hele dag vrij, soms had ik zelfs kunnen werken (wordt je extra gevraagd, zeg je dat je niet kan), en dan komt zij een dag van tevoren dat ze niet kan.

Heel lüllig, maar heb je daadwerkelijk ook eens tegen haar gezegd?
Dan weet ze hoe jij je hier over voelt.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 13:03

Buikpijn it is

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 13:05

Ineke2 schreef:
Kairos schreef:

Heel lüllig, maar heb je daadwerkelijk ook eens tegen haar gezegd?
Dan weet ze hoe jij je hier over voelt.

Ja, heb ik nu gedaan na lang twijfelen, maar krijg er best wel een reactie op terug waar ik niet echt iets mee kan.(ga ik niet openbaar plaatsen)

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 13:12

Sinds vanmorgen 9u aan het wachten op een pakketje waarvoor een handtekening vereist was.Uiterste levertijd was 13.15u.Ik check nogmaals de track and trace code van Postnl; status afgeleverd op mijn adres.
Nou is het in de brievenbus gedeponeerd.Waarom is dan mijn handtekening vereist?
4 uur gewacht voor niks.Die tijd had ik wel wat nuttiger kunnen besteden.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 13:34

Asociale klanten op werk. Newsflash: winkelmedewerkers zijn ook maar gewoon mensen en geen robots die aan komen rennen zodra je met je vingers knipt. Echt. Ga je schamen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 13:44

Dat ik actief wil zijn tijdens het middagdutje van mijn dochter maar dat ik lui op de bank lig en geen zin heb om eraf te komen

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 14:00

Dat ik zo moe ben en het niet kan opbrengen om naar mijn paard te gaam, en het schuldgevoel wat ik daar van krijg.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 14:07

Aan de mens die zn hond los heeft op zn boerderij zonder hek... is een border collie maar echt agressief. Met paard gaan wandelen? Hij zit achter je (al meermaals een mep gegeven met mn teugel) met hond gaan wandelen? Reken maar dat ie komt. Mijn mechelaar zal nooit iets doen, staat goed onder apel (kan achter een konijn aanzitten, HIER is genoeg om dr weer naast je te hebben liggen). Maar een hond die haar aanvalt zou niet mogen, ook gewoon omdat ze altijd gexoncentreerd is op mij en niet op andere dingen. Het enige wat t baasje doet “pietje kom hier”.