Oke volgensmij heb ik de komende jaren weinig te melden in dit topic. Vandaag even de te grote kleding uitgezocht, iréne heeft eigenlijk genoeg kleren voor de komende jaren, (al zal ze tegen die tijd vast echt een eigen smaak hebben en niet alles aan willen) . Dit is maat 99-104-110 oftewel 4-5 jaar iréne wordt over 2 weken 2 en zit in maat 92-98 dus ik ben ruim optijd zullen we maar zeggen. En owhja deze foto is een explosie aan kleur, maar je doet natuurlijk maar 1 of 2 items tegelijk aan en op zichzelf zijn het mooie rustige kleuren.
Voor de administratie boven naar beneden vlnr Rij 1 Vestjes: tocoto vintage, Le petit germain, oeuf, Jas:gosoaky Broeken: tumble 'n dry, little hedonist Leggings:Mini rodini, maed for mini, tiny cottons Maillots: h&m little hedonist Rij2 Jurken: soor ploom, rylee+cru, poudre organic, minimalisma, nico? Rokjes: maed for mini, merkloos, rylee+cru Rij3 Longsleeves:house of jamie, knast by krutter, little hedonist, repose ams, soft gallery, tiny cottons Salopettes: little hedonist, en h&m
Edit een paar setjes gemaakt, dan is het opeens wel heel lang wachten (al vind ik haar huidige kleding ook mooi)
Laatst bijgewerkt door litilaura op 05-04-19 16:35, in het totaal 2 keer bewerkt
En ach dan verklaren ze ons maar samen voor gek, ik heb ook voor de komende jaren al vanalles liggen: als ik iets heel leuks / fijns zie dan koop ik het gewoon, al helemaal als het stevig in de aanbieding is Super comfortabel, shoppen uit eigen kast en nooit misgrijpen
En als je het tegen die tijd niet zo leuk meer zou vinden dan kan je het altijd nog gebruiken om in te rausen Al denk ik dat we de Little Hedonist salopettes hier nooit gaan gebruiken, ik vind het toch niet echt wat voor een jongetje dat groter is dan kleuter volgens mij.... en dat baggy gebeuren vind ik ook niks.... maar de kleuren zijn zo mooi
MizzMontana
Geplaatst: 05-04-19 16:52
Mooie kleuren liti, ik vind het wel meevallen met die kleurexplosie, allemaal rustige prachtige kleuren, niet schreeuwerig of vloekend. Ben je niet bang dat je er straks op uitgekeken bent? Ik koop ook wel wat vooruit maar 3 jaar is best lang.
Emoe
Geplaatst: 05-04-19 17:34
Cemlys wat voor maat zoek je? Heb precies zo'n rokje van koko koko nog liggen.
Ik durf geen rokken en jurken vooruit te kopen. Als ons kind op mij lijkt doet ze vanaf de peuterpuberteit tot na de gewone puberteit geen rok of jurkje meer aan
@ liti als je jouw stapel al een kleuren explosie noemt wil je niet weten wat ik heb. Ik heb veel kleur maar geen neon of zo. Zag op insta nog wat voorbij komen maar veels te groot nog (ezelvest)
@lau jij vind echt mooie dingen op Mp.
Ik heb vandaag Mp gevuld met zomerjassen enz. Blijk zelfs zwemluiers te hebben van organisch katoen? Wist niet eens dat ik ze had
Cemlys
Geplaatst: 05-04-19 19:56
Emoe schreef:
Cemlys wat voor maat zoek je? Heb precies zo'n rokje van koko koko nog liggen.
2-3 jaar
Keet
Geplaatst: 05-04-19 19:57
Ik koop niet meer vooruit mijn kinderen groeien zo hard dat het niet goed werkt
Ik koop ook niet echt vooruit. Ik ken mezelf en kan nieuwe collecties toch niet weerstaan.
Tamara
Geplaatst: 05-04-19 20:16
Hele mooie collectie Liti!
Ik koop ook niet echt meer vooruit. Alleen spijkerbroeken voor de oudste, die komen uiteindelijk toch wel van pas. En longsleeves soms. Oh en schoenen. Grapje toch meer dan ik dacht
M_i_R
Geplaatst: 05-04-19 20:17
Prachtige combinaties en kleuren Liti. Maar qua hoeveelheid valt het mee toch?
Ik zag ook een mooie Zara bestelling, geweldige kleuren.
Liti moooiiiii vooral de mint rok van rylee ik vind um echt te duur
Kreeg gister broek binnen voor Sam en die past N ook nog stond haar zo gaaf dat ik maar een bestelling bij Carlijn zelf ga doen
Verwacht komende dagen echt veel
litilaura
Geplaatst: 05-04-19 20:54
Die rok heb ik in broek vorm toevallig te koop zelfde kleur en stof mocht je interesse hebben. Even Googlen levert dit op geen idee of die site betrouwbaar is hoor. https://www.mintimoon.com/Rylee-Cru-Minirok-Seafoam