Frummels schreef:Qimm schreef:Rare situatie, dan moet je het maar accepteren. Maar waarom vraag je het dan als ontvolgen geen optie is?
Mijn vraag was hoe ik mezelf wat minder kan opfokken en of iemand het herkent. Niet of ik haar moet ontvolgen haha.![]()
Maar het is niet mijn bedoeling om er verder op in te gaan eigenlijk, aangezien ontvolgen niet echt kan.
Shanna: Mijn moeder ook echt niet hoor![]()
Hebben jullie eigenlijk allemaal ook een paarden account, of alles in 1 account? (als je paarden hebt)
Dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd
ik herken het niet (gelukkig) Gewoon double tap en doorscrollen zonder het echt te bekijken

Hoe zou ik mezelf wat minder kunnen opfokken met dit soort dingen? Want ontvolgen kan ik écht niet maken in dit geval

en een 2e omdat men toch meer wilde zien onder tezdaily, voor met name natuurfoto's maar van tijd tot tijd zal daar ook een stukje privé bij komen (al houd ik dat beperkt).
zit nu nog in de fase dat ik beiden individueel oefen. Dus weglaten is sowieso geen optie, splitsen wel, (als realistisch en surrealistisch of focus dier focus landschap) maar vraag me dus af of het überhaupt nodig is. Vind het ook zo onpraktisch met mijn website enzo, bmoet ik 2 of 3 losse Instagrams op mijn website gaan weergeven.
Veel moeite gedaan met de foto's in lightroom, juiste tijdstip, hashtags etc, 20 likes na een halve dag. Ook met eerdere foto's, komt amper wat aan. Post een simpele foto van m'n sporthorloge na een rondje hardlopen, binnen 3 minuten tijdens het uitlopen bewerkt in de insta app, 70 likes binnen een uurtje of twee. Daar word je toch niet goed van