Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AfricanLady schreef:IlonavL ben jij mijn ss ?
IlonavL schreef:AfricanLady schreef:IlonavL ben jij mijn ss ?
Jaaaa, ik ben het!![]()
[ [url=m/vSGsFr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wist niet zeker of je had begrepen dat dit ook een hint was, wellicht was het labeltje eraf gevallen in de doos...
[ [url=m/QUQ7jz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ging natuurlijk wel een beetje stuk toen ik deze opmerking tegen kwam![]()
Mijn avatar is inderdaad een aanwijzing en (hoewel ik er niet meer actief ben) sta ik ook op de eerste pagina van het huiskamer topic in het subforum 'Arabische Volbloeden'. Hint 2 was wel een moeilijk idd, daar ontbrak het woord 'jas' in het rijtje 'ik, maan, roos, vis.' Mijn paard heet Jassmir maar ik noem hem altijd Jas, dit stond o.a. ook in bovengenoend topic op één van de eerste pagina's.
En de plaatjes koud en kerk verwijzen idd naar mijn woonplaats. Nog even gecheckt of het te vinden was maar als je zoekt op 'Koudekerk' vind je mij ook op de eerste pagina.
Ik ben heel blij dat je blij bent met je pakket! Iemand vroeg waar de mokken en unicorn vandaan kwamen; bij Action
SpeechLess schreef:Bij je laatste twee hints dacht ik misschien een minimalist. Ik weet nog dat iemand in het topic had verteld dat ze geen inpakpapier hoefde om haar cadeautjes omdat ze dat zonde vond. Ik moest dus aan haar denken, maar ik heb geen idee meer wie dat was en of ze niet al iemand anders secret santa was.