Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 02:19

IlonavL ben jij mijn ss ?

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 08:19

AfricanLady schreef:

Jaaaa, ik ben het! *\o/*

Afbeelding

Ik wist niet zeker of je had begrepen dat dit ook een hint was, wellicht was het labeltje eraf gevallen in de doos...

Afbeelding

Ik ging natuurlijk wel een beetje stuk toen ik deze opmerking tegen kwam _O- _O- Mijn avatar is inderdaad een aanwijzing en (hoewel ik er niet meer actief ben) sta ik ook op de eerste pagina van het huiskamer topic in het subforum 'Arabische Volbloeden'. Hint 2 was wel een moeilijk idd, daar ontbrak het woord 'jas' in het rijtje 'ik, maan, roos, vis.' Mijn paard heet Jassmir maar ik noem hem altijd Jas, dit stond o.a. ook in bovengenoend topic op één van de eerste pagina's.

En de plaatjes koud en kerk verwijzen idd naar mijn woonplaats :D. Nog even gecheckt of het te vinden was maar als je zoekt op 'Koudekerk' vind je mij ook op de eerste pagina.

Ik ben heel blij dat je blij bent met je pakket! Iemand vroeg waar de mokken en unicorn vandaan kwamen; bij Action :j

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 09:38

Mijn pakketje is ook binnen! Hij kwam zaterdag al binnen maar vanwege alle kerstdrukte geen tijd gehad om een reactie hier te plaatsen.

Hier dan de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Ik kreeg een super groot pakket. Met allemaal leuke haakspulletjes, twee mooie fotolijstjes en breiringen...dat heb ik nog nooit eerder gedaan dus daar kan ik mooi eens mee spelen.

Er zat ook een zak met hooi in en daar zaten allemaal kleine stukjes van een kaart in. En daarop stonden de drie hints...daar moet ik nog wel even over nadenken hoor.

Maar ss, super bedankt voor het leuke pakket! Daar kan ik leuke dingen mee maken!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 11:13

Wat een leuk pakket heb je gehad :)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 11:22

Erg leuk pakket!! Wat een mooie kleur wol!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 12:06

IlonavL schreef:
AfricanLady schreef:

Jaaaa, ik ben het! *\o/*

[ [url=m/vSGsFr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wist niet zeker of je had begrepen dat dit ook een hint was, wellicht was het labeltje eraf gevallen in de doos...

[ [url=m/QUQ7jz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ging natuurlijk wel een beetje stuk toen ik deze opmerking tegen kwam _O- _O- Mijn avatar is inderdaad een aanwijzing en (hoewel ik er niet meer actief ben) sta ik ook op de eerste pagina van het huiskamer topic in het subforum 'Arabische Volbloeden'. Hint 2 was wel een moeilijk idd, daar ontbrak het woord 'jas' in het rijtje 'ik, maan, roos, vis.' Mijn paard heet Jassmir maar ik noem hem altijd Jas, dit stond o.a. ook in bovengenoend topic op één van de eerste pagina's.

En de plaatjes koud en kerk verwijzen idd naar mijn woonplaats :D. Nog even gecheckt of het te vinden was maar als je zoekt op 'Koudekerk' vind je mij ook op de eerste pagina.

Ik ben heel blij dat je blij bent met je pakket! Iemand vroeg waar de mokken en unicorn vandaan kwamen; bij Action :j

Ik d8 echt te moeilijk haha :P
Zelf kon ik die plaatjes niet vinden teminste waar ze allemaal stonden om te weten welke er miste haha
Ben er echt blij mee :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 12:10

Ah joh, geeft niks! Die was ook wel een beetje te moeilijk denk ik :7

Wat een leuke fotolijstjes hierboven!

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 15:23

Ik heb eindelijk mijn pakket kunnen uitpakken, hij was al een tijdje in huis, ik zat alleen in China.
Ik kom thuis en er staat een enorme doos op me te wachten.

Afbeelding

Als eerste vond ik een hele mooie kaart.

Afbeelding

De hint was een rebus met als oplossing "zijn paard heet Tornado".

Vervolgens heb ik alle cadeaus uit de doos gehaald, wat waren dat er veel! :o

Afbeelding

En vervolgens kon het uitpakken beginnen..

Afbeelding

Lieve ss, wat heb je super goed gezocht! Ik ben super blij met alle cadeaus! We zijn nu nog bezig met muren verven ed, maar als het straks klaar is en i gericht zal ik een foto maken met alle mooie spullen! Super bedankt!
Ik ga nog even zoeken wie je bent :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 15:24

Ik weet het al. :D

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 15:53

Mooi!!!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 16:02

Aah leuk pakket ook!! Goed verwend!!

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 16:52

Ik weet hem ook al loveslimpie haha

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 16:14

Geen verdere paketten meee?
Niet iedereen heeft nog ontvangen toch? :+

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 17:21

Ik zit ook te wachten op de berichten van de laatste pakketen :D Denk dat er nog wel wat gekomen is vandaag, maar dat mensen nog geen tijd hebben gehad om uit te pakken/verslag te maken :)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 17:53

Ok, ook Lous is dus niet mijn SS. Ik snap helemaal niks van mijn hints. Ik heb op de overgebleven profielen gekeken, maar ik kan er echt niks uit opmaken. Of ik ben echt onwijs scheel. -O-

- hint 1 was het kaartje. Daar stond een cactus op met lampjes en de tekst "festive fun". Niemand van de overgebleven verzenders had een (versierde) cactus als profielfoto of iets feestelijks. Mijn Secret Santa zei ook dat ze dol is op ... Cactus denk ik? Nessa kreeg cactusthee van haar SS, maar die is al de SS van iemand anders. Misschien doelt mijn SS op de tekst en houdt ze van festiviteiten? (Wie niet? :D ) -O-
- hint 2: Sommige mensen zouden mij een extremist noemen. Ik dacht dus aan Lous omdat ze een moderator is, maar dan slaan de eerste en de laatste hint weer nergens op. Lous valt al sowieso af want ze heeft al verteld dat zij niet mijn SS is.
- hint 3: Ik ben... (Rijmt op extremist).

Wie kan mij helpen? :')

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 18:09

Bij je laatste twee hints dacht ik misschien een minimalist. Ik weet nog dat iemand in het topic had verteld dat ze geen inpakpapier hoefde om haar cadeautjes omdat ze dat zonde vond. Ik moest dus aan haar denken, maar ik heb geen idee meer wie dat was en of ze niet al iemand anders secret santa was.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 18:19

SpeechLess schreef:
Bij je laatste twee hints dacht ik misschien een minimalist. Ik weet nog dat iemand in het topic had verteld dat ze geen inpakpapier hoefde om haar cadeautjes omdat ze dat zonde vond. Ik moest dus aan haar denken, maar ik heb geen idee meer wie dat was en of ze niet al iemand anders secret santa was.

Ik begrijp wat je zegt, maar ik heb dan wel weer cadeautjes gekregen die verpakt waren in inpakpapier. :+

Edit: de zoekbalk geeft ook geen resultaten. :o

Nog een edit: Ldev is veganistisch (of vegetarisch, maar ik gok even op veganistisch) Veganist rijmt op extremist. :D Ldev, ben jij dan mijn SS?

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 18:57

Ah, dan zou je inderdaad verwachten dat jouw cadeautjes ook niet ingepakt zouden zijn inderdaad :+ Het lukte mij ook al niet om het te vinden met de zoekfunctie :')
Maar veganist rijmt natuurlijk ook inderdaad! Ik vind het een goede gok :D

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 19:03

Haha thank you!:D Ik moest er wel echt mijn stalkerskills voor gebruiken.

In de eerste hint: "ik hou van... (cactus)" zou cactus kunnen wijzen op planten. Veganisten eten veel plantjes, dus... :+

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 19:54

Hier is niks binnen gekomen vandaag, dus helaas, nog even wachten op een uitpak bericht

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 16:58

Nog steeds niet alle pakketten binnen? -O-

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 17:10

Het is erg stil hier inderdaad..

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 17:16

Jammer.. :( Nou maakt de bezorging er ook wel weer een potje van, want pakketten hebben soms behoorlijk vertraging.

Alhoewel ik stiekem nog steeds de indruk heb dat er mensen zijn die niet (meer) gereageerd hebben.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 17:25

Mijn lootje heeft ook niet meer geprobeerd te raden. Vind ik toch jammer

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 17:28

Mijne helaas ook niet meer.