Wat ik erg raar vind overigens van volgens lightningmaps is er anderhalf uur rijden van ons vandaan pas onweer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Ik ben net door wat bliksem naar huis gefietst, heel erg trots op mijzelf. :’)
Wat ik erg raar vind overigens van volgens lightningmaps is er anderhalf uur rijden van ons vandaan pas onweeris onder Eindhoven. Het was echt een aantal keer dus geen foto of zo.
Pluizebolpum schreef:Oi, wat een prachtige foto's weer!
Hier gewoon nog steeds niks, niet eens regen. Gaat gewoon echt niet leuk zo, als die regen nou eens weer wat meer verdeeld wordt, ipv alles op één plek dan wordt het wat lolliger voor iedereen, lijkt me.
xxemmely schreef:Onderweg naar huis kwam ik deze lucht tegen, vond m zelf wel apart. Wat het is of hoe het word genoemd waag ik me niet aan![]()
[ [url=m/KcSqn8.jpg]Afbeelding[/url] ]
En even een vraagje tussendoor. Ik heb de app blitzortunglive op mn telefoon staan. Geeft goed aan wanneer er onweer is vind ik. Ik vroeg mij alleen af wat de app precies bedoeld met de kleuren en dan vooral waar de minuten daarbij voor staan. En dan staan er in de gekleurde vierkantjes ook nog andere cijfers, wat word daarmee bedoeld?
[ [url=m/Haa3gM.png]Afbeelding[/url] ]