Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:01

Dat kan jouw mening zijn, ik heb het over mijn eigen ervaring en die is dat over het algemeen uitzonderingen daar gelaten. Jongens van 20 verwachten dat ze op date 1 mogen gymen en ongewenste foto's van banketstaaf doorsturen. En dat mannen van rond de 30 een stuk respectvoller zijn en dat absoluut niet doen. Beide categorieen waaraan ik merk dat ze alleen daar op uit zijn unmatch ik direct.

Daarnaast hoor je mij nergens iets zeggen over onveilig gymen dat is de invulling die jij daar zelf aan geeft ik ben verstandig genoeg om dat ten alle tijden veilig te doen en zelfs in relaties wil ik eerst dat beide partijen eerst getest zijn voordat dat onveilig gebeurd. Helaas gaan dingen ook wel eens kapot ;) en ben ik zo verstandig geweest om direct naar het ziekenhuis te gaan en de desbetreffende tinderman was overigens 26. En de meeste tindermannen uit deze verhalen zijn rond de 20. Dus geef niet gelijk een oordeel wanneer ik zeg dat ik een man van 30 niet uitsluit dat betekent niet dat ik uitsluitend een man van 30+ wil.

Dus volgende keer gelieve niet te veroordelen voordat het verhaal duidelijk is.

En betreft die andere tindermannen een date betekent niet gelijk gymen dus als je beter leest zou je dat weten.

Jammer dat ik word wegzet als een naïef meisje dat een voorkeur voor oudere mannen heeft. Dat is absoluut niet het geval ik zeg alleen dat ik niks uitsluit kwa leeftijd. Als het gevoel maar goed is.
Laatst bijgewerkt door litilaura op 06-06-16 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:11

Ho, ik zet je helemaal nergens weg als een naïef meisje, of als een meisje dat gelijk gymt, of op de eerste date. Omdat je het nogal lacherig had over potentiële aids dacht ik dat je onveilige seks had gehad, mijn excuses als dat niet zo is.

Ik veroordeel je niet, ik vertel je alleen mijn ervaring. Want ja, jongens van 20 zijn er misschien wat directer over, maar dat betekent niet dat alle mannen van 30+ serieuze relaties willen. Niet als ze het op Tinder gaan zoeken bij meisjes van 19.

Maar goed, ik snap hoe mijn bericht overkwam en het was niet zo bedoeld. Tinder is niet altijd fun and games.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:14

Oké dankjewel sorry het kwam op mij inderdaad nog al aanvallend over.

En dat verhaal ik sta onder strenge controle in het ziekenhuis en de dokters hebben mij gerust kunnen stellen.

Dus laten we het nu weer over tinder gaan hebben en terug naar het onderwerp :) ik wil een leuk topic namelijk niet verpesten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:17

Snap ik hoor, het kwam er ook wat botter uit dan de bedoeling was. Maar ik lees soms dingen hier in het topic of in het algemeen over Tinder waar mijn nekharen van overeind gaan staan, vooral omdat ik dus zelf echt een mega negatieve ervaring heb en daardoor echt idioot voorzichtig ben geworden.

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:19

Hi dames!

Ik lees al een tijdje mee, maar was zelf nog niet toe aan Tinder. Gisteravond toch maar de app geïnstalleerd. Je moet wel wat geduld hebben zeg, ik ben echt een paar uur aan het swipen geweest voordat ik een paar leuke jongens gevonden had. Nu wel gezellig aan het kletsen met een aantal mensen, dus ik ben benieuwd!

Ik hoop dat ik hier mijn ervaringen gezellig mag komen delen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:46

Wat een belevenissen Laura :')
En ik denk dat je dat soort dingen (hoe mannen uit zijn op fietsen/gymmen) niet kan koppelen aan een leeftijd

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:51

Queelens schreef:
Wat een belevenissen Laura :')
En ik denk dat je dat soort dingen (hoe mannen uit zijn op fietsen/gymmen) niet kan koppelen aan een leeftijd

Dat denk ik ook vandaar mijn opmerkingen ;)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:59

Ik ga er tegenwoordig gewoon vanuit dat ze allemaal gek zijn en alleen maar willen gymen, dan kan het altijd meevallen :')

Leeftijdgebonden is dit soort gedrag zeker niet, de mannen van rond de 30-35 die nog steeds als een flierefluiter leven kunnen er wat van :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 17:09

Lougino schreef:
Ik ga er tegenwoordig gewoon vanuit dat ze allemaal gek zijn en alleen maar willen gymen, dan kan het altijd meevallen :')

Leeftijdgebonden is dit soort gedrag zeker niet, de mannen van rond de 30-35 die nog steeds als een flierefluiter leven kunnen er wat van :+

Whahaha compleet eens. Ik merk dat ik zwaar wantrouwig ben over intenties en praatjes....dan denk ik jaja....zeg je tegen iedereen.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 17:43

Net in de stad kom ik per toeval tinderman 1 tegen. Of ik wat met hem wilde gaan drinken. Toch maar afgewezen vond ie vreemd :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 17:47

Had er vorige week ook een; een echte knappert ( *-:) :wow: ) en hij vroeg of ik altijd zo uitdagend keek met alle gevolgen van dien. Afknapper! Zoek je lust maar het ergens in Amsterdam. :evaw:

Zo litilaura, jij treft het niet... Balen is dat hè, al die eikels. Ze kunnen beter aan een boom hangen :))

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:52

Ik had 2 weken geleden nog eens een date via tinder..
Hij was nog niet de helft zo knap als zijn foto's (Hoe doen ze dat toch steeds??) maar het was verder heel gezellig. Goed kunnen praten en lachen, hij heeft alles betaald (wat ik wel lastig vind trouwens).
Ik was nog niet op de parking toen ik al een smsje kreeg van hem hoe leuk het was, ...
Maar dan beginnen mijn lastige nachtshiften weer dus even geen optie om opnieuw af te spreken, maar wel dagelijks meerdere smsjes sturen naar elkaar.
En dan donderdag stuurt hij nog dingen zoals ik wil je knuffelen en ik kom je ontvoeren op je werk en dan sindsdien niets meer :+
Ik begrijp niets van die mannen :P

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:14

Ik lees mee en kom zo af en toe eens binnen vallen.

Jongen vorige week gevraagd of hij een keer wat af wou spreken, hij kwam met opties qua dagen. Beide akkoord met dinsdagavond. Maar verder nog niets afgesproken, moet ik nou beginnen over hoe en wat of zal ik het van hem af laten hangen? (wil me ook niet opdringen en ik had al gevraagd of hij wat af wou spreken.. :7 )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:19

Je wilt het toch weten, gewoon vragen.. Ik snap niet waarom vrouwen altijd zo moeilijk doen om dingen te vragen.. Bij mannen moet je toch echt duidelijk zijn ;) en niet alles hoeft toch op de weegschaal?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:28

Relaxed schreef:
Je wilt het toch weten, gewoon vragen.. Ik snap niet waarom vrouwen altijd zo moeilijk doen om dingen te vragen.. Bij mannen moet je toch echt duidelijk zijn ;) en niet alles hoeft toch op de weegschaal?

Nou inderdaad. Je wil zelf toch ook afspreken? Wat is er dan mis mee om er ook zelf energie in te steken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:30

Precies en krijg je een afwijzing, dan weet je tenminste ook meteen waar je aan toe bent.. Meteen duidelijkheid en door naar de volgende :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:30

Ja vind ik ook. Ik ben niet van de vaag.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:33

Nou jongens tinderman 6 dient zich aan....

Ik was in de stad. Een leuke match van een paar weken geleden stuurt een berichtje, hey wanneer gaan we een drankje doen? dus ik kijk is hij 1km van me af. dus ik zeg voor de grap, nu? Dus we hebben net afgesproken en gezellig gepraat en wow het woord gymen is niet gevallen dus jongens wie weet is er hoop voor me. Deze man was overigens in het echt knapper dan op zijn foto's meestal is dat andersom.

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:11

Jullie hebben ook helemaal gelijk, zal er straks wel even een berichtje achteraan gooien. Bedankt! :)

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 23:10

Leuk dat de spontane date goed verlopen is! Al over een vervolg date gesproken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 23:38

Ben ik weer.

Date voor m'n vakantie was gezellig weer, lekker wat gegeten samen.

Nu nog steeds aan het appen en ga 'm later van de week maar weer een voorstel doen denk ik.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:53

Hoe was je vakantie Robijn?

En Vionaa gaat je date door vanavond?

Ik ben ook niet van de vaagheid, helaas zijn heel veel mannen dat wel. En over vaag gesproken, wat ik ook zoo irritant vind is dat je nog een soort van midden in een gesprek zit en dat ze dan ineens ophouden met praten >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 12:46

Heerlijk! Heb echt genoten en ben gruwelijk verwend door moeders.

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 18:55

Jaa de date vanavond gaat door! :D

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 19:12

Veel plezieeeer!