Daarnaast hoor je mij nergens iets zeggen over onveilig gymen dat is de invulling die jij daar zelf aan geeft ik ben verstandig genoeg om dat ten alle tijden veilig te doen en zelfs in relaties wil ik eerst dat beide partijen eerst getest zijn voordat dat onveilig gebeurd. Helaas gaan dingen ook wel eens kapot
en ben ik zo verstandig geweest om direct naar het ziekenhuis te gaan en de desbetreffende tinderman was overigens 26. En de meeste tindermannen uit deze verhalen zijn rond de 20. Dus geef niet gelijk een oordeel wanneer ik zeg dat ik een man van 30 niet uitsluit dat betekent niet dat ik uitsluitend een man van 30+ wil.Dus volgende keer gelieve niet te veroordelen voordat het verhaal duidelijk is.
En betreft die andere tindermannen een date betekent niet gelijk gymen dus als je beter leest zou je dat weten.
Jammer dat ik word wegzet als een naïef meisje dat een voorkeur voor oudere mannen heeft. Dat is absoluut niet het geval ik zeg alleen dat ik niks uitsluit kwa leeftijd. Als het gevoel maar goed is.
ik wil een leuk topic namelijk niet verpesten. 
) en hij vroeg of ik altijd zo uitdagend keek met alle gevolgen van dien. Afknapper! Zoek je lust maar het ergens in Amsterdam.
)