Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:43

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:46

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:53

eenitraM schreef:
Sheehan schreef:
Ik ben best wel heel erg geshockt door het nieuws over Dotan. En ik moet me misschien niet aanstellen maar ik vind het echt heel erg.

(http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/enter ... -zelfmoord)

Ik niet...

Zulke mensen zijn gewoon ziek.

Wel even meedenken dat ik al laaaang fan ben van Dotan en zoiets dan wel opzich dichtbij komt. We hebben ook best een hechte groep met fans dus zoiets komt wel hard aan.

Vjestagirl

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:54

Ben je nou geschokt dat hij gestalkt werd?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:55

Vjestagirl schreef:
Ben je nou geschokt dat hij gestalkt werd?

Nee, wel dat die meid zelfmoord heeft gepleegd. Dat vind ik best wel heftig voor haar nabestaanden en voor hem ook natuurlijk.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:58

Dames (heren?) vinden jullie het goed om dat niet hier te bespreken? :)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:01

ik ga met mijn (6 maanden jongere ) nichtje naar freek vonk live := en ik heb serieus verrekijkers gekocht :') want we zitten best ver weg maar dat waren toen "de laatste plaatsen" voor er 2 shows bijkwamen >;)

het erge is dat wij beiden geen ochtend mensen zijn en we dik 1 uur en 45 minuten moeten rijden dus om 7 moeten wakker worden en dat de dag voor mijn b-day :O

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:40

Sheehan schreef:
Ik ben best wel heel erg geshockt door het nieuws over Dotan. En ik moet me misschien niet aanstellen maar ik vind het echt heel erg.

Ik ook wel inderdaad, maar ga ook naar z'n concert in december.

Vind het ergens ook wel fascinerend dat een persoon daar zo gigantisch in door kan slaan :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:46

Jennifuur schreef:
Dit heb ik ook precies, afgezien van het feit dat ik niet in Engeland woon :+
De desbetreffende vriendin verkondigt altijd 'dat ze Whatsapp zo vervelend vindt en het haat', ondertussen leest ze alles dat ik app direct, maar reageert er dan niet op. Vind ik opzich niet zo'n probleem, maar als ik concrete vragen stel, kan het handig zijn dat er een reactie komt :')
Zo wilde zij met haar collega's oud en nieuw vieren en ook met mij en wat vriendinnen. Wij hebben echter niet veel met die collega's en zagen een leuk feest waar we allemaal heen wilden. Meerdere keren dus geappt of de desbetreffende vriendin het niet erg vond als we dan (wellicht zonder haar) naar dat feest zouden gaan, omdat zij verkondigde dat ze al aan haar collega's had beloofd het met hen te vieren.
Nooooit een reactie op gehad, en toen we gisteren met zijn allen bij elkaar waren, kregen we verwijten naar ons hoofd dat wij het opeens zonder haar vieren en ze dat niet leuk vindt :') God, mens, reageer dan een keer...

Oooh geweldig!!!
Mijn oud-vriendin was ook zo'n drama...

Ik ken d'r al vanaf onze geboorte, we schelen 5 dagen. Onze ouders zijn bevriend. Uit verschillende dorpen en dus verschillende basisscholen. Ook gingen we naar verschillende middelbare scholen. Ik ging in de vakanties erg veel om met mijn oude basisschoolvriendinnen. En met haar. Alleen was het op den duur zo dat wanneer ze met mij wilde afspreken en ik tegelijk al met mijn vriendinnen naar het zwembad ging, ze niet meer wilde. Ik heb echt 1000 keer gezegd dat ze mee kon.
Op den duur was het gewoon zo: "Oke Janine, wij gaan naar het zwembad, maar we gaan wel ergens anders liggen dan de rest."
Ja jemig, doe normaal!!! Wat een onzin! (mijn vriendinnen kenden haar ook gewoon en hadden niets op d'r tegen) Maar ik was uiteraard de boeman als ik niet voor haar koos... :Z

Later kreeg ik berichtjes over hoe laat of vroeg ik wel niet op Whatsapp was geweest. Jemig... Who cares????

Haar onzekerheid is nooit over gegaan trouwens, uiteindelijk hield het op toen ik haar niet kon uitleggen of ze beter werkloos kon blijven (ww) of 18 uur werken en geen ww meer ontvangen ofzo. Ik was nog nooit werkloos geweest, dus ik kon het haar niet vertellen. Zei het een beetje bot (via whatsapp of messenger ofzo), omdat ik m'n handen vol had aan mezelf (nogal veel nachtmerries) en het eten dat ik aan het koken was. Daarna sorry gezegd omdat ik een beetje bot was, maar daarna nooit meer iets van gehoord.

Ik kan er niet rouwig om zijn. Bepaalde mensen kan je maar beter zonder.

Ik wil er nog wel even een confession over doen: Soms hoop ik een beetje dat ze op hangende pootjes d'r excuses aan kan bieden, zodat ik d'r kan zeggen dat die knipperlichtvriendschap van ons me te veel energie heeft gekost en ik dat er niet meer in wil steken.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 21:48

Smee__ schreef:
Sheehan schreef:

Vind het ergens ook wel fascinerend dat een persoon daar zo gigantisch in door kan slaan :=

Ik zag alleen het berichtje en het woord 'zelfmoord' aan het einde van de link, dus dacht dat hij het zelf had gedaan :7 Vond dat schokkender dan het daadwerkelijke bericht tbh -O-

Confession: ik heb vanavond pizza besteld vanwege het slechte weer. Arme bezorger moest door weer en wind... :Y)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:06

ik ben dol op magnetron popcorn maar sinds wij een nieuwe magnetron hebben zijn er al 3 zakken mislukt :') en ik heb zoveel zin in popcorn -O- denk dat ik het morgen bij de bios maar ga halen :(

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:07

Toch wel fooi gegeven vanspeijk hoop ik? :D ik bezorg pizza en de mensen die ik het verschrikkelijkste vind zijn die die een heel gesprek beginnen met je hoe zielig je bent dat je door die wind en regen moet en wat een rotwerk t toch is, maar je geld geven, HO maar :n -:(-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:10

CharlotteJay schreef:
ik ben dol op magnetron popcorn maar sinds wij een nieuwe magnetron hebben zijn er al 3 zakken mislukt :') en ik heb zoveel zin in popcorn -O- denk dat ik het morgen bij de bios maar ga halen :(

Moet je gewoon ff mais halen in de supermarkt (wel popcornmais natuurlijk :+ ), beetje olie in een pan, eventueel zout of zoet door de olie en daar de popcorn in. Werkt primaaa... En is hartstikke lekker!!!

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:11

dat vind ik echt net lekker :+ omdat hij dan anders smaakt ... -O- liever magnetron denk dat ik maar een antieke magnetron ga scoren <<) die mislukte nooit

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:12

Op het moment volg ik als 4e jaars nog een 2e jaars vak en ik vind het heerlijk om te merken dat ik toch wel voorloop. Ookal heb ik zelf nooit gemerkt dat ik hierin gegroeid ben :n Maar nu hang ik wel de wijsneus uit en doe extra mijn best :+
Heerlijk!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:15

Smee__ schreef:
Sheehan schreef:

Ik ook.. Don't get me wrong, ik vind het vreselijk voor de nabestaanden maar ik vind het ook zo erg voor hem. Geef je iemand aan, Dotan kennende in de hoop dat die persoon hulp krijgt, pleegt die persoon zelfmoord. Ik zou me vreselijk schuldig voelen.. :(

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:23

Floriske schreef:
Toch wel fooi gegeven vanspeijk hoop ik? :D ik bezorg pizza en de mensen die ik het verschrikkelijkste vind zijn die die een heel gesprek beginnen met je hoe zielig je bent dat je door die wind en regen moet en wat een rotwerk t toch is, maar je geld geven, HO maar :n -:(-

Ik betaal altijd via ideal [thuisbezorgd.nl] dus ben het vergeten := [hij komt wel altijd met de auto, dus hoeft alleen maar de paar stappen naar de voordeur door de regen :+ ]

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:23

Onbegrijpelijk ook dat die vrouw gewoon weer vrijgelaten werd.. Maar goed, dat is verder niet van toepassing in dit topic.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 23:40

Ik heb een oer lelijke nachtjapon (echt zo een ouderwets met bloemetjes).
En omdat mn vent net mn opladen niet mee wilde nemen naar boven heb ik die nu aan gedaan :')
Voel me net ma flodder :') maar z'n blikken zijn het waart :P

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 23:42

heb net met opzet mijn eten in de keuken opgegeten, huisgenoot had pastasaus in een kwarkbakje ingevroren en wou dat nu weer ontdooien hahahahahahaha hem maar even de tip gegeven het in warm water te leggen

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 23:48

Ik wil heel graag een tattoo en ik weet ook precies wat ik wil. Maar omdat mijn vader er zo tegen is ben ik bang dat ik er spijt van ga krijgen..

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 00:10

Ik heb net heerlijk met een van m'n favoriete collega's gewerkt en we hebben schaamteloos geroddelt over een nieuwe collega, die we allebij niet zo geschikt vinden...

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 00:35

Mijn man heeft waarschijnlijk een buikgriepje en is helaas daarin een echte vent dus heul heul zielig en gaat dood op zijn manier :O . En ik kan er niks aan doen maar ik plaats van dat ik lief voor hem ben word ik er zo agressief van _-:(
Pieperd.. :n O:)

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 10:33

Amira_ schreef:
Ik wil heel graag een tattoo en ik weet ook precies wat ik wil. Maar omdat mijn vader er zo tegen is ben ik bang dat ik er spijt van ga krijgen..

Mijn vader was ook echt anti anti.

Ik heb er inmiddels 2 en geen hele kleintjes.

1 op over mn voet (symbool voor mn ouders)

En 1 op mn linker arm.

beide hebben wel een betekenis.
Maar mn pap vind ze prachtig.
En is iets minder anti nu.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 11:34

Ik heb zondag en maandag flinke koorts gehad dus 48u plat gelegen. Nu gaat het wel beter maar heb een zwakke rug (op mij 15e had ik al een dubbele hernia, op 17e aan geopereerd) en die reageert heel erg op dit plat liggen. Ik kan nu niet normaal meer lopen. Met mijn bovenlichaam loop ik horizontaal.. Nu heb ik vanochtend even lopen janken omdat ik er zo klaar mee ben dat mijn rug altijd loopt te sarren en ik het bakblik niet in het bovenste kastje kon zetten. :o