Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:17

Liselot schreef:
lieveli schreef:
Die discussie ging ineens alle kanten op. Ik snap het wel.

Ik ook :j speculeren over moslims, geloof, IS en vluchtelingen is gewoon niet handig. Binnen de korste keren loopt zo'n topic wél gigantisch uit de hand

Geen persoonlijke aanval op jou Liselot maar dat is hetzelfde als zeggen 'ja we bekeuren iedereen die een paar km/h onder het snelheidslimiet zit, binnen de kortste keren zullen ze toch wel te hard gaan rijden'.

De IS heeft de aanslag opgeeist, de aanslag is gepleegd door radicale moslims en de IS heeft ook verklaard dat er onder de vluchtelingen in Europa ook een hoop IS strijders zitten. Dan is het toch vrij logisch dat er ook een discussie over ontstaat. En zolang die op een vriendelijke manier gebeurt zie ik geen reden om hem af te kappen.

Edit: Topic is gesloten maar en plaatst net wel een mod een inhoudelijke reactie op de discussie. Nu snap ik er helemaal niks meer van :=
Laatst bijgewerkt door Free2 op 14-11-15 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:20

Maar die discussie loopt ook al elders op bokt ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:22

Ik vraag me af waarom een andere mod nog wel ging reageren na die tijd, en het topic nog wel op slot is...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:29

Dat vond ik ook al zo apart MarlineRooz!

Nou ff een hele andere vraag, ik zat ff te kijken naar de intocht van de Sint :') (nostalgie) en was 1 van de pieten die lijkt verdacht veel op Jochem Meyer, die met dat oranje-blauwe klopt dat?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:44

Jochem Meyer is volgens mij Pietje paniek

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 13:49

Hmm niet Pietje stressvogel.. ?

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 14:38

Ja, Jochem Meyer speelt Pietje paniek.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 15:35

Ik vraag me af wat het envelopje betekent op facebook, apps etc. Ik kan het tot nu toe niet uit de context halen. Ik associeer het met mail/post of geld wanneer het een kadotip zou zijn, maar daar gaan de berichten dan niet over.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 15:38

MarlindeRooz schreef:
Ik vraag me af waarom een andere mod nog wel ging reageren na die tijd, en het topic nog wel op slot is...

Topic is weer open. ;)

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:24

F_Orumster schreef:
Ik vraag me af wat het envelopje betekent op facebook, apps etc. Ik kan het tot nu toe niet uit de context halen. Ik associeer het met mail/post of geld wanneer het een kadotip zou zijn, maar daar gaan de berichten dan niet over.

Is dit niet gewoon het knopje waarmee je het bericht kunt delen via de mail? Of bedoel je iets anders? Heb je anders een screenshot?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:37

Twee weken geleden had ik eens gepost dat ik mij afvroeg wat er gebeurde als je random politie knuffelt. Vroeg mij af of je dan getaserd word of geknuppeld ofzo.

Vannacht zag ik mijn slachtoffers. Twee knappe jongemannen. Dus ik besloop ze vanuit een steeg ik rende er heen en gaf de knapste van het stel een goeie knuffel. Hij was heel verbaasd maar uiteindelijk kreeg ik een knipoog en een knuffel terug! En toen zei hij dat het oneerlijk was en dat die andere ook een knuffel wilde. Maar die rende voor me weg :') (omgekeerde wereld)
Dus wie weet zie ik mijn handsome politie agent wel weer volgende keer!
Het filmpje heb ik niet . Maar ga het nog een keer doen wel, met een ander agent.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:40

Hahahaha briljant!!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:41

:')

Misschien dat je het vanavond nog een keer kunt proberen :=

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:49

BlondCowgirl schreef:
F_Orumster schreef:

Is dit niet gewoon het knopje waarmee je het bericht kunt delen via de mail? Of bedoel je iets anders? Heb je anders een screenshot?

Afbeelding

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:56

Ik vraag me af waarom de UvA of wat/wie dan ook een fout heeft gemaakt en meerdere medestudenten (including me) een mail van studielink hebben gehad dat ze zijn uitgeschreven voor de studie :?

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:06

Oooh dat ding, geen idee Forumster. Ik dacht dat dat een zandloper was hahahha. Ging ervan uit dat dat iets was voor als er een smiley op Facebook gebruikt wordt die niet weergegeven kan worden ofzo... Maar ik heb eigenlijk geen idee en heb het me ook al afgevraagd

Dat van die politieagent knuffelen is trouwens echt awesome!! Dat hoef je in Spanje/Portugal denk ik niet te proberen bij die politie die 's avonds in de uitgaansgebieden de boel in de gaten houden hahahha.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:14

Forumster, dat is gewoon een smiley die niet weergegeven kan worden op jouw telefoon of computer :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:21

:+ Ik zag m zo geregeld voorbij komen dat ik me afvroeg wat t nu toch was.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:22

Danique_G schreef:
Twee weken geleden had ik eens gepost dat ik mij afvroeg wat er gebeurde als je random politie knuffelt. Vroeg mij af of je dan getaserd word of geknuppeld ofzo.

Vannacht zag ik mijn slachtoffers. Twee knappe jongemannen. Dus ik besloop ze vanuit een steeg ik rende er heen en gaf de knapste van het stel een goeie knuffel. Hij was heel verbaasd maar uiteindelijk kreeg ik een knipoog en een knuffel terug! En toen zei hij dat het oneerlijk was en dat die andere ook een knuffel wilde. Maar die rende voor me weg :') (omgekeerde wereld)
Het filmpje heb ik niet . Maar ga het nog een keer doen wel, met een ander agent.

Je hebt het ook gewoon gedaan :') _/-\o_

En jij verteld later aan je kinderen hoe je hun vader hebt leren kennen *\o/*

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:43

@forumster

Dat is denk ik van een emoticon die je bijv typt via je iPhone, maar aangezien Samsung die 9/10x niet pakt buiten whatsapp en sms. Ik gok dat dat het is

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:53

Danique_G schreef:

Wat ik me afvraag waarom jij als jonge vrouw hier probleemloos mee wegkomt; probeer eens hetzelfde als jongeman, een je onbekende vrouw op straat zomaar knuffelen....je hebt zo een #) te pakken.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 20:03

Heb denk ik ook wel een leuke agent gehad hoor!

Hmm ik was een keer in albufeira op vakantie en toen had ik dus ook bij die politie iets gedaan wat niet altijd gewaardeerd word. Wist ik veel dat je niet tegen ze mocht praten. Ik ging er heel vrolijk heen en vroeg de weg terwijl mijn Portugese vrienden ademloos toekeken. Naderhand had ik hem op z'n schouder geklopt en gezegd 'Thanks btw, nice outfit dude!' Ik zag dat hij nogal z'n lach stond te verbijten want ze mochten dus niet reageren officieel. Ik heb een vreemde uitwerking op agenten geloof ik :+
Hahaha ach ja, zal die agent wel nooit meer tegenkomen. En waarschijnlijk vond hij me een idioot.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:05

Kuggur schreef:
Danique_G schreef:

Wat ik me afvraag waarom jij als jonge vrouw hier probleemloos mee wegkomt; probeer eens hetzelfde als jongeman, een je onbekende vrouw op straat zomaar knuffelen....je hebt zo een #) te pakken.

Of nog riskanter: probeer het eens als lichtgetinte jongeman met baard. Als ik al van plan was geweest om ineens politie te gaan knuffelen, dan was vannacht misschien niet het beste tijdstip om dat uit te proberen.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:47

Kun je naar een aflevering van ik houd van Holland ?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:04