Ben stiekem nog wel heel onzeker, maar ik ga het gewoon aantrekken! Let niet op m'n brakke hoofd en haar dat niet gedaan is, ben een beetje brak vandaag en ging eigenlijk alleen naar de stad om friet te halen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben stiekem nog wel heel onzeker, maar ik ga het gewoon aantrekken! Let niet op m'n brakke hoofd en haar dat niet gedaan is, ben een beetje brak vandaag en ging eigenlijk alleen naar de stad om friet te halen.
zou alleen wel kleinere borsten willen want in heel veel jurkjes en shirtjes krijg ik ze gewoon niet kwijt en bloesjes pas ik al helemaal niet, maar je kunt niet alles hebben, haha!
staat je supergoed. 

. 
nergens voor nodig om onzeker te zijn.
hebben jullie ook de mannen collectie bekeken? Daar zitten een aantal hele mooie jasjes tussen die ik eigenlijk wel zou willen bestellen

Je hoeft dat prachtige figuurtje van jou helemaal niet te verstoppen, bombshell
Was een nachtmerrie
Nann__ schreef:Ik ben niet zo een 'boots' meisje.. Is te 'stoer' voor mij ofzo, ik vind het bij anderen altijd heel erg leuk maar ik draag het nooit..

Ik ben maar klein en mij stond dat dus echt niet, dus dit keer sla ik de trend over haha
Emmaa_ schreef:Rebec dat jurkje staat je echt prachtig![]()
Je hoeft dat prachtige figuurtje van jou helemaal niet te verstoppen, bombshell
![]()
Ik droomde vannacht dat ik de hele dag rondliep in een spijkerbroek die zo lubberig om mijn kont zatWas een nachtmerrie
Ik ben een stille meelezer maar hier moet ik écht om lachen, ik zie precies voor me wat je bedoelt.