Behoorlijke regenbui op ons dak gehad, gelukkig kunnenwe droog longeren.

Heb wel voor straf met d'r buiten gestapt in de regen, ze sprong op mijn nek toen we de longeerbaan wilde verlaten, denk dat zij de regen minder erg vond dan ik.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Hier ook heel de dag alleen maar regen,vanmiddag met mesten even droog geweest,maar daarna gingen de sluizen weer open.Een z.g.a.n. waterdichte winterdeken gekocht,is die niet waterdicht,paard had natte plekken op het lijf.Ook de bovenste sluiting v/h/ borststuk al kapot,de musketon.Was toch een dure deken [60,-].
gohya schreef:Je hoort het vaker bij regendekens,ze zijn waterdicht bij regenbuien,maar bij langdurige regen lekken ze door.Je moet gewoon mzzl hebben dat je deken voor 100% waterdicht is.
Rienn schreef:gohya schreef:Je hoort het vaker bij regendekens,ze zijn waterdicht bij regenbuien,maar bij langdurige regen lekken ze door.Je moet gewoon mzzl hebben dat je deken voor 100% waterdicht is.
Heb jij een 0 grams regendeken? Zo ja, probeer eens de New Zealand dekens, die schijnen echt waterdicht te zijn.
Maar ook de deken die mijn merrie op heeft is echt waterdicht, heb ik zelfs de slang op gezet en regent niet in.