overal een foto van de kleding op een model, detail foto's, goede beschrijven en betalen met acceptgiro. Wou dat meer webshops het op deze manier regelden. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
overal een foto van de kleding op een model, detail foto's, goede beschrijven en betalen met acceptgiro. Wou dat meer webshops het op deze manier regelden. xRoosss schreef:H&M vind ik ook vreselijk om in de winkel te shoppen. Er zit totaal geen logica in de manier van hangen en alles is altijd veelte vol gepropt op de kledingrekken. Online shoppen bij H&M vind ik prachtigoveral een foto van de kleding op een model, detail foto's, goede beschrijven en betalen met acceptgiro. Wou dat meer webshops het op deze manier regelden.
ik koop maar weinig in de winkels van h&m (ook omdat het vaak verschilt wat ze hebben, sommige h&m's zijn wat ''tuttiger'' en anderen wat meer mijn stijl
) Online shoppen vind ik 10x fijner bij de h&m, ondanks dat de verzendkosten meestal best hoog zijn 

Had beloofd iig de komende maand niet te shoppen & nu heb ik per ongeluk voor ruim 300 euro bij H&M besteld
Doubtless schreef:Ik had echt niet in dit topic moeten kijkenHad beloofd iig de komende maand niet te shoppen & nu heb ik per ongeluk voor ruim 300 euro bij H&M besteld
wat heb je allemaal besteld? Ik moet er voor stage ook netjes uit zien, dus ben wel benieuwd
?