Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

arabcarla

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:10

Ja... ik heb ook al een tijd laarzen te koop! Kleine voet grote kuit, raak je ook amper kwijt en een setje scheenbeschermers.. krijg ik een bod van 5,- pfff sommige mensen....

Oh lieve mensen weet dat het niet mag maar willen jullie fan worden van mij kleine man, staat in me onderschrift :D

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:15

Ja ik heb ook nog laarzen.. Verschrikkelijk. Krijg ik ook niet kwijt pff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:41

arabcarla schreef:
Ja... ik heb ook al een tijd laarzen te koop! Kleine voet grote kuit, raak je ook amper kwijt

Lienek schreef:
Ja ik heb ook nog laarzen.. Verschrikkelijk. Krijg ik ook niet kwijt pff

Welke maat hebben jullie staan? Ik zoek voetmaat 39 met een brede kuit....

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 18:29

Ik heb een boomloos zadel te koop staan. Bijna gloedjenieuw. Mijn minimale vraagprijs is een normale prijs voor dit zadel. Maar de vraagprijs is te hoog vinden degene die interesse hebben. Deze zadels lopen wel altijd goed. Zeker in deze tijd van het jaar.

Als ik binnen zeer korte tijd een financieel mazzeltje heb wil ik best zakken. Maar ik vraag een reeel bedrag op dit moment,en ik heb het geld hard nodig voor een nieuw zadel.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 18:38

heeft het zadel verplaatsbare beugelophanging of niet?
Zo ja, dat zou ik er dan bij vermelden! (omdat het 3 jaar oud is denk ik wel?)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 18:52

Ja het zadel is weinig gebruikt en heeft idd verplaatsbare beugelophanging.

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 18:53

Nou, ik heb ook weer wat dingen op mp gezet. Onder andere gloednieuwe petrie laarzen. Mn tante had ze op de kop getikt bij de kringloop voor een paar tientjes.. Helaas passen ze mij niet. Ben benieuwd

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 18:57

Zo,gewijzigd.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 21:53

Ik heb laars maat 37 en kuit 42 te koop staan

AcrylicMess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 15:20

Bij mij duurde het ook even voordat ik mijn laarzen voor een schappelijke prijs had verkocht. Gewoon geduld hebben dan komen er vanzelf mensen die serieus geïnteresseerd zijn.

Ik had een paar pagina's geleden verteld over dat ik een tekentablet zocht en dat mensen er belachelijke prijzen voor vragen. Ik ben nu nog steeds op zoek en ben naar mijn idee al een aantal oplichters tegen gekomen. Ik wil de tablet graag op halen en dat vermeld ik ook als we het over de prijs eens zijn.
Als vervolg daarop heb ik al 1 verkoper die niet meer reageerde nadat ik zei dat ik het wilde ophalen (hij reageerde eerder sowieso binnen een dag).
Nu net een andere verkoper waar ik al even mee aan het mailen was waar ik dus ook tegen zei dat ik het wilde ophalen die daarop vervolgens zegt dat hij zojuist de pen van de tablet kapot heeft getrokken en daardoor de tablet dus niet meer weg doet.

Ik heb bij het laatste geval terug gemaild dat ik de tablet ook wel zonder pen wilde over nemen voor minder geld en toen werd ik naar mijn mening afgewimpeld. Ik dacht zelf om misschien een mailtje te sturen met dat ik interesse heb en dat hij het mag op sturen met een ander mailadres. Als dat namelijk opeens wel kan kan ik hem aan geven bij marktplaats om te voorkomen dat iemand anders er misschien in trapt.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 15:47

lijkt me goed :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 21:40

AcrylicMess schreef:
Bij mij duurde het ook even voordat ik mijn laarzen voor een schappelijke prijs had verkocht. Gewoon geduld hebben dan komen er vanzelf mensen die serieus geïnteresseerd zijn.

Ik had een paar pagina's geleden verteld over dat ik een tekentablet zocht en dat mensen er belachelijke prijzen voor vragen. Ik ben nu nog steeds op zoek en ben naar mijn idee al een aantal oplichters tegen gekomen. Ik wil de tablet graag op halen en dat vermeld ik ook als we het over de prijs eens zijn.
Als vervolg daarop heb ik al 1 verkoper die niet meer reageerde nadat ik zei dat ik het wilde ophalen (hij reageerde eerder sowieso binnen een dag).
Nu net een andere verkoper waar ik al even mee aan het mailen was waar ik dus ook tegen zei dat ik het wilde ophalen die daarop vervolgens zegt dat hij zojuist de pen van de tablet kapot heeft getrokken en daardoor de tablet dus niet meer weg doet.

Ik heb bij het laatste geval terug gemaild dat ik de tablet ook wel zonder pen wilde over nemen voor minder geld en toen werd ik naar mijn mening afgewimpeld. Ik dacht zelf om misschien een mailtje te sturen met dat ik interesse heb en dat hij het mag op sturen met een ander mailadres. Als dat namelijk opeens wel kan kan ik hem aan geven bij marktplaats om te voorkomen dat iemand anders er misschien in trapt.

Inderdaad bieden met een andere naam / account of mailen, en dan net doen alsof je het over wilt maken. Dan heb je gegevens, even checken en dan een mail sturen, dat je in de buurt van de plaats x ben en hem eigenlijk wel wilt kunt komen halen onder het mom moet er toch zijn scheelt verzendkosten. Als je dan niks meer hoort weet je het zeker....

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:03

Pearlx schreef:
Hebben er hier mensen met een ING rekening ook last van hele trage overschrijvingen? Een bekende heeft iets van mij gekocht en ik was er bij toen ze het overmaakt, 4 dagen later nog niet verschenen op mijn rekening. Het is gewoon van een Nederlandse naar een Nederlandse rekening, wel 2 verschillende banken, maar 4 dagen? :S

hoe bedoel je dan dat je erbij was?

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:05

Morganlefay schreef:
Pearlx schreef:
Hebben er hier mensen met een ING rekening ook last van hele trage overschrijvingen? Een bekende heeft iets van mij gekocht en ik was er bij toen ze het overmaakt, 4 dagen later nog niet verschenen op mijn rekening. Het is gewoon van een Nederlandse naar een Nederlandse rekening, wel 2 verschillende banken, maar 4 dagen? :S

Nope, ING is zelfs uitermate vlot. Gisteren mijn spaarrekening geplunderd(AEGON) Binnen 2 uur op mijn
eigen rekening. Buitenlandse overboekingen, zowel van als naar, de zelfde dag nog.

binnen 2 uur van spaar naar lopende rekening? crisis dat is lang, duurt bij mij niet eens een seconde.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:52

Ik ben even helemaal klaar met onbeschofte reacties van geïnteresseerden.
Ik heb een jurk te koop staan voor €20. Ik kreeg daarop een mail van iemand dat ze er €10 voor geeft en dat ze hem deze week nog wil hebben. (met een aantal uitroeptekens) Daarop heb ik maar gereageerd dat ik allereerst haar bod veel te laag vind en dat ze daarnaast best een wat netter bericht had mogen sturen en dat ze bij deze op zoek kon naar een andere jurk. Normaal kan ik altijd wel netjes reageren maar dit vind ik toch wel zo raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:55

Iemand een idee waarom mijn boktmarkt zo maf doet.
Kan alleen zoeken, als ik een advertentie open klik is ie blanco??

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:09

Jolien87 schreef:
Ik heb een jurk te koop staan voor €20. Ik kreeg daarop een mail van iemand dat ze er €10 voor geeft en dat ze hem deze week nog wil hebben. (met een aantal uitroeptekens) Daarop heb ik maar gereageerd dat ik allereerst haar bod veel te laag vind en dat ze daarnaast best een wat netter bericht had mogen sturen en dat ze bij deze op zoek kon naar een andere jurk. Normaal kan ik altijd wel netjes reageren maar dit vind ik toch wel zo raar.

Oh bij zulke mensen ga ik een heel uitgebreid en overdreven net mailtje terug sturen _O-
Beginnen met "Geachte" enzo :')

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:41

Ik snap wel dat mensen lang met hun zadel op MP zeulen, als ze niet reageren op mails. -O-
Had op 3 gereageerd, nu na 4 dagen, nog geen enkel antwoord. Staan verder nog gewoon op mp.
Frustrerend vind ik dat. Maar ja, ik zoek wel rustig verder, heb gelukkig zelf ook geen haast.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:01

Faline schreef:
Ik snap wel dat mensen lang met hun zadel op MP zeulen, als ze niet reageren op mails. -O-
Had op 3 gereageerd, nu na 4 dagen, nog geen enkel antwoord. Staan verder nog gewoon op mp.
Frustrerend vind ik dat. Maar ja, ik zoek wel rustig verder, heb gelukkig zelf ook geen haast.

Ik reageer wel gelijk alleen krijg ik vaak geen reactie terug ook zo frustrerend :(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:46

Marjoow schreef:
Jolien87 schreef:

Oh bij zulke mensen ga ik een heel uitgebreid en overdreven net mailtje terug sturen _O-
Beginnen met "Geachte" enzo :')

Daar ga ik de moeite niet eens voor nemen. Mensen die zo onbeschoft mailen, kunnen een schop onder de kont krijgen van me.

shiirley133

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:34

Haha heb ook weer wat!
Heb lichtgewicht beugels te koop staan.
Echt zo goed als nieuw, denk 3x gebruikt.
Vraagprijs 15€ excl verzenden en een goed bod mag natuurlijk altijd!

Krijg ik een bod: 12€ incl verzenden, maar wel via postnl. Dit omdat ze dr been gebroken heeft en ze niet bij een servicepunt op kan halen.

Nou sorry dacht t toch niet, dan hou ik er maar 5,25 aan over. Dus mail haar terug dat ik niet akkoord ga en dat ik t bod echt idioot laag vond.
Krijg ik terug dat t niet idioot laag is, want ze bood toch geen 5€..

Haha sommige mensen geloven echt nog in sprookjes

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:36

Haha, wat raar Shirley!

Hier bijna hetzelfde verhaal! Gelukkig inmiddels opgelost! :)

shiirley133

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:39

Ik ga hier verder niet op in lovebrechjex

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:40

Ehhh, zullen we de toon vriendelijk houden? :=

Hier de laatste tijd gelukkig alleen maar goede ervaringen met kopen.
Bij het zoeken van huizen via marktplaats niet echt helaas.. Veel fantasie huurprijzen.. -O-

shiirley133

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:07

Haha upendo, gelijk precies de reden dat ik er niet verder op in wil gaan.

Inderdaad huizen en marktplaats werkt niet echt volgens mij. Mensen vragen daar echt abnormaal hoge bedragen.