Oh lieve mensen weet dat het niet mag maar willen jullie fan worden van mij kleine man, staat in me onderschrift

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AcrylicMess schreef:Bij mij duurde het ook even voordat ik mijn laarzen voor een schappelijke prijs had verkocht. Gewoon geduld hebben dan komen er vanzelf mensen die serieus geïnteresseerd zijn.
Ik had een paar pagina's geleden verteld over dat ik een tekentablet zocht en dat mensen er belachelijke prijzen voor vragen. Ik ben nu nog steeds op zoek en ben naar mijn idee al een aantal oplichters tegen gekomen. Ik wil de tablet graag op halen en dat vermeld ik ook als we het over de prijs eens zijn.
Als vervolg daarop heb ik al 1 verkoper die niet meer reageerde nadat ik zei dat ik het wilde ophalen (hij reageerde eerder sowieso binnen een dag).
Nu net een andere verkoper waar ik al even mee aan het mailen was waar ik dus ook tegen zei dat ik het wilde ophalen die daarop vervolgens zegt dat hij zojuist de pen van de tablet kapot heeft getrokken en daardoor de tablet dus niet meer weg doet.
Ik heb bij het laatste geval terug gemaild dat ik de tablet ook wel zonder pen wilde over nemen voor minder geld en toen werd ik naar mijn mening afgewimpeld. Ik dacht zelf om misschien een mailtje te sturen met dat ik interesse heb en dat hij het mag op sturen met een ander mailadres. Als dat namelijk opeens wel kan kan ik hem aan geven bij marktplaats om te voorkomen dat iemand anders er misschien in trapt.
Pearlx schreef:Hebben er hier mensen met een ING rekening ook last van hele trage overschrijvingen? Een bekende heeft iets van mij gekocht en ik was er bij toen ze het overmaakt, 4 dagen later nog niet verschenen op mijn rekening. Het is gewoon van een Nederlandse naar een Nederlandse rekening, wel 2 verschillende banken, maar 4 dagen? :S
Morganlefay schreef:Pearlx schreef:Hebben er hier mensen met een ING rekening ook last van hele trage overschrijvingen? Een bekende heeft iets van mij gekocht en ik was er bij toen ze het overmaakt, 4 dagen later nog niet verschenen op mijn rekening. Het is gewoon van een Nederlandse naar een Nederlandse rekening, wel 2 verschillende banken, maar 4 dagen? :S
Nope, ING is zelfs uitermate vlot. Gisteren mijn spaarrekening geplunderd(AEGON) Binnen 2 uur op mijn
eigen rekening. Buitenlandse overboekingen, zowel van als naar, de zelfde dag nog.
Jolien87 schreef:Ik ben even helemaal klaar met onbeschofte reacties van geïnteresseerden.
Ik heb een jurk te koop staan voor €20. Ik kreeg daarop een mail van iemand dat ze er €10 voor geeft en dat ze hem deze week nog wil hebben. (met een aantal uitroeptekens) Daarop heb ik maar gereageerd dat ik allereerst haar bod veel te laag vind en dat ze daarnaast best een wat netter bericht had mogen sturen en dat ze bij deze op zoek kon naar een andere jurk. Normaal kan ik altijd wel netjes reageren maar dit vind ik toch wel zo raar.
Faline schreef:Ik snap wel dat mensen lang met hun zadel op MP zeulen, als ze niet reageren op mails.![]()
Had op 3 gereageerd, nu na 4 dagen, nog geen enkel antwoord. Staan verder nog gewoon op mp.
Frustrerend vind ik dat. Maar ja, ik zoek wel rustig verder, heb gelukkig zelf ook geen haast.
Marjoow schreef:Jolien87 schreef:Ik ben even helemaal klaar met onbeschofte reacties van geïnteresseerden.
Ik heb een jurk te koop staan voor €20. Ik kreeg daarop een mail van iemand dat ze er €10 voor geeft en dat ze hem deze week nog wil hebben. (met een aantal uitroeptekens) Daarop heb ik maar gereageerd dat ik allereerst haar bod veel te laag vind en dat ze daarnaast best een wat netter bericht had mogen sturen en dat ze bij deze op zoek kon naar een andere jurk. Normaal kan ik altijd wel netjes reageren maar dit vind ik toch wel zo raar.
Oh bij zulke mensen ga ik een heel uitgebreid en overdreven net mailtje terug sturen![]()
Beginnen met "Geachte" enzo