Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FrenchFries

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:12

hey, ik kom even binnenvallen met een vraagje!
ik ben zegmaar intens gehaat op een best groot meisjesforum(loooong story :')) en die weten ook allemaal mijn blog, nu zit ik te twijfelen of ik een een nieuwe blog aan zal maken? zodat ik daarvan af ben, en ook weer van me af kan schrijven, zonder na te denken dat mijn vrienden en familie het zullen lezen?

ik heb atm 17 bloglovin' volgers, maar die zijn dan natuurlijk ook weg :(

wat raden jullie mij aan?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:14

Ik zou me eerst af vragen hoe het komt dat je zo gehaat wordt.. Heb je iets verkeerds gedaan, of hebben zij iets verkeerds gedaan? Want de vraag is of een nieuwe blog dat allemaal op gaat lossen..

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:14

Ik zou gewoon een nieuwe aanmaken. Ik weet niet of je kan zien wie je volgers zijn (en weet wie daarvan haters zijn :') ), maar als het eerste wel zo is en het tweede niet kun je ze altijd een berichtje sturen wat je nieuwe blog is. :)

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:17

Marit schreef:
Ik zou me eerst af vragen hoe het komt dat je zo gehaat wordt.. Heb je iets verkeerds gedaan, of hebben zij iets verkeerds gedaan? Want de vraag is of een nieuwe blog dat allemaal op gaat lossen..

ja, nou eh, er ging iets mis :')
blijkbaar vinden ze mij een bitch, als ik zei dat ik mijn engels wel 'aardig' vond gaan op mijn blog...
en toen kwam ik in groepsapps, en ging alles helemaal fout :')

(echt dit echt een boek waard... :'))

ik ga naast mijn oude blog ook een nieuwe aanmaken, en dan kijk ik welke zich beter ontwikkelt! kan ik ook mooi uittesten welke het beste aanslaat :D haha

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:51

Kijken jullie wel eens naar de bronnen van je lezers op blogspot? En kloppen die?
Er staan bij mij echt een aantal sites tussen waar ik nog nóóit van heb gehoord. :+

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 08:11

Dinniej schreef:
Dat is zeker leuke muziek Colorado! Wat een mooie foto's ook. :D
Ik zit het nu gezellig te luisteren op Youtube.

Thnx :D

En ja he, ik vind ze echt zo gaaf! Ze hebben trouwens 1 van mijn foto's gebruikt op hun instagram, superleuk :))
En degene die de facebookpagina van het festival beheerd vroeg of ze mijn foto's erop mochten zetten, met naamsvermelding, gisteren was een goede dag haha :D
Een anders super tof bandje van die dag vond ik trouwens Soul Sister Dance Revolution, wel wat anders dan Bells of Youth maar wie weet vind je het ook wat, altijd leuk om wat nieuws te ontdekken!

Leuke post trouwens, dat soort dingen hoor ik in mijn omgeving op het moment ook best veel. Opeens gaan mensen op stap met hun broers/zussen die ze eerst niet uit konden staan :D

Voorlopig 2 blogs houden klinkt best als een goed plan FrenchFries, mocht je merken dat je het toch fijner vind om met je andere blog door te gaan dan kan dat nog.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:35

Ik heb de Beautybox van mei online staan. Geen succes meer wat mij betreft. Ik heb mijn abonnement opgezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:59

Oh leuk Colorado! Wat een eer dat ze je foto's willen gebruiken! :))
Soul Sister Dance Revolution ken ik, superleuk!

Zonde van die bodylotion en showergel Tazzey, begrijpelijk dat je de box opgezegd hebt. Die lipstick vind ik wel heel tof! Leuk kleurtje!

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:01

Hoi allemaal! Ook ik kom even binnenvallen :) Al lange tijd wil ik een blog beginnen, maar ik weet eigenlijk niet goed hoe.. Dus ik vroeg me af of jullie misschien in jullie geheugen willen graven en kunnen vertellen hoe jullie je blog zijn begonnen. Was het idee er, en hebben jullie toen een blog aangemaakt? Of ben je gewoon in het wilde weg begonnen en is het langzaam gevormd tot wat het nu is? En toen je blog was aangemaakt, wat schreef je dan in je eerste bericht? En is het aan te raden om je blog tot één of twee thema's te beperken, of kun je over van alles schrijven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:07

Welkom xIrlijn! Ik ben ook pas begonnen met bloggen, voornamelijk over dingen die ik zelf interessant vind (vooral [studie]). En als anderen het dan toevallig ook nog leuk vinden om te lezen is dat alleen maar mooi meegenomen. Ik had (en heb nog steeds) precies hetzelfde als jij; waar moet je in hemelsnaam over schrijven? Ik denk dat dat heel persoonlijk is en dat je gewoon moet doen wat je zelf leuk en interessant vindt.
Zelf ben ik eigenlijk gewoon in het wilde weg begonnen en ik hoop dat het dan vanzelf een keer vorm krijgt :+

Mijn eerste post was een soort welkomstbericht, maar daar heb ik inmiddels even een aparte pagina voor aangemaakt. Eigenlijk kan het met mijn blog op dit moment nog alle kanten op gaan. :j
Maar ik ben ook wel benieuwd hoe anderen het aanpakken, ik ben zogezegd ook nog maar een leek wat betreft het schrijven van blogs.

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:41

Dankje Elmo! Ik heb je blog even bekeken, het ziet er mooi en overzichtelijk uit zeg!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:14

Ik ben helemaal net begonnen, heb nu 2 blogposts online. :) Ik ben redelijk in het wilde weg begonnen, maar mijn eerste post is wel enigszins een soort van voorsteliets. :j

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:17

Ik ben eruit, ik ga volgende week beginnen want deze week heb ik niet veel tijd :') ik ga het doen met wordpress

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:36

Ik ben begin dit jaar begonnen met mijn blog. Ik heb een blog in het vakgebied van mijn studie en dat vond ik al erg leuk.
Ik deelde mijn nagellak swatches met vriendinnen via Facebook en Whatsapp. Dat vond ik vrij omslachtig dus heb ik een nieuwe blog opgezet.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:38

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 08:38

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 09:14

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:19

xIrlijn - Ik vond het altijd wel leuk om foto's te maken en in dagboeken te schrijven, dus ben gewoon in het wilde weg een blog begonnen. :)

Mijn nieuwste post: "DIE VERVELENDE YUPPEN OOK ALTIJD"

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:25

Ik ben begonnen door gewoon te beginnen, na onze wereldreis waarbij ik het zo leuk vond om mensen te entertainen met onze verhalen.

Eigenlijk ook zonder plan, maar wel heel erg mijn eigen motto levend: "the best way to do it, is to do it' :D

Vandaag geen sollicitatie post, maar een momentje waar ineens een heleboel emoties samen kwamen -van blij tot liefde tot verdriet-: Ik heb je lief

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 17:10

Mooi stukje Grassie! Grappig ook hoeveel herkenbare dingetjes ik lees :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 08:55

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 08:57

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 09:46

Yv_