Vanmorgen frisjes op de fiets en laatste stukje wat druppels, maar niet echt nat geworden. Terug temperatuur al een stukje beter en weer laatste stukje wat druppels. Geloof dat ik nog mazzel heb gehad.
Waar ik zin in heb is straks lekker naar mijn paard. Paard aan het werk zetten, lekker naar huis en dan onder een hele warme douche gaan staan!! Héérlijk! Straks springt de kachel hier ook nog aan!
Zo net terug v.d. wei,het is heerlijk weer! heel de middag geen druppel gevallen. En het was weer warm met mesten op de wei,liep in me T-shirt.Toen kwam de zon er ook nog door.Ik zeg:sorry zon maar nu even niet,veel te warm dan,haha.En hij ging weer weg.
Maaike_Ma
Geplaatst: 28-06-13 17:21
begin van de maand is het warm en droog, vervolgens hoe verder de maand verloopt hoe kouder en natter het wordt lijkt het de laatste maanden wel erg op
gohya
Geplaatst: 28-06-13 17:45
Juli geeft bijna altijd 2 warme weken en 2 koudere weken.Aug. en September geven bijna altijd zomers weer.Zo geeft Mei en Juni dat ook vaak.
Nou, hier regent het al weer een poosje en het ziet er niet naar uit dat het snel stopt ... best een tegenvaller, want we hadden eigenlijk heel andere plannen voor vanavond
quartel
Geplaatst: 28-06-13 20:39
Shirley schreef:
Nou, hier regent het al weer een poosje en het ziet er niet naar uit dat het snel stopt ... best een tegenvaller, want we hadden eigenlijk heel andere plannen voor vanavond
Had wat werkzaamheden op de planning staan waarbij stroom nodig is, lijkt me toch net ietsjes TE spannend met dit weer
aerdenhout1
Geplaatst: 28-06-13 20:50
Hier plenst het inmiddels ook behoorlijk! Wat een zomertje!
Zijn er mensen die 6 juli niets hebben te doen en wel zin hebben in een leuke dag? Een van de teams voor de 6 kamp laat het afweten dus zijn we op zoek naar een nieuw team. Kosten 15 euro met BBQ. Het word bij mij op stal gehouden, lachen gieren brullen!! Een bokt team zou geweldig zijn! Let wel... het is verkleed (elk team heeft een thema) Droge kleding meenemen is niet overbodig. Een team bestaat uit 6 mensen...wie o wie??