Ik had de fout gemaakt om vrijdag te gaan, jézus wat een drukte... Vind de collectie nu ook niet super, en wat ik leuk vind heb ik al... ben dus ook alleen met van die ballerina-sokken terug gekomen..
Ik was gisteravond ook eventjes naar de Primark gelopen (Zoetermeer) Jeetje wat een zooitje was het daar zeg, heb het nog nooit zo erg gezien. Ook ik vond de collectie erg tegenvallen, ben voor het eerst met niets de winkel uitgelopen (wel goed voor mijn portomonee)
Veel mensen hebben hun vakantiegeld gehad, ik denk dat het daarom (ook) zo druk was... na vakantiegeld voel ik ook altijd een behoefte om geld uit te geven
De laatste keer dat ik in Zaandam was vond ik de collectie ook niet heel bijzonder..
iemand die weet of ze luipaard achtigeprint jumpsuits bij primark hebben ? of ergens anders
Colaaa
Geplaatst: 01-06-14 20:57
Zoooo wat was het druk vandaag in almere Dikke rijen bij de kassa
Maar al met al toch weer een tas vol bij elkaar gescharreld ! Schade 95.00 en een beetje
Alleen de bont gekleurde bikini kwam bij de hunkemoler.
Heb weer een vest en een sweater erbij voor het paardrijden de zwarte en de grijze. Stond ook een enorme rij bij de pashokjes dus ik samen met me moeder in het hoekje van de winkel gepast, Gelukkig deed ik dat wat ik had een strapless hempje en had op het hangertje gekeken (38) en in het hempje stond 34.
Ik ga komende woensdag met een vriendin naar het centrum dus dan zullen we ongetwijfeld ook naar de Primark gaan. Helaas lees ik nu van meerdere hier dat de huidige collectie zo tegenvalt. Toch hoop ik dat we woensdag nog wat leuke spullen tegenkomen en anders mag het de pret vast niet drukken.
Dames, ik ben altijd al een stille meelezer geweest. Nu wil ik jullie allemaal om een hele grote gunst vragen! Ik ben bezig met mijn scriptie, het is een onderzoek naar het klantprofiel van de Primark in Almere. Zouden de dames(en heren natuurlijk) die ooit in de Primark in Almere zijn geweest mijn korte enquete willen invullen via het onderstaande linkje? Hiermee zouden jullie mij enorm helpen. Alvast bedankt!!