Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:Ja oké maar je wou toch jou naam eronder?
Als afzender.

vrouwke schreef:hyves is offline zag ik net
Demone schreef:Tot morgenochtend 9 uur ofzo? Aahh.. Ben echt een beetje hyves-verslaafd.....

)
Hij zelf is ook niet verkeerd hoor 
Nagini schreef:Ik vind het ook niet leuk dat hyves offline is.
Heb nog geluk.. Heb vandaag de broer van de jongen die ik leuk vind (snap je het nog) toegevoegd op hyves. En dan gelijk op msn (ken ik ook vanuit de supermarkt)
Best leuk hele gesprekken met 'm gehadHij zelf is ook niet verkeerd hoor

ik ben 17.. weet niet dat is me best wel ruim ghehe.. en J. (het broertje) is 19 8) precies goed.
) voeg me maar toe op msn.
Nagini schreef:Nouja S. (is de broer) die is 24ik ben 17.. weet niet dat is me best wel ruim ghehe.. en J. (het broertje) is 19 8) precies goed.
Ja ik had op een gegeven moment zoiets van hup toevoegen kreeg gelijk een krabbel van ''He jan linders meid'' (winkel waar ik werk) voeg me maar toe op msn.
vragen kwamen direct langs als van: Heb je een vriend, waar val je op. Blabla.
Nu maar hopen dat het broertje mee las

hah maar geen bericht de tim..
vrouwke schreef:heb de hyves wel gevonden, maar geen foto van david![]()
waar moet ik zoeken?

prom schreef:nu niet meer nee..hah maar geen bericht de tim..

_Nancy schreef:suusiejj schreef:ik ben niet helemaal bij gebleven i.v.m overlijden van opa en crematie vandaag
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
als je nie rap aanmaakt kom ik even de hoek om zeilen!!
oo gecondoleerd![]()
Ik had je topic over je opa ook gezien..
Kom maar gauw aan zeilen dan.. ik durf toch niet
Dit topic en nog een paar geven me afleiding..
_Nancy schreef:Nagini schreef:Nouja S. (is de broer) die is 24ik ben 17.. weet niet dat is me best wel ruim ghehe.. en J. (het broertje) is 19 8) precies goed.
Ja ik had op een gegeven moment zoiets van hup toevoegen kreeg gelijk een krabbel van ''He jan linders meid'' (winkel waar ik werk) voeg me maar toe op msn.
vragen kwamen direct langs als van: Heb je een vriend, waar val je op. Blabla.
Nu maar hopen dat het broertje mee las
haha
waarom zei je niet gewoon: op je broer
Haha![]()
Maar 24 en 17.. dat is wel een groot verschil inderdaad..
Maar verliefd is verliefd.. kun je toch niks aan doen

Nagini schreef:Tja.. mijne denk ik wel
Gewoon ze zullen echt niet accepteren dat ik met iemand van 26 ofzo zou komen aanzetten.

prom schreef:pff volgens mij is hij online geweest, maar een reactie, als ik morge aaf no niks heb,, bericht ik iemand anders