afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Plaatje1990

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 22:48

Dankjewel voel me al helemaal trots Tong uitsteken wat zijn eigenlijk jullie eerste autotjes?

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 00:06

Ik hoef geen auto te kopen want mijn vader is er door de weeks toch niet, wij hebben een Hyundai Elantra

veertjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 00:13

MSQuincyTE schreef:
Mijnbuurmeisje had een wek geleden ook haar rijexamen, en zei had dus ook de persoon die zei met haar TTT ook heeft gehad, en ook zei is gezakt, examonatrice heeft 2x een in greep moeten doen, dan ben je automatisch al gezakt als dat gebeurt, ik vind het wel sneu voor haar dat ze is gezakt

ik heb inmiddels mijn rijbewijs nu 2wkjes maar toen ik moest afrijden trapte ik bij bepaalde situatie's op de rem en de examinator deed dat ook dus is eigenlijk een ingreep en dat heeft hij 3 keer gedaan maar ben alsnoch geslaagd..het gaat er meerendeel gewoon om hoe je rijd op z'n situatie en hoe je het oplost en niet in de stress raak...dus automatische gezakt met een ingreep is nieyt egt waar

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 00:18

Dan heb jij mazzel gehad

RvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 00:21

veertjuh1987 schreef:
MSQuincyTE schreef:
Mijnbuurmeisje had een wek geleden ook haar rijexamen, en zei had dus ook de persoon die zei met haar TTT ook heeft gehad, en ook zei is gezakt, examonatrice heeft 2x een in greep moeten doen, dan ben je automatisch al gezakt als dat gebeurt, ik vind het wel sneu voor haar dat ze is gezakt

ik heb inmiddels mijn rijbewijs nu 2wkjes maar toen ik moest afrijden trapte ik bij bepaalde situatie's op de rem en de examinator deed dat ook dus is eigenlijk een ingreep en dat heeft hij 3 keer gedaan maar ben alsnoch geslaagd..het gaat er meerendeel gewoon om hoe je rijd op z'n situatie en hoe je het oplost en niet in de stress raak...dus automatische gezakt met een ingreep is nieyt egt waar

Klopt ja, mijn rij-instructeur zegt ook dat je wel kleine foutjes mag maken, als het maar niet zoveel is dat het 1 grote fout wordt! Een ingreep kan gebeuren, als je de situaties maar veilig oplost!

12 augustus mag ik voor de eerste keer af gaan rijden.. Vandaag in de nieuwe auto van mijn pa gereden en die zei al: als jij niet slaagt weet ik het niet meer.. Hij vond me nog beter rijden dan mijn ma Vork .. En hij vond het knap dat ik zó even wegstuurde met een auto die ik niet eens ken en die ook nog eens véél groter is dan het Golfje waarin ik les Tong uitsteken..

Stress voor het examen? Nee, ik wil proberen zo relaxed mogelijk te gaan rijden en als het een beetje een makkelijke examinator is, lúl ik wel een beetje in de ruimte!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 01:14

Ik heb een Fiat Panda (het oude model Haha!) is wel even wat anders dan mijn hypermoderne lesauto haha Haha! Maar het is mijn super Pinda

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 08:45

Zometeen heb ik mijn laatste les voor mijn examen woensdag.....Hopelijk gaat het goed, dan ga ik tenminste met een goed gevoel het examen in.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 08:46

Mijn laatste les ging ZOO bagger en de volgende dag reed ik zoals ik nog nooit gereden had (en ben toen uiteraard geslaagd ) dus dat wil niks zeggen Knipoog

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 08:47

Nee, dat weet ik, maar het is voor je eigen gevoel lekker als het wel goed gaat, wordt ik niet zo onzeker.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 08:50

Dat klopt wanneer moest je ook alweer op ?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 11:33

Ik heb een 106 gekocht, als eerste auto. Lachen

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 11:56

mijn vriend heeft een peugeot 306 van 1995, daar rij ik nu ook in

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 12:21

Paula1990 schreef:
Dat klopt wanneer moest je ook alweer op ?

Woensdag om 8 uur Slapen . Les ging wel goed, behalve dat ik met een keer steil hellingtrekken hem af liet slaan. Maar ja, kan iedereen gebeuren, en ik heb al vrijstelling van bijzondere verrichtingen.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 13:20

Heb gisterochtend mijn rijbewijs opgehaald Haha!
En gisteravond met de auto van mijn vriend naar mijn paard en terug gereden en op de terug weg stukje omgereden over de snelweg. Haha!

Was wel even heel raar, maar ook wel vet. Haha!
Alleen in het donker rijden was wel even wennen, met lessen 1 of 2 keer in het donker gereden, maar das al even tijd terug.

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:58

Ik heb met mijn examen:

geen ingrepen gehad
bijzondere verrichtingen waren goed
bediening: goed
milieu bewust: goed
Verder was alles goed behalve:

paar keer niet goed gekeken naar de fietspaden bij de stoplichten(kruising)
een auto van rechts niet gezien, was naar links aan het kijken, moest een huisnummer opzoeken.

Zelfde examinator als TTT een oudere man uit arnhem, sjachrijnig type.

Resultaat:

Gezakt.

RvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 18:11

Zwaar balen dat je het niet gehaald hebt Mandy_89!! Wanneer moet je weer?

heleen06

Woonplaats: in het weekend vlakbij Assen/doordeweeks in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 18:14

@ Mandy_89: Moest je tijdens je examen een huisnummer opzoeken? Waarom?

Ik moet vrijdag 1 augustus weer afrijden, voor de vierde keer.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 07:35

Ik moet dinsdag afrijden! Jeej! Haha!
Heb afgelopen vrijdag pas mijn TTT gehad en opzich ging het niet slecht. Heb vrijstelling gekregen, alleen het invoegen op de snelweg ging niet goed en ik reed onzeker door de zenuwen.
Gister nog twee uur les gehad, morgen weer en dan dinsdag ochtend nog een uurtje voor het examen. Moet goedkomen, hoop ik!
Ik hoop alleen heel hard op een lieve en gezellige examinator. Bloos Het liefst dezelfde als bij de TTT, maar die kans is klein...

Ik zag hierboven trouwens iemand schrijven dat ze in de auto van haar vader had gereden en haar vader vind dat ze super rijd.. Mijn vader vond dat toen ik op de helft was ook, en dan ziet het er ook wel goed uit, maar vergeet niet dat je vader niet oplet of jij overal wel goed kijkt enzo he.... ik was toen ook trots en blij! maar bij mijn eerstvolgende les kreeg ik weer van alles te horen.... Haha! Clown

RvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 13:26

Nathalie schreef:
Ik zag hierboven trouwens iemand schrijven dat ze in de auto van haar vader had gereden en haar vader vind dat ze super rijd.. Mijn vader vond dat toen ik op de helft was ook, en dan ziet het er ook wel goed uit, maar vergeet niet dat je vader niet oplet of jij overal wel goed kijkt enzo he.... ik was toen ook trots en blij! maar bij mijn eerstvolgende les kreeg ik weer van alles te horen.... Haha! Clown

Klopt, mijn rij-instructeur zei dat ook direct en ik ben me er heel goed van bewust dat ik gewoon keihard mijn best moet doen om het te halen! Ik heb een beetje een aparte band met mijn pa.. Is verder niets om over door te gaan, maar doordat ie dat zei heb ik een boost gekregen om niet te falen Knipoog Haha! ..

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:36

MSQuincyTE schreef:
Ze mogen je voor een exmanen toch niet een andere auto geven

Dat heb k ook gehad hoor. Moest op dinsdagochtend afrijden en werd zondags gebeld door een andere instructeur van mijn rijschool:
Of k mijn instructeur al had gesproken?! Dus ik zei van niet en toen bleek dat er iemand uit zijn familie/vriendenkring was overleden en die begrafenis was dinsdags. Ik had op maandag nog een les, dus die heb ik in bij die man die me belde gedaan in zijn auto en daarna in zijn auto afgereden Lachen
En toch geslaagd Haha! !

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 12:56

Deze mevrouw is geslaagd voor haar rijbewijs, en ik heb stukje via de navigatie gereden en dat was super gaaf, en nee ik was niet zenuwachtig tijdens het examen

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 13:21

Gefeliciteerd!

tanec_meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 13:31

Pff ik moet morgen ochtend... Best wel zenuwachtig nu, om 15.00 uur nog 1,5 uur les.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 13:42

over een uurtje heb ik mijn TTT ben wel benieuwd!!! 6 aug, moet ik echt op Lachen

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 14:26

heleen06 schreef:
@ Mandy_89: Moest je tijdens je examen een huisnummer opzoeken? Waarom?

Ik moet vrijdag 1 augustus weer afrijden, voor de vierde keer.

Geen idee waarom dat was, denk om mij het moeilijk te maken??

Ik weet niet wanneer ik weet op moet. Mijn intsructeur wil niet eerder er 1 reserveren dan dat hij geld heeft van het rijbewijs service, maar die krijgt hij pas als ik geslaagd ben.

Dus ik ga nu ergens anders lessen, en via hun een examen aanvragen..

Groetjes mandy