Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MSQuincyTE schreef:Mijnbuurmeisje had een wek geleden ook haar rijexamen, en zei had dus ook de persoon die zei met haar TTT ook heeft gehad, en ook zei is gezakt, examonatrice heeft 2x een in greep moeten doen, dan ben je automatisch al gezakt als dat gebeurt, ik vind het wel sneu voor haar dat ze is gezakt
veertjuh1987 schreef:MSQuincyTE schreef:Mijnbuurmeisje had een wek geleden ook haar rijexamen, en zei had dus ook de persoon die zei met haar TTT ook heeft gehad, en ook zei is gezakt, examonatrice heeft 2x een in greep moeten doen, dan ben je automatisch al gezakt als dat gebeurt, ik vind het wel sneu voor haar dat ze is gezakt
ik heb inmiddels mijn rijbewijs nu 2wkjes maar toen ik moest afrijden trapte ik bij bepaalde situatie's op de rem en de examinator deed dat ook dus is eigenlijk een ingreep en dat heeft hij 3 keer gedaan maar ben alsnoch geslaagd..het gaat er meerendeel gewoon om hoe je rijd op z'n situatie en hoe je het oplost en niet in de stress raak...dus automatische gezakt met een ingreep is nieyt egt waar
Paula1990 schreef:Dat klopt wanneer moest je ook alweer op ?
Nathalie schreef:Ik zag hierboven trouwens iemand schrijven dat ze in de auto van haar vader had gereden en haar vader vind dat ze super rijd.. Mijn vader vond dat toen ik op de helft was ook, en dan ziet het er ook wel goed uit, maar vergeet niet dat je vader niet oplet of jij overal wel goed kijkt enzo he.... ik was toen ook trots en blij! maar bij mijn eerstvolgende les kreeg ik weer van alles te horen....![]()
MSQuincyTE schreef:Ze mogen je voor een exmanen toch niet een andere auto geven
heleen06 schreef:@ Mandy_89: Moest je tijdens je examen een huisnummer opzoeken? Waarom?
Ik moet vrijdag 1 augustus weer afrijden, voor de vierde keer.