Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
shron_silver schreef:Ik heb een stukje bijgelezen, het komt toch allemaal op hetzelfde neer
faye schreef:Als volwassene heb je altijd (bedoeld of onbedoeld) overwicht op een minderjarige. Geen gelijkwaardigheid dus. Ook al vind een 15 jarige zichzelf heel erg volwassen. Dat is niet zo, niet qua lijf, niet qua hersenen en denkvermogen. Ik krijg ook geen antwoord op mij vraag trouwens, als de liefde zo diep zit, waarom dan niet wachten? Bang dat de ander een ander tegen het lijf loopt? Het argument is hier toch steeds "ware liefde"?
shron_silver schreef:Ik heb een stukje bijgelezen, het komt toch allemaal op hetzelfde neer
?Rinske schreef:shron_silver schreef:Ik heb een stukje bijgelezen, het komt toch allemaal op hetzelfde neer
Misschien heb je wellicht ook een nuttige reactie die ook iets toevoegt aan het topic?
Mensen lijken precies te weten hoe het er in iemand privé leven aan toe gaat, terwijl ze deze persoon niet eens kennen?
Rinske schreef:shron_silver schreef:Ik heb een stukje bijgelezen, het komt toch allemaal op hetzelfde neer
Misschien heb je wellicht ook een nuttige reactie die ook iets toevoegt aan het topic?
Mensen lijken precies te weten hoe het er in iemand privé leven aan toe gaat, terwijl ze deze persoon niet eens kennen? Ik vind dat toch vreemd, degene die een relatie hebben met een groot leeftijdsverschil praten meestal júist heel veel voordat ze echt verder gaan met de relatie. Wij hebben ook veel gepraat in het begin, vooral over de toekomst (hoe ziet deze er over 30 jaar uit?) e.d.. Wij zijn echt niet over 1 nacht ijs gegaan, volgens mij de meesten hier niet.
Rinske schreef:shron_silver schreef:Ik heb een stukje bijgelezen, het komt toch allemaal op hetzelfde neer
Mensen lijken precies te weten hoe het er in iemand privé leven aan toe gaat, terwijl ze deze persoon niet eens kennen? Ik vind dat toch vreemd, degene die een relatie hebben met een groot leeftijdsverschil praten meestal júist heel veel voordat ze echt verder gaan met de relatie. Wij hebben ook veel gepraat in het begin, vooral over de toekomst (hoe ziet deze er over 30 jaar uit?) e.d.. Wij zijn echt niet over 1 nacht ijs gegaan, volgens mij de meesten hier niet.
faye schreef:Ach, hier kwetsen? Anderen schelden gewoon in een ander topic
faye schreef:Dat meen je niet!
faye schreef:Wat volwassen
Jildau schreef:Ooh hebben jullie die fotoshoot pb ook gehad?