Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
We moeten iets terug betalen waar we recht op hebben
Het gaat nu echt leuk worden. Dit kan een heel groot bedrag worden
Elk nadeel heeft zijn voordeel
) Yorghos schreef:Mijn ouders hadden hun geld vorige week maandag al binnen. Mijn vriend had vandaag de brief, maar nog geen centjes.
Ik heb nog niets ontvangen, maar denk dat het nu niet lang meer duurt...
UpDate_ schreef:ik vrees dat me geld pas rond juli komt, aangezien het een groot bedrag is kunnen ze er rente over trekken...
SuperSmurf schreef:jeetje phiabink wat een gedoe! Ik zou toch wel even schrikken als ik zo'n dwangbevel zou krijgen! Fijn dat alles toch goed gaat komen! ( al zal t nog zo'n paar maandjes duren de BD kennende)
Allemaal centjes die de BD terug wil hebben, maar waar we gewoon recht op hebben. Het is een kwestie van alles goed invoeren en de tig bezwaarschriften lezen en als je iets vraagt dat dan op te sturen. Maar de BD heeft achterstand en zo komen de bezwaarschriften niet aan bod om gelezen te worden en alles gaat automatisch, dus de computer stuurt dan weer een brief dat we terug moeten betalen waar we gewoon recht op hebben, omdat de bezwaarbrieven niet zijn gelezen en er niks is veranderd in de computer en formulieren (allang ingevult, opgestuurd en bevestigt voor ontvangst) niet worden opgestuurd, zodat we alles nog een keer in moeten vullen en zo is het kringetje weer rond. Pffff snap je het nog

jammer
UpDate_ schreef:ik vrees dat me geld pas rond juli komt, aangezien het een groot bedrag is kunnen ze er rente over trekken...
Olle schreef:UpDate_ schreef:ik vrees dat me geld pas rond juli komt, aangezien het een groot bedrag is kunnen ze er rente over trekken...
Dit is dus niet waar.. hun mogen er geen rente over trekken..
Tevens krijg jij een stuk rente uitgekeerd.. Deze rente is hoger dan de rente die je krijgt bij de bank..
BTW heb ik tot nu toe elk jaar boven de 1000 euries terug gekregen en altijd optijd gehad..
Kijk maar op je brief als je die binnen hebt. Het bedrag dat je uitgekeerd krijgt is hoger dan het bedrag dat je bij de opgave te zien kreeg..
Ze zal bedoelen dat de belastingdienst geld krijgt van 'hun' bank zolang het geld op 'hun' rekening staat
. Maarre, daar kijken ze inderdaad totaal niet naar. t zijn ook allemaal maar eilandjes die daar werken, overigens is in ongeveer 99% van de gevallen de computer die onze zaken regelt, en geen echt mens.
Olle schreef:UpDate_ schreef:ik vrees dat me geld pas rond juli komt, aangezien het een groot bedrag is kunnen ze er rente over trekken...
Tevens krijg jij een stuk rente uitgekeerd.. Deze rente is hoger dan de rente die je krijgt bij de bank..
BTW heb ik tot nu toe elk jaar boven de 1000 euries terug gekregen en altijd optijd gehad..
Kijk maar op je brief als je die binnen hebt. Het bedrag dat je uitgekeerd krijgt is hoger dan het bedrag dat je bij de opgave te zien kreeg..
scheelde bij mij toch zeker wel 30 euro! Sammie schreef:Ik geloof niet dat dat er veel mee te maken heeft. Ik heb al eens 1600 teruggekregen en dat was in juni.