Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lielle schreef:en dat vind je een steekhoudend argument om roken in de kroeg maar toe te staan
.Lielle schreef:nee, maar een uurtje paardrijden is toch echt hard werken![]()
Nadya, zag later pas hoe dubbelzinnig mijn opmerking was
mensen zijn toch vrij om te staan en te gaan? ik vind dat ze andere oplossingen moeten bedenken voordat ze van alles gaan verbieden, het heeft toch geen zin! dan word alles weer duurder etc. Lielle schreef:Ik betwijfel dat - zi ervaringen op het werk en elders wara niet gerookt wordt - en dan kom jij met de overtreffende trap van vieze mensen. Vind je het raar dat ik dan de relevantie kwijt ben?
Want ik ruik het wel
. Discussie gaat de grappige kant op
. 'Laten we roken toestaan om lichaamsgeurtjes te verdoezelen want rook stinkt nog harder.'
Alleen jammer dat ik de nu kwaliteit lager ervaar. lindake schreef:Haha. Discussie gaat de grappige kant op
. 'Laten we roken toestaan om lichaamsgeurtjes te verdoezelen want rook stinkt nog harder.'
. Laat ik je wel vertellen dat het in de Ierse pubs ook stonk toen er nog gerookt werd hoor haha. Gadver als ik daar nog aan denk.
Tegen zweetlucht hebben ze iets uitgevonden
Qimm schreef:Nou waar ik uitga komen dus bijna alleen nederlanders, hihi. De duitsers zullen het wel niet hip genoeg vinden ofzo. Echt zeker 80% is daar nederlands op de zaterdag avond/nacht
Maar het andere argument, dat er nog maar 1/3e van de gebruikelijke crowd is vanwege het rookverbod, vind ik ook een belangrijke fun-verpester hoor.

.