en woensdag lopen we gewoon de les uit om 11 uur en gaat iedereen naar huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fixture schreef:ja maar ik ben 15, ik zit in mijn scheit an school periodeen dan ga je dus niets doen in een tussenuur
fixture schreef:ja maar ik ben 15, ik zit in mijn scheit an school periodeen dan ga je dus niets doen in een tussenuur
Malibu_ schreef:fixture schreef:ja maar ik ben 15, ik zit in mijn scheit an school periodeen dan ga je dus niets doen in een tussenuur
Stoer hoor.. ach ik hoop dat je jezelf nog eens tegenkomt.
edit: ik ben bijna 17.. 16 dus nu.. ik ben gelukkig nooit zo geweest
FunkyMistiC schreef:Ik zie het maandag echt al voor mij, iedereen gaat staken en deze dame blijft mooi binnen! Mij veel te koud, haha
Liezel1 schreef:fixture schreef:ja maar ik ben 15, ik zit in mijn scheit an school periodeen dan ga je dus niets doen in een tussenuur
Wat wij hier bedoelen is dat als je straks een paar jaar ouder bent, je met opgetrokken wenkbrauwen gaat kijken naar een reactie zoals deze...
Snelleedje schreef:Waarom kunnen die de uren niet opbrengen? Moeten ze zo nodig wat anders doen dan? Als ze straks werken MOETEN ze ook!
Liezel1 schreef:fixture schreef:ja maar ik ben 15, ik zit in mijn scheit an school periodeen dan ga je dus niets doen in een tussenuur
Wat wij hier bedoelen is dat als je straks een paar jaar ouder bent, je met opgetrokken wenkbrauwen gaat kijken naar een reactie zoals deze...
Faelivrin schreef:http://www.youtube.com/watch?v=UX_koeWE ... re=related
Die oranje vrachtauto is een collega van mijn vader. Die leerlingen klimmen gewoon op de kraan, de vrachtauto. Levensgevaarlijk.
Staken is prima maar doe dan wel normaal zonder andere mensen lastig te vallen.
Mii_Jessica schreef:fixture schreef:ja maar ik ben 15, ik zit in mijn scheit an school periodeen dan ga je dus niets doen in een tussenuur
Wrom zou je niks gaan doen?!Ik heb bijna nooit tussenuur en als k dat al heb ga k leren voor een pw of so of k maak mn hw! Als kk een proef heb op een dag dan leer ik zelfs in de pauze! Je heb er geen ene flikker aan als je niks gaat zitten doen
Maarjaah sommige mensen denken lang leve de lol heBest wel achterlijk eigenlijk!!
FunkyMistiC schreef:Ik zie het maandag echt al voor mij, iedereen gaat staken en deze dame blijft mooi binnen! Mij veel te koud, haha
Snelleedje schreef:Sommige kinderen hebben mischien nog een neventaak die wel belangrijk is, zoals voor een familielid zorgen o.i.d. Maar deze kids heb je geen last van. Maar de rest moet je gewoon vol aan het leren zetten! Heb je er gewoon geen last van en vernielen ze niets.