Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Achilles schreef:hopla schreef:Met steeds het van de daken schreeuwen dat je iets niet kunt kom je nooit verder.
Waarom die negatieviteit niet omzetten naar positiviteit.
Op Bokt valt dat me nu juist op dat er bokkers zijn die steeds zodra er zich een gelegenheid voordoet roepen dat ze iets niet kunnen.
Steeds weer hun ziekte erbij halen, steeds weer die aandacht vragen, steeds weer om medelijden vragen. Ik kan daar dus echt niet tegen.
En dank je wel!![]()
Wie denk je wel niet wie je bent om zo te oordelen?
Ik ben één en al positiviteit, probeer altijd mijn grenzen te verleggen en ga er voor en zet door. En dan is er dat k*t lijf van me die zegt dat het niet meer verder kan.
Ga jij heel positief tegen je auto staan l*llen als de brandstof op is, dan doet hij het mischien wel weer.Iemand die ziek is vraagt helemaal niet om medelijden wel om een beetje steun en begrip en dat begrip krijgen ze doorgaans alleen van lotgenoten omdat die kunnen begrijpen wat je mee maakt en jij dus gewoon niet.
Anya schreef:. Dus ik pluk de dag nu. Ik moet wel.
hopla schreef:kawa, heb je nog geen last van een muisarm?
Sorry mensen, jullie willen me niet begrijpen geloof ik.
En wie zegt trouwens dat ik wel gezond ben?
Omdat ik niet klaag wil dat niet zeggen dat ik lichamelijks niets mankeer.
hopla schreef:kawa, heb je nog geen last van een muisarm?
Sorry mensen, jullie willen me niet begrijpen geloof ik.
En wie zegt trouwens dat ik wel gezond ben?
Omdat ik niet klaag wil dat niet zeggen dat ik lichamelijks niets mankeer.
holly schreef:Nou nou nou, het mag wel wat minder he, om Hopla weg te jagen. Dat is nergens voor nodig.
Zo nu ik![]()
Hopla lieve schat, dit kun je zo niet maken hoor.
Ik heb een klein beetje het gevoel alsof je botter overkomt dan dat je het bedoeld.
Of heb ik het mis?
hopla schreef:holly schreef:Nou nou nou, het mag wel wat minder he, om Hopla weg te jagen. Dat is nergens voor nodig.
Zo nu ik![]()
Hopla lieve schat, dit kun je zo niet maken hoor.
Ik heb een klein beetje het gevoel alsof je botter overkomt dan dat je het bedoeld.
Of heb ik het mis?
Nou holly, ik wordt hier geloof ik aardig uit mijn tent gelokt.![]()
Noetanchamon schreef:Ga jij jezelf even lekker in een slachtofferrol stoppen zeg!![]()
hopla schreef:Noetanchamon schreef:Ga jij jezelf even lekker in een slachtofferrol stoppen zeg!![]()
Och, stom van me.
Jullie zijn het slachtoffer. Vergat even wat een bofkont ik ook al weer ben.
philipoom schreef:Sorry hoor maar dit is echt een k.l.....opmerking
Anya schreef:zal ik dan voor de tweede keer in één dag en voor de tweede keer in mijn hele boktcarriere, dan nóg een keer die ene smiley uit de kast trekken????
Ah nee.. laten we de misselijkheid maar bij onszelf houden
hoort vast ook wel bij een chronische ziekte
hopla schreef:Nou holly, ik wordt hier geloof ik aardig uit mijn tent gelokt.
Kimberley77 schreef:nee Holly, dat kan niet, want ze zei niet dat zij helemaal gezond is (liet ze in het midden), dat ze alleen niet klaagt