Mijn nieuwe buren..... (16+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britty

Re: Mijn nieuwe buren..... (16+)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 14:07

sweetheart schreef:
[Sterkte verder TS. Gaan jullie nog wel dat gesprek aan, of is dat het dilemma waar je mee zit?

Nou dat is nu wel een beetje mijn dilemma. Kijk: des te meer klagen, des te gekker ze het maken. Het is nu enigzins te doen, in die zin dat ze in ieder geval niet meer (zoals in het begin) mijn nachtrust verstoren. Misschien dat al ik nu weer ga zeuren, ze helemaal moeilijk gaan lopen doen.

Aan de andere kant: het opzettelijk geluidjes lopen maken in de achtertuin (gelukkig is het nu winter!!) en tot stipt 2200 u s avonds, doen ze natuurlijk ook alleen maar om de boel te provoceren.

Essie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:37

Misschien moet je het van de andere kant benoemen, dat het zo fijn is dat het na 22.00 uur stil is.... Even een keer iets positiefs van jou kant. Ik weet niet of het helpt, maar ze verwacht jij iets negatiefs (anders gedraag je je niet als een kind met dat soort geluidjes).

Erg lastig allemaal hoor! Sterkte er mee!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:41

Ik zou het even laten rusten. Ze zijn nu aan het proberen je uit je tent te lokken. Als jij hier niet op reageert dan is de lol er voor hun op een gegeven moment ook af. Zolang ze om 22u stil zijn zou ik ze dus even hun gang laten gaan. Teveel klagen kan het uiteindelijk alleen maar erger maken Knipoog

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:51

omg, is er nog steeds geen oplossing. Ik heb medelijden met de TS!

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:55

'haha, politie bellen misschien.

of samen met je vriend even tekeer gaan, zodat hun eens horen wat jij al die tijd moet doorstaan

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:58

natasja1991 schreef:
'haha, politie bellen misschien.

of samen met je vriend even tekeer gaan, zodat hun eens horen wat jij al die tijd moet doorstaan

ROFL ja joh dat zal wel helpen Tong uitsteken Clown Duivel

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:59

misschien Verward

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:59

Hm hier was het vanochtend ook weer raak bij mijn buurjongen. Ik werd er gewoon wakker van. Als ik hem weer zie zal ik er toch eens wat van zeggen....

Natasja, een vriendin van mij zei ook al "If you can't join them, beat them".

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 17:00

of eens een keer opnemen, en dan naar de politie of gemeente stappen voor geluisoverlast

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 20:41

natasja1991 schreef:
misschien Verward

natasja1991 schreef:
of eens een keer opnemen, en dan naar de politie of gemeente stappen voor geluisoverlast

natasja1991 schreef:
politie bellen misschien.of samen met je vriend even tekeer gaan, zodat hun eens horen wat jij al die tijd moet doorstaan

misschien moet jij eerst het topic even goed doorlezen voordat je reactie geeft! Koe

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 00:19

Het is gaandeweg al duidelijk geworden dat wraakacties niet de oplossing zijn. Zijn al een hoop grapjes over gemaakt, maar in praktijk is dat gewoon niet verstandig. Politie hebben we al verschillende keren laten komen. Tot zover dus een korte samenvatting van die vorige pagina's....voordat mensen weer opnieuw beginnen met gevatte grapjes...Knipoog

Heb nu met mn vriend afgesproken dat we het heel even aan gaan zien, in ieder geval tot hij weer moet gaan varen, dus dat is nog 3,5 week. We kijken gewoon even hoe het over 3 weken is en dan besluiten we of we nog een gesprek gaan voeren met de buren. Misschien is stil zijn na 2200 u wel het meest haalbare bij dit stel, gezien het belachelijk kinderachtige gedrag van de buurvrouw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 00:23

Amina schreef:
Natasja, een vriendin van mij zei ook al "If you can't join them, beat them".

Het is gezegde is alleen andersom Knipoog

If you can't beat them, join them!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 01:23

Hm jeetje. Ik hoop voor jullie dat het een keer ophoudt. Want op den duur word je er wel tureluurs van denk ik!

Robijntjah: hm ja je hebt gelijk. Maar ik versla ze toch liever dan dat ik met mijn buurjongen en zijn scharrel meedoe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 01:27

Hahaha, ja, maar je kan ook aan de andere kant van de muur gezellig mee gaan doen Knipoog

nee, even zonder grappen, ik zou het ook niet waarderen! En zeker niet dat kinderachtige gedrag van buuf!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 06:51

agagag ik zou gewoon een briefje in de bus doen met jongens zou het s'nachts wat zachter kunnen Knipoog

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 07:38

CoriienRN schreef:
agagag ik zou gewoon een briefje in de bus doen met jongens zou het s'nachts wat zachter kunnen Knipoog

Ik denk dat je dan het hele topic nog eens even goed moet doorlezen Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 08:08

misschien is het een idee om even kort te samenvatten wat er nu allemaal gebeurt is ?
ik heb het topic ook een tijdje niet meer gevolgt, maar ga echt niet 20 paginas doorspitten
normaal komt er toch ook in de topic titel te staan op welke pagina de update staat?

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 09:05

Het is net al samengevat door de TS Lachen

Het blijft een nare situatie natuurlijk, wel fijn dat je vriend er weer voor een tijdje is! Lachen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 13:39

he? hoe kan je kreunend door de achtertuin lopen?

ik kan het niet echt voor me zien als ik eerlijk ben Clown

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 18:45

milo schreef:
he? hoe kan je kreunend door de achtertuin lopen?

ik kan het niet echt voor me zien als ik eerlijk ben Clown

genoeg speeltjes die al wandelend voor wat genot kunnen zorgen dacht ik zo Bloos

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 19:02

Of je gewoon heel erg aanstellen Tong uitsteken!! Ik bedoel, hoeveel vrouwen faken Tong uitsteken

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 20:23

Britty schreef:
sweetheart schreef:
[Sterkte verder TS. Gaan jullie nog wel dat gesprek aan, of is dat het dilemma waar je mee zit?

Nou dat is nu wel een beetje mijn dilemma. Kijk: des te meer klagen, des te gekker ze het maken. Het is nu enigzins te doen, in die zin dat ze in ieder geval niet meer (zoals in het begin) mijn nachtrust verstoren. Misschien dat al ik nu weer ga zeuren, ze helemaal moeilijk gaan lopen doen.

Aan de andere kant: het opzettelijk geluidjes lopen maken in de achtertuin (gelukkig is het nu winter!!) en tot stipt 2200 u s avonds, doen ze natuurlijk ook alleen maar om de boel te provoceren.

Britty, ik heb het topic gelezen. Tis inderdaad een hele vervelende situatie. D'r is nog een andere oplossing. Koop een mooie,
lekkere taart, iets waar ze echt verrast van zullen opkijken. Ga met je vriend op bezoek en zeg: alsjeblieft! ik heb gemerkt
dat jullie in elk geval proberen om het wat rustiger te houden, met name na 22.00 uur. Ik ben daar erg blij om want dan
krijg ik tenminste nachtrust. Op deze manier is de weg naar een goede relatie tussen ons als buren in elk geval geopend.

Wie weet, zo'n rustige, positieve benadering kan weleens een snaar raken, vooral bij de nog enigzins redelijk buurman. Waarom zou je een goede buur (jij dus) het leven bewust verzuren? Sterkte ermee want ik kan me goed voorstellen dat je er verschrikkelijk mee zit.

*edit: ik zie net dat Essie ook al iets in dezelfde strekking schreef Knipoog

Madje_Rocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 20:27

Haha! Tong uitsteken Ik ben 13, maar ik weet wel wat je bedoelt ! Tong uitsteken Ik zou dat echt niet durven! Zou je daar aan deur komen en zeggen: 'Hoi, ik lig altijd 's nachts wakker van jullie. Willen jullie minder luidruchtig te keer gaan? Tong uitsteken'

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:17

Citaat:
genoeg speeltjes die al wandelend voor wat genot kunnen zorgen dacht ik zo Bloos

oooh ja, daar had ik nog niet aan gedacht Haha! zie je, zo rein is mijn geweten Clown

Sodera schreef:
Of je gewoon heel erg aanstellen Tong uitsteken!! Ik bedoel, hoeveel vrouwen faken Tong uitsteken

ja, maar dat doe je meestal tijdens de seks. beetje apart om kreunend door je tuin te gaan wandelen.

ik zie het nog steeds niet voor me, kan je het niet filmen, TS? haha Lachen sja, ze is toch zo exobisionistisch (hoe schrijf je dat in hemelsnaam?) om de hele buurt lastig te vallen, dan willen wij op bokt ook wel zien hoe het zit Clown

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:21

Misschien zijn ze wel zo hard tekeer gegaan dat alles zeer doet, en dat ze daarom zo door de tuin kreunt, zo van "ooooowh m'n muts" ROFL