Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wel grappig mooi gegokt slimmerik schreef:ja RK een dierenarts kan het mis hebben. Maar als mijn dierenarts beweert dat mijn paard (of een van onze koeien) geëuthaniseerd moet worden dat vraag ik een second opinion bij tenminste één dierenarts.

Schimmelig schreef:slimmerik schreef:ja RK een dierenarts kan het mis hebben. Maar als mijn dierenarts beweert dat mijn paard (of een van onze koeien) geëuthaniseerd moet worden dat vraag ik een second opinion bij tenminste één dierenarts.
Heel verstandig want zo'n beslissing is natuurlijk niet terug te draaien. Zo zou je ook twee readings kunnen aanvragen, door verschillende mensen.
Er is altijd een mooi programma op Discovery Channel (begint alleen laat 1.00). Het heet Dead tenants. Dat gaat over een ander soort mediums, namelijk mensen die geesten aanvoelen. In dat programma zijn er verschillende mediums met elk een andere gave die een huis gaan verkennen. Ze hebben tijdens dat proces geen contact en vertellen nadat ze hun impressies hebben gedaan het hele verhaal ''aan de camera''. Misschien eens interessant om te zien als je niet in dit soort dingen 'gelooft'. Ik kan je vertellen dat ze enorm veel overeenkomstige dingen te melden hebben. Ik kan wel wat voorbeelden geven, maar het is natuurlijk leuker om zelf te zien

slimmerik schreef:Wel als je weet hoe tv programma's gemaakt worden....
Es79 schreef:slimmerik schreef:Wel als je weet hoe tv programma's gemaakt worden....
Ik geloof DC daar echt wel in hoor!
Ikke dus niet. runningkawa schreef:Dat is te laat voor mij
Ik heb gewoon irl teveel ervaren, das voor mij genoeg, hoef daar geen programma van te zien

, madia! Maar kan niks veranderen!? unicorn1980 schreef:, madia! Maar kan niks veranderen!?