Helderzienden, geloof jij het of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: Helderzienden, geloof jij het of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:53

ja RK een dierenarts kan het mis hebben. Maar als mijn dierenarts beweert dat mijn paard (of een van onze koeien) geëuthaniseerd moet worden dat vraag ik een second opinion bij tenminste één dierenarts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:55

Weet ik niet of ik dat zou doen...ligt er aan hoe zeker ze van hun zaak zijn en hoe je je paard daar op dat moment ziet staan...

En wellicht was het er bij een second opinion uitgekomen, daar kom ik nu nooit meer achter Lachen
Maar erg frapant dat de DA na 3 kwartier onderzoek een groot gebied aanwees waar het probleem ergens zat en die zwever om het zo maar ff kon noemen en binnen een miinuut de precieze plek wist Lachen

Dan kun je toch niet meer anders dan gaan geloven? Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:57

Als je nuchter bent dan kun je ook nog mijn argument noemen: goed gegokt !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:58

Ik was vrij nucher, want geloofde er ook niet zo in, maar wat had ik te verliezen?
Maar waarom kon de da dan die plek niet gokken?
Was een plek zo groot als een kwartje ofzo...is toch wel een erg goede gok voor een bouwvakker die dat zweven voor de fun erbij deed Tong uitsteken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:59

En wat was er dan met die plek en hoe heeft de zwever hem behandeld??

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:00

Heb net mijn toekomst laten voorspellen in dat topic, zou een waarzegster dat gezegd hebben, dan zou ik ook zeggen echt gezegd hebben ja dat is waar ik bang voor ben. En wat zij verteld heeft is puur een gok Lachen wel grappig mooi gegokt

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:01

slimmerik schreef:
ja RK een dierenarts kan het mis hebben. Maar als mijn dierenarts beweert dat mijn paard (of een van onze koeien) geëuthaniseerd moet worden dat vraag ik een second opinion bij tenminste één dierenarts.

Heel verstandig want zo'n beslissing is natuurlijk niet terug te draaien. Zo zou je ook twee readings kunnen aanvragen, door verschillende mensen.

Er is altijd een mooi programma op Discovery Channel (begint alleen laat 1.00). Het heet Dead tenants. Dat gaat over een ander soort mediums, namelijk mensen die geesten aanvoelen. In dat programma zijn er verschillende mediums met elk een andere gave die een huis gaan verkennen. Ze hebben tijdens dat proces geen contact en vertellen nadat ze hun impressies hebben gedaan het hele verhaal ''aan de camera''. Misschien eens interessant om te zien als je niet in dit soort dingen 'gelooft'. Ik kan je vertellen dat ze enorm veel overeenkomstige dingen te melden hebben. Ik kan wel wat voorbeelden geven, maar het is natuurlijk leuker om zelf te zien Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:03

Link van verhaal is al geplaatst

DA zei acute ataxie, niets meer aan te doen
Zwever zie gewoon simpel spit Lachen
Heeft tijd nodig Lachen
Heft wel gemagnetiseerd, voor voorspoediging, geen genezing.

En dat magnetiseren was ook leuk
EEn paard dat bijna omvalt van de slaap, gaat staan geeuwen en de piemel op half 11 laat hangen.
Terwijl in die tijd kawa eerder hyper was dan slaperig

En de hand van die man kwam op de plek van de rug, maar 10 cm erboven, dus geen aanraking.
Nu weet ik niet of je zelf eens vaste spieren in je rug hebt gehad, maar als dan de masseur er aan komt lijkt het net of je spier opzij springt en voelt dat alles behalve fijn.

Kawa was zijn rug dus weg aan het trekken op die manier...alleen die man had zijn hand 10 cm boven zijn rug....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:08

Dat soort verhalen ken ik ... Heb daar ook geen echte verklaring voor moet ik je zeggen (alhoewel die er best wel is) maar dat is ook geen readen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:10

jawel, hij read eerst het paard Ja

Alleen hij kon ook healen (tot op bepaalde hoogte natuurlijk) wat hij dan daarna deed Lachen

Voor mij was dat dus toen echt de aanleiding om er in te moeten geloven..had geen keus meer Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:13

Je paardje heeft gewoon super geluk gehad RK !! En spít is dus duidelijk wat anders dan ataxie.... Je zult ongetwijfeld een andere DA hebben nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:15

Ja dat heb ik zeker Lachen
Maar door de plek waar het zat gaf hij wel de tekenen van ataxie, dat is iets wat ik de DA moet nageven Ja
Snap haar beoordeling dus wel helemaal. Raar was die niet.

Jammer vond ik toen ik haar een paar maanden later sprak en ze vroeg hoe het met mijn paard ging en ik vertelde dat het goed ging en hoe en waardoor ik dat wist ze erg flauw en afwijzend reageerde.
Ik dacht toen, werk ipv samen, uiteindelijk doe je het toch voor de dieren?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:19

Schimmelig schreef:
slimmerik schreef:

Heel verstandig want zo'n beslissing is natuurlijk niet terug te draaien. Zo zou je ook twee readings kunnen aanvragen, door verschillende mensen.

Er is altijd een mooi programma op Discovery Channel (begint alleen laat 1.00). Het heet Dead tenants. Dat gaat over een ander soort mediums, namelijk mensen die geesten aanvoelen. In dat programma zijn er verschillende mediums met elk een andere gave die een huis gaan verkennen. Ze hebben tijdens dat proces geen contact en vertellen nadat ze hun impressies hebben gedaan het hele verhaal ''aan de camera''. Misschien eens interessant om te zien als je niet in dit soort dingen 'gelooft'. Ik kan je vertellen dat ze enorm veel overeenkomstige dingen te melden hebben. Ik kan wel wat voorbeelden geven, maar het is natuurlijk leuker om zelf te zien Lachen

Ja Schimmelig, dat kijk ik ook wel eens, ik vind dat ook bizar, dat kan je toch ook niet verzinnen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:20

Wel als je weet hoe tv programma's gemaakt worden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:21

Dat is te laat voor mij Lachen
Ik heb gewoon irl teveel ervaren, das voor mij genoeg, hoef daar geen programma van te zien Lachen

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:22

slimmerik schreef:

Ik geloof DC daar echt wel in hoor!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:22

ik heb t wel vaak als ik merk dat een dier energie nodig heeft krijgt die dat ook en dat hoort zo vind ik .

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:23

Es79 schreef:
slimmerik schreef:

Ik geloof DC daar echt wel in hoor!

Daar ben je ook vrij in... Haha! Ikke dus niet.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:24

runningkawa schreef:
Dat is te laat voor mij Lachen
Ik heb gewoon irl teveel ervaren, das voor mij genoeg, hoef daar geen programma van te zien Lachen

Same here.
Ik heb het veel IRL gezien en meegemaakt.
Daar vetrouw ik meer op dan op berichten op bokt of tv programma's.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:26

Ik heb ook bepaalde dingen meegemaakt dat ik er wel in geloof.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:37

Ik geloof ook wel in bepaalde dingen die niet te verklaren zijn en heb dat ook aangegeven in een eerdere post. Daar bedoel ik dus gebedsgenezers en voorspellers mee. Maar dat gebeurde nooit door mensen die er geld voor vroegen. Deze mensen hadden ook vaker geen succes dan wel succes...maar juist dat enkel succesje was zo opmerkelijk.

En zo gaat het met readers imo ook. Alleen is dat meer gokwerk...(a.d.h.v. een fotootje) . Ik weet wel dat een DA een veel hoger waarheidsgehalte heeft...ja zelfs de eigenaar zelf kan en weet het beter als zo'n geld vragende waarzegger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:40

Bij mij is het dus wel geweest bij mensen die er ook geld voor vroegen Ja
Maar bedragen als 70 euro oid, daar pas ik gewoon voor.
Ik weet dat er gewoon mensen zijn die hetzelfde kunnen voor heel veel minder..en ja ik blijf Hollander Haha!

unicorn1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:05

Dat is trouwens ook bewezen he, dat dat ene succesje 10x beter blijft hangen dan alle missers! Tenminste als die persoon er dus in geloofd want andersom werkt dat dus net zo goed.
Dead tennants kijk ik ook regelmatig, soms geloofwaardig, soms niet. En het blijft natuurlijk madia en die blijft onbetrouwbaar. Ze weten natuurlijk alles fijn te dramatiseren t.b.v de kijkcijfers.
Geld voor zoiets betalen zou ik nooit meer doen, je weet vaak zelf prima hoe het ermee staat, meestal is het meer zoeken naar bevestiging.

unicorn1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 23:07

ROFL , madia! Maar kan niks veranderen!?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 23:44

unicorn1980 schreef:
ROFL , madia! Maar kan niks veranderen!?

Wat bedoel je hiermee?