Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:03

Je kan ook iemand al geruime tijd kennen, gevoelens krijgen, dan de eerste echte date hebben en in bed belanden Knipoog

Er word hier volgens mij veelal gesuggereert dat je iemand niet kent, oppikt en sex hebt. Terwijl dat in de meeste gevallen die hier genoemd worden volgens mij niet het geval is. En zo wel, dan moeten ze dat toch zelf weten? Als zij dat willen en de andere partij wil dat ook, have fun!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:04

russel schreef:
sflj schreef:
Denk dat dat niet zoveel met de generatie te maken heeft, Russel! Wat dacht je van de hippies?
Als je t perse wil is t niet zo moeilijk hoor, niet te kieskeurig wezen Knipoog
Maar t is gewoon niet mijn 'ding'

Haha! Maar ik ben wel kieskeurig en dat is misschien het probleem, kom ook niet vaak iets tegen wat mij binnen no time in vuur en vlam zet. Weinig in aanbod.

Ik denk er net zo over maar misschien zijn de mensen die er makkelijker mee zijn wel minder kieskeurig? (moet volgens mij wel, als je je bedpartner niet eens kent kún je niet eens kieskeurig zijn)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:04

Is zo mayo, maar een ander mag dat best ordinair en goedkoop vinden Knipoog

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:05

misschien is het wel gigantisch duur faye

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:06

faye schreef:

Maar waar komt die houding dan vandaan? Dat zit ook maar tussen je oren... Wie heeft er namelijk verzonnen dat sex voor de sex slecht is... was dat de kerk niet ofzo?

Nope

mijn relatie begon met seks en pas na 4 maanden kregen we een relatie Haha!

Yinari

Mayo schreef:
Je kan ook iemand al geruime tijd kennen, gevoelens krijgen, dan de eerste echte date hebben en in bed belanden Knipoog
Er word hier volgens mij veelal gesuggereert dat je iemand niet kent, oppikt en sex hebt. Terwijl dat in de meeste gevallen die hier genoemd worden volgens mij niet het geval is. En zo wel, dan moeten ze dat toch zelf weten? Als zij dat willen en de andere partij wil dat ook, have fun!

Vind ik dan weer net iets anders ja. Op zich heb ik er helemaal geen moeite mee als anderen de eerste date meteen in bed springen hoor. Maar ik zou het zelf niet doen. Komt misschien ook omdat ik nog maagd ben Bloos dus ik kan niet uit ervaring spreken. Ik denk gewoon niet dat ik het zou kunnen als ik niet wist dat ik iemand helemaal kon vertrouwen. Maar dat is misschien een kwestie van vaak doen ? Knipoog

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:07

whaha dan weet je gelijk wat je aan het hebt Jackywhite Nagelbijten / Gniffelen Clown

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:09

faye schreef:

Ik zeg toch ook niet dat anderen dat niet mogen vinden? Ik heb het er alleen over dat er naar mijn mening dingen gesuggereert worden die mijn inziens anders zijn.
Laatst bijgewerkt door Mayo op 17-06-07 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:10

Yinari, ik dacht ook zo toen ik nog maagd was. Ik denk er nu anders over *LOL*

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:10

Schimmelig schreef:
faye schreef:

Maar waar komt die houding dan vandaan? Dat zit ook maar tussen je oren... Wie heeft er namelijk verzonnen dat sex voor de sex slecht is... was dat de kerk niet ofzo?

Dat maak je er toch zelf van, je bepaald zelf je eigen waarde. Bij sommige liggen daar nu meer grenzen in dan bij andere

Dokter phill zegt ook dat sex om sex wrong is Clown

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:12

Mayo schreef:
Yinari, ik dacht ook zo toen ik nog maagd was. Ik denk er nu anders over *LOL*

Ja idd als je eenmaal ontmaagd bent dan weet je pas wat je mist als je geen vriendje hebt

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:14

russel schreef:
Als ik sommigen zo hoor praten hebben ze nogal flink wat aanbod elke keer als ze zin hebben. Misschien ben ik wel te veel van een generatie hiervoor of wipt iedereen tegenwoordig met iedereen. Je gaat uit, kijkt om je heen en bingo??

Iedereen trouwen trouw met een condoom ivm alle soa's?? Daar is toch ook geen lol aan in the heat of the night eerst rubbere robbie tevoorschijn halen bij al die wisselende kontakten, of spreken jullie van te voren af wie ze in huis heeft.

Ik ben echt van gisteren, moet er nl niet aan denken om steeds weer wat uit een kroeg op te pikken dat stinkt naar alcohol en dan maar hopen dat hij ten eerste schoon is en dan ook nog de moeite neemt voor een condoom.

geen condooms geen seks, heel simpel. en niet iedereen naait met jan en alleman Knipoog
dat mensen seks hebben om de seks wil nog niet zeggen dat er elk weekend 1 opgepikt word Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:15

Sex is iets heel prive's er gaan zat huwelijken kapot vanwege sex buiten de deur dus waar komt dan die houding vandaan?

Ik kan mij ook niet voorstellen dat je trouw kunt blijven als je denkt oke deze is wel leuk en lekker in bed, deze hou ik maar. Hoe denkt de andere losbolpartij daar dan over? Denkt die dan ook zo? Wetende dat zijn losbolvriendin heel makkelijk jeuk krijgt en heel snel het bed in duikt met een wildvreemde?

Trouwens zijn jullie nooit bang dat zo een type je verkracht of hele vervelende dingen van je gaat verlangen, in hun ogen ben je nl gewillig, makkelijk en bepaald soort mannen hebben daar weinig respect voor. Hoor ze maar onder elkaar praten. Hoeft niet perse jack de ripper te zijn, kan ook een "nette' vent zijn die zich even wil vermaken met een gewillig aanbiedend meisje.

Hoe komt het toch dat ik met dit topic Amanda-Gouden-Kooi asociaties krijg?? Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:16

geit schreef:
russel schreef:
Als ik sommigen zo hoor praten hebben ze nogal flink wat aanbod elke keer als ze zin hebben. Misschien ben ik wel te veel van een generatie hiervoor of wipt iedereen tegenwoordig met iedereen. Je gaat uit, kijkt om je heen en bingo??

Iedereen trouwen trouw met een condoom ivm alle soa's?? Daar is toch ook geen lol aan in the heat of the night eerst rubbere robbie tevoorschijn halen bij al die wisselende kontakten, of spreken jullie van te voren af wie ze in huis heeft.

Ik ben echt van gisteren, moet er nl niet aan denken om steeds weer wat uit een kroeg op te pikken dat stinkt naar alcohol en dan maar hopen dat hij ten eerste schoon is en dan ook nog de moeite neemt voor een condoom.

geen condooms geen seks, heel simpel. en niet iedereen naait met jan en alleman Knipoog
dat mensen seks hebben om de seks wil nog niet zeggen dat er elk weekend 1 opgepikt word Knipoog

Dus Geit, als hij geen condoom bij zich heeft, gaat het feest niet door, is dat de afknapper? Waarom niet elk weekend? Kan toch elk weekend een lekker ding rondlopen en sex voor de sex is vaak onverzadigbaar.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:16

katiavl schreef:

is eten omdat je het zo lekker vind dan ook slecht? Clown

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:18

idd hij moet zowiezo condoom hebben en ook ik doe het niet elk weekend en met jan en alleman

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:18

Qimm schreef:
katiavl schreef:

ROFL ja das een hele goeie Ja Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:19

Eyecatcher schreef:
idd hij moet zowiezo condoom hebben en ook ik doe het niet elk weekend en met jan en alleman

Dat lijkt mij ook wel heel druk, Haha! Clown

lesilla

Qimm schreef:
katiavl schreef:

Zijn boek duidelijk nog niet gelezen Party!! *LOL*

Shani_1984

whahaha wel goed voor de conditie Knipoog Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:21

russel schreef:
Eyecatcher schreef:

Dat lijkt mij ook wel heel druk, Haha! Clown

haha, eyecatcher is lees in je profiel dat je al 14 bent. Volgens mij heb je een beetje grootspraak, anders sorry maar dan ga ik volledig met Faye mee, ordinair kan ik alleen maar zeggen. Sorry mijn mening, maar als je als 14jarige al zo bezig bent. Ik dacht iemand van ver in de 20 die al een lange relatie achter de rug had en nu vrijgezellig bezig is. Ouderwets of niet, maar gelukkig heb ik geen dochter van die leeftijd die zo uitgaat en bezig is.

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:22

nou dan bekijk je toch echt het verkeerde profiel hoor whahahaha of je leest niet goed
Laatst bijgewerkt door Shani_1984 op 17-06-07 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:23

Idd verkeerd gelezen, hoop dat je al wat jaartjes ouder bent.

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:23

waarom hoop je dat?