Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:ik lees dat arabien_girl ook over paloma heeft gezegd dat het een dom ding is?!
sorayalover1 schreef:Ik had tegen Anoek ook kunnen zeggen NEE ze gaat niet naar jou dus.
erleyne schreef:Maar volgens mij heeft nokemi haar zelf in/aangereden. En daarna heeft ze maar 1 andere eigenaar gehad. Dat is dus niet zeulen!
Liins schreef:Dat prongelijk trappen geloof ik ook niet echt.. Kan aan mij liggen, mar vind het AFSCHUWELIJK wat zij die pony wou aandoen..
Cayenne schreef:Niet te geloven, mijn mond blijft gewoon open vallen.
Sorayalover1, ik hoop dat jij ooit in gaat zien hoe dom en egoistisch jij bezig bent. Dat Paloma goed terecht komt is niet aan jou te danken, kom op zeg
Het is te danken aan de bokkers die er een stokje voor staken dat dit dier de dupe wordt van jouw egoisme!
Arabian_Girl schreef:dees_daan schreef:ik lees dat arabien_girl ook over paloma heeft gezegd dat het een dom ding is?!
idd als ze niet zo had gedaan had ze een baasje gehad en hoefde ze niet naar de slacht..
sorayalover1 schreef:Rond 2uur word ze naar Anoek gebracht
Ik wist alleen DAT ZE MOEILIJK DE TRAILER IN GING
sorayalover1 schreef:Maar die pony kan er ook niks aan doen dat hij een ongeluk heeft gehad en weetje het boeit me niet of hij onhandelbaar is het paardje moet weer vertrouwen krijgen in de mens en ik snap haar volkomen wat zou jij doen? Ik percies hetzelfde...
En dat vertrouwen komt echt wel!
Arabian_Girl schreef:ze gaat naar lynn nikita